H
"Heluna"
Vieras
Siis apua! Mitä teen, kun miehen siskon mies kyttää mua aina. Nyt se ilmoitti eilen ohimennen (kun olimme siellä kyläilemässä), että wau tota sun runkoa?!? Treenaat paljon? Yök! Tämä on todella häiritsevää. Lähden aina vaan kylmästi pois tai heitän huumoriksi! Tai sanon, että JUST JOO! Anna jo olla. Halailee myös juovuksissa HYVIN mielellään, joten olen alkanut kaihtamaan koko tyyppiä.
Sanoin mun miehelle vasta aamulla, kun en halunnut, että siellä viinimaisteissa aletaan mitään numeroa tekemään... noh, nyt mun mies sanoi, että pitää vähän kysellä siltä seuraavaksi... eikä kovin nätisti tätä sanonut.
Ihan p tilanne siis. Miten tässä tulisi toimia? Pitäisikö miehen systerille kertoa? Yleensä vaan viestintuoja saa paskat niskaansa.
Hitto miten tyhmä ukko!!
Sanoin mun miehelle vasta aamulla, kun en halunnut, että siellä viinimaisteissa aletaan mitään numeroa tekemään... noh, nyt mun mies sanoi, että pitää vähän kysellä siltä seuraavaksi... eikä kovin nätisti tätä sanonut.
Ihan p tilanne siis. Miten tässä tulisi toimia? Pitäisikö miehen systerille kertoa? Yleensä vaan viestintuoja saa paskat niskaansa.
Hitto miten tyhmä ukko!!