Miehen siskon mies "ahdistelee".

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heluna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heluna"

Vieras
Siis apua! Mitä teen, kun miehen siskon mies kyttää mua aina. Nyt se ilmoitti eilen ohimennen (kun olimme siellä kyläilemässä), että wau tota sun runkoa?!? Treenaat paljon? Yök! Tämä on todella häiritsevää. Lähden aina vaan kylmästi pois tai heitän huumoriksi! Tai sanon, että JUST JOO! Anna jo olla. Halailee myös juovuksissa HYVIN mielellään, joten olen alkanut kaihtamaan koko tyyppiä.

Sanoin mun miehelle vasta aamulla, kun en halunnut, että siellä viinimaisteissa aletaan mitään numeroa tekemään... noh, nyt mun mies sanoi, että pitää vähän kysellä siltä seuraavaksi... eikä kovin nätisti tätä sanonut.

Ihan p tilanne siis. Miten tässä tulisi toimia? Pitäisikö miehen systerille kertoa? Yleensä vaan viestintuoja saa paskat niskaansa.

Hitto miten tyhmä ukko!!

Kannattaa pysytellä erossa. Ihan vain lopetatte kyläilyt vaikka vuodeksi. Siten uudestaan kyläileen ja jos ahdistelu jatkuu niin voit kertoa ja selittää sitten syynkin miksi ette ole kyläilleet. Hyvä kun miehelle sanoit. Tuollaisia viinasteluja ei kannata harrastella moisessa seurassa.

[QUOTE="yyhoo";25748246]Peesi! Ja jos ei lopettais, niin mä varmaan saisin sellasen raivokohtauksen ja vetäsin vielä avarilla korville, jos ei muuten mene perille. :D[/QUOTE]

Ilmankos olet yyhoo kun tuo sun hermojen hallinta tuntuu olevan hiukan heikkoa ja olet kärkäs turvautumaan väkivaltaan.

[QUOTE="vieras";25748277]Ilmankos olet yyhoo kun tuo sun hermojen hallinta tuntuu olevan hiukan heikkoa ja olet kärkäs turvautumaan väkivaltaan.[/QUOTE]

:D Ei ole muuten mun yh:den syy. Kyllä se oli ex, jolla se hermojen hallinta oli heikkoa ja sen takia piti lähtee. Enkä ole tainnut, kun kerran jossain baarissa joskus vetää avarila jotain hel*etin urpoo vonkaajaa, joka ei uskonut sitten millään, että en ole kiinnostunut, vaikka kuinka monta kertaa sanoin - ensin ystävällisesti, sitten vähän tiukemmin ja lopulta sitten kilahti. Et voi väittää, että etteikö suakin alkais jossain kohtaa nyppiä ja menee hermot, jos toistamiseen joudut aikuiselle ihmiselle vääntämään rautalangasta jotain tiettyä asiaa. Mä en tosiaan väittänyt, että tuo väkivalta olis mun ensimmäinen vaihtoehto. Sitä kun on lähes 9 vuotta tullut asuttua väkivaltaan taipuvan narsistin kanssa, niin aika hyvät hermot on sitten loppupeleissä, vaikka tässä uhoan... :whistle: Mutta, että sitten kun se kamelin selkä katkeaa, niin tiedän pystyväni siihenkin. Aika pitkälle saa kyllä härnätä ja kiusata ennen, kun väkivaltaiseksi alan ja silloinkaan mä en hevillä lyö toista, vaan huudan kurkku suorana ja hajotan sitten jotain muuta, jos sellanen olo tulee. Ja mulla on vielä exän jäljiltä sen verran "miesvihaa" päällä, että ehkä se on osasyynä "ei niin mukavaan" suhtautumiseen miehiä kohtaan tällä hetkellä. :ashamed:

[QUOTE="aapee";25748752]Miten sanon suoraan? Älä puhu musta? Älä kyttää? En halua halata? Mene he´vettiin?[/QUOTE]

Juuri näin. Luulisi menevän perille, kun sanot mahdollisimman suoraan ja tylysti.

Yhteistyössä