Miehen suvusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ite prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ite prkl

Vieras
Joo, oon naimisissa miehen kanssa, en sen suvun, mutta miksi ihmeessä ne vaan vituttaa niin paljon, että se häiritsee yhteiseloa?

Kun mentiin naimisiin miehen vanhemmat olivat vielä yhdessä. Tuli ero, nyt molemmilla uudet puolisot. Isän kanssa kaikki ok, uusi nainen on mukava, tykkää meidän lapsista, auttaa lastenhoidossa jos tarvista ja jos pyydetään.

Äidin uus mies ei voi sietää minua, en osaa kasvattaa lapsiani, teen kaiken väärin, olemme ostaneet paskan talon ym ym ym... anoppi ei pyydä lapsia yökylään, ei soittele mitä niille kuuluu... nyt menivät kihloihin ja haluavat miehen juhliin.

Siis ärsyttää niin paljon, et se häiritsee mun suhtautumista omaan mieheen, kun nään sillä samoja luonteenpiirteitä kun mutsillaan niin tulee tappelu, okei vaikee selittää, mut oon kai jostain sit katkera tai jotain.
Vittumaista porukkaa!!

Aika paha, sellasta poikaa ei olekaan joka ei olisi äitinsä puolella. Sun pitää vaan kestää, miehen menemistä kihlajaisiin on sitten aivan turha yrittää estää, saat mahtavan riidan vain aikaseksi ja menee kumminkin.

joo ei mua se kihlajaisiin meno häiritse, vaan se, et meit muita ei sinne kutsuttu.. siis voiko olla oikeesti noin sivistymätöntä porukkaa?? sit ku ukon mielest siin ei oo mitää ihmeellistä, nii ärsyttää se et se on kans niin tyhmä ja sivistymätön!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo ei mua se kihlajaisiin meno häiritse, vaan se, et meit muita ei sinne kutsuttu.. siis voiko olla oikeesti noin sivistymätöntä porukkaa?? sit ku ukon mielest siin ei oo mitää ihmeellistä, nii ärsyttää se et se on kans niin tyhmä ja sivistymätön!!!

Se on sen ÄITI, yritä ymmärtää. Pojat ei näe äitinsä virheitä.

Alkuperäinen kirjoittaja error:
mä ottaisin luurin käteen ja rimpauttaisin sille anopille
ja sais muuten kuulla pari valittua sanaa..

jos tän tekisin, niin sen mies vaa naurais mulle... en viittis antaa niille ilon aiheita, ukko kun vaan on onnellinen jos mua vituttaa..

Minä lähden siitä, että minä ja puolisoni ollaan tiimi, joka hyväksytään kokonaan tai ei ollenkaan. Samalla tavalla hyväksyn omat siskot ja veljet puolisoineen - ne puolisot vain kuuluvat pakettiin niin pitkään kuin sivistyneesti käyttäydytään.
Ei se silti sitä tarkoita, että pitäisi aina yhdessä liikkua. Perheen sisällä, siis puolisoiden kesken, sitten päätetään, mihin mennään yhdessä, mihin keskenään.
Samaa asennetta vaadin vanhemmiltanikin. Saavat hyväksyä puolisoni, kun tämä ei ole heitä vastaan rikkonut. Tykkääminen on sitten eri juttu, mutta asiallisesti ja sivistyneesti pitää kyetä elämään.
En minäkään voi ryhtyä arvottamaan puolisoni vanhempia. Ne kuuluvat "pakettiin" avioliiton/yhdessäolon myötä. Jos tullaan hyvin juttuun, puolison vanhemmat ovat läheisiä, ellei, ovat vähän etäisempiä ystäviä, siis henkisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja error:
mä ottaisin luurin käteen ja rimpauttaisin sille anopille
ja sais muuten kuulla pari valittua sanaa..

jos tän tekisin, niin sen mies vaa naurais mulle... en viittis antaa niille ilon aiheita, ukko kun vaan on onnellinen jos mua vituttaa..

No sittenhän asiat ei koskaan etene / parane.. kuuma kissa vaan heti pöydälle ja asiat halki =)

Kyllä se vaan niin on, että tavallaan vieras ukko ei ole oikeutettu sinua noin kohtelemaan. Ei ole edes miehen faija. Nyt olisi löydyttävä ukolta M..AA laittaa äijä ojennukseen ja näyttää mitä se oma perhe merkkaa. Meillä vastaavassa tapauksessa ukko ei menisi, mutta ei antaisi myös minua huonosti kohdella. Nostaisi varmaan henkariin.

Mukava, että toisessa päässä on mukavia vanhuksia. Keskittykää heihin, ehkäpä se toinenkin pää herää!! Jaksamista sulle!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se on sen ÄITI, yritä ymmärtää. Pojat ei näe äitinsä virheitä.

nii just, miks naisten pitää nää asiat ymmärtää ja suvaita.. onko miehet oikeesti vaan niin aivottomia? miks niille pitäis antaa mahdollisuus olla tyhmiä??

Alkuperäinen kirjoittaja EMMI:
Kyllä se vaan niin on, että tavallaan vieras ukko ei ole oikeutettu sinua noin kohtelemaan. Ei ole edes miehen faija. Nyt olisi löydyttävä ukolta M..AA laittaa äijä ojennukseen ja näyttää mitä se oma perhe merkkaa. Meillä vastaavassa tapauksessa ukko ei menisi, mutta ei antaisi myös minua huonosti kohdella. Nostaisi varmaan henkariin.

Mukava, että toisessa päässä on mukavia vanhuksia. Keskittykää heihin, ehkäpä se toinenkin pää herää!! Jaksamista sulle!!

näin mäkin aattelisin..
mut jos miehen mielestä ok mennä yksin,niin onko tulkittavissa et se ei välitä? vai onko vaa nii vitun tyhmä ettei tajuu ja on yhtä sivistymätön kun äitinsä?

En usko, että kyse olisi välttämättä siitä, että ei välitä. Miehet ei vaan aina ajattele asioita loppuun asti. Itse en kieltäisi menemästä, mutta kertoisin kuinka asia minua loukkaisi. Katso mitä tekee.

Yhteistyössä