Miehen syntymäpäivät

Hei!

Elikkä mun miehelläni on syntymäpäivät ensiviikolla ja mietin tässä että mitä ihmettä keksin..

Täyttää 26vuotta, oon järkänny jo aimmin sauna iltaa ja yllätys pippaloita ja sellasia ja nyt kun odotetaan vauvaa niin ei oikein mitkään ryyppäämiset onnistu kun en itse voi juoda ja mies ei halua lähteä ryyppäämään.. toivoi että voisi viettää päivän mun kanssani mieluiten kahdestaan..

Ollaan käyty korkeasaaressa jo monet kerrat ja muutkin eläin talot kierrelty, niin Mietin että jos mentäisiin piknikille johonkin talvipuutarhaan tms, mitä olisi sitten hyvä ottaa evääksi?

Ja jos jollain tulee jotain mieleen niin ehdotelkaa ihmeessä!! Lahjaksi joudun ilmeisemmin ostamaan partakoneen kun ei muuta mies tarvitse kuin uuden...

Luonteeltaan on sitten semmonen ihan perus mies joka ei kaipaa mitään hienosteluja ja klooriveteen ei suostu tulla uimaan joten ei kylpylöitä tms, ja talvella ei oikein rannallekkaan viitsi lähteä..
 
No et varmaan sitten pidä juhlimisesta, mutta me olemem aina tehneet jotain kummankin syntymäpäivänä ja muinakin merkkipäivinä.. emmekä nyt aio juhlimalla juhlia vaan yritän keksiä jotain mukavaa tekemistä päivän kunniaksi.
 
"tii-"
[QUOTE="mies";25650891]Mulla tais 12-vuotiaana olla viimeset synttärit, joita ihan juhlimalla juhlittiin. Ehkä kolmikymppisiä vois seuraavan kerran juhlia.[/QUOTE]
Joistakin on kiva, että on tavallisesta arjesta poikkeavia päiviä, syntymäpäivä on hyvä (teko)syy tavata ystäviä tai tehdä jotain erilaista rakkaiden kanssa. Jotkut tykkäävät siitä, jotkut ei välitä, mutta ei pidä arvostella kummankaan tapaa.

Piknik kuulostaa hyvältä, jos sille on joku hyvä paikka. Tai sitten "vaan" ravintola.
 
"Kumikameli"
Oletko itse millaisessa kunnossa, miten olisi esim vaellus/kävely metsässä nuotiopaikalle ja siellä makkaran grillaus? Mietin siis että oletko jo poks valmis, ettet jaksa kävellä pitkälle :)

Termariin kahvia/teetä/mehua/kaakaota, sitten vaikka grilliin makkaraa tai tikussa paistaa jälkiruoaksi vaikka laskiaispullat :)
 
no olen suht hyvässä kunnossa mutta vähänkään pitemmät kävelyretket ym tuntuu aika raskailta, rv on ''vasta'' 30 mutta silti on jo tuskasta liikkuminen :D

Eikä meillä täällä ole oikein mitään mihin pääsisi grillailemaan tähän aikaan vuodesta kun on lumikinosten peitossa kaikki polut ym.. :(

kesällä olis paljon helpompaa keksiä kun vois vaan lähteä ja mennä :D ehkä me mennään sitten vaan ravintolaan ja leffaan.. kun ei tosiaan voi mitään sellaistakaan miettiä mihin tarvitsee etukäteen varauksen koska mies saattaa joutuakkin lumitöihin jos lunta tulee..

ja nyt näyttää siltä että ei sinne talvipuutarhaan ehdi kun on niin vähän aikaa auki lauantaisin ja kahvi vieraat lähtevät vasta kolmen aikoihin.. harmi kun olisi ollut niin mukava käydä siellä mutta ei niin ei.. :)
 
"mamma"
Mitäs jos tekisittekin poikkeuksen ja juhlisitte kotona? Teet itsellesi ja miehellesi hyvää ruokaa (vaikkapa miehen lempparia) ja jotain kivaa jälkkäriä. Sen jälkeen voi vaikkapa katsoa vapaaehtoisten herkkujen ääressä elokuvia tai tehdä jotain, mitä miehesi haluaisi kotona tehdä. Ei aina tarvitse keksiä mitään sen erikoisempaa. ;)
 
"noh"
Lapsen synnyttyä saavat aikuisten synttärit vähemmän huomiota ja jäävät unholaan eikä sun sitten enää tarvii stressata. Onneksi!

Usko miestäsi, jos hän ei halua niitä juhlistaa niin luovuta ja anna hänelle se rauha jonka hän haluaa.
 
"kiss"
[QUOTE="noh";25687322]Lapsen synnyttyä saavat aikuisten synttärit vähemmän huomiota ja jäävät unholaan eikä sun sitten enää tarvii stressata. Onneksi!

Usko miestäsi, jos hän ei halua niitä juhlistaa niin luovuta ja anna hänelle se rauha jonka hän haluaa.[/QUOTE]

Kyllä on negatiivista porukkaa.
Sulla varmaan kaikki pienetkin asiat aiheuttaa stressiä ja elämä on vähän vaikeeta?
Missä kohtaa apn mies ei halunnut synttäreitään juhlistaa? Minusta kahdenkeskeinen illallinen vaikka kotona voi olla juhlaa.
 
"noh"
[QUOTE="kiss";25687382]Kyllä on negatiivista porukkaa.
Sulla varmaan kaikki pienetkin asiat aiheuttaa stressiä ja elämä on vähän vaikeeta?
Missä kohtaa apn mies ei halunnut synttäreitään juhlistaa? Minusta kahdenkeskeinen illallinen vaikka kotona voi olla juhlaa.[/QUOTE]

En ole negatiivinen vaan realistinen. Harva enää ainakaan 30+ täytettyään juhlii omia synttäreitään ellei pyöreitä numeroita täytä.
 
me käytiin vaan ravintolassa syömässä kun ei leffaan ehditty koska parkkipaikkoja ei ollut yhtäkään ja jouduttiin jättämään auto niin kauas ettei enää ehditty ja ravintolaankin oli jonoa ja tunnin odotus joten mentiin sitten eri paikkaan, Mutta eipä se hirveästi haitannut.. :)

Mies siis halusi että tehdään jotain kahdestaan juurikin sen takia ettei aikaa kohta kahden kesken voida viettää niin paljoa.

Kotona pidettiin kakku kahvit joten siksi en kotona mitään tehnyt ja viikonloppuna me muutenkin teemme yhdessä ruokaa... :)

mutta oli mukava ilta vaikka ei mitenkään erikoinen. kiitos vaan ehdotuksista :)
 

Yhteistyössä