A
asadddd
Vieras
Sisko sitä sisko tätä.. Miehellä on neljä vuotta vanhempi sisko jolla on 2 lasta. Meiltä löytyy vuoden ikäinen taapero. Kaikki siis ihan kaikki täytyy tehdä niinkun hänen täydellinen siskonsakin tekee! mulla menee järki.. Kun asiasta ei voide edes neuvotella, sen täytyy olla oikein jos hänen siskokin niin tekee. Tuli puhe miehen kanssa lapsen kasvatuksesta ja hän sanoi että kohta täytyy tukistaa ja antaa luunappia tytölle jos käyttäytyy huonosti, kun siskokin niin tekee. Mä en todellakaan halua että mun lapseen kosketaan! Ite sain lapsena kuritusta ihan tarpeeks ja en lopulta uskaltanu samassa huoneessa isäni kanssa olla. En halua että mun lapsi joutuisi edes yhtää samaa kokemaan. Onhan niitä muitakin keinoja kasvattaa ja kurittaa kun koskeminen ja tukistaminen! Mutta asiasta ei kuulemma neuvotella, saisin kysyä kuulemma vaikka miehen siskolta että sehä on ainoo oikee tapa. Mitään en sais tehä eritavalla kun hänen siskonsa. Kotikin täytyy sisustaa samalla tavalla, pitäs olla AINA yhtä siistiä kun heillä. (kerran oli jääny pari likasta lautasta lavuaariin kun lähin lapsen kannsa ulos, voi luoja mikä huuto ku tulin kotia) Ja sitte tuli taas yllättäen lause"ei kyllä sisko ikinä tällästä sotkua jättäis miehelleen" Onko tää ihan normaalia?? pinna kiristyy