V
"vieras"
Vieras
Lauantai-iltana katsottiin telkkaria sohvalla ja mies sitten nukahti siihen istualtaan. Kohta sen jalat nytkähti ja ja katsoin sitä päin ja ihmettelin pullottaako sen muna ihan kuin seisokissa. Totesin miehen nukkuvan ja kohta taas sama jalkojen nytkähtely ja katsoin, että tosiaan sillähän alkaa seisoa. Ajattelin, että mielenkiintoista mitähän tässä tapahtuu ja jatkoin telkkarin katselua ja kohta taas sen jalat nytkähti ja muna oli täysin seisokissa
Mies oli ihan unissaan ja tuhisi vaan siinä ja sitten se tarttui toisella kädellään housujen päältä munaan. Mietin siinä, että ei hemmetti mitähän tästä nyt seuraa. No ei mitään vaan se vaan piti siitä kiinni. Kohta irrotti käden, mutta yhä sillä vaan seisoi. Toisen kerran kun se tarttui munaansa niin en pystynyt enää pidättämään nauruani vaan repesin nauruun ja mies heräsi ja katsoi kun sillä oli käsi munan ympärillä ja hirveä seisokki
Ei kuulemma muistanut mitä unta näki ja ensin väitti, että olen kuitenkin käynyt härkkimässä sitä(en ollut koskenutkaan). Yhden saunakaljan oli ottanut illalla, joten ihan selvinpäin nukkui siinä sohvalla. Kieltämättä oli aika nolona mitä tapahtui, eikä millään meinannut uskoa ettei minulla olisi käsiä pelissä mukana. Mitähän sitä itse tulee tehtyä unissaan! Muistan kyllä itse nähneeni useasti seksiunia, mutta eipä kukaan ole koskaan ainakaan maininnut huomanneensa.