miehen salailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi kyynelll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi kyynelll

Vieras
kirjoitin aikaisemmin tälläsen tekstin:
asutaan yhdessä arvasin miehen sähköpostin salasanan tosi tyhmästi tehty tiedän no siellä se oli lähetelly eräälle naiselle viestejä ehdoteltu tapaamisia lähettäny jopa "miehuudestaan" kuvan:( viel mun kännyllä otettu. sopi et se nainen vois tulla sillo meille kun mä olen porukoilla käymäs sais olla rauhassa ja miten tousuissaan tahansa jne. Ja sitte heinäkuus kun se nainen muuttaa lähemmäs meitä samal paikkakunnal mis miehen äiti asuu ni hän sais hyvän syyn tulla muka äitiään katsomaan :( pyys sitä naista viime lauantaina meille ku menin valmistujais juhliin mut se ei päässy eine oo viel sänkyyn menny mut kauheest suunnitellu.
Nyt sitten oli eilen kauhee riita ei pettämisestä mutta sitten mies huusi että on pettäny mua monet kerrat ja käski mun painua helvettiin. lähdin menin porukoille. tänää mies txt että on pahoillaan ja anteeks yms sanoo että suutuspäissään tulee huudettua kaikkee mikä ei todellakaan pidä paikkaansa jne väittää ettei koskaan oo pettäny mua se ei tiedä mun tietävän sen sähkisksen salasanaa sanoin et tiedän sen pettävän mua se väittää et keksin kaiken ja ettei se todellakaan pidä paikkaansa eikä tajuu mist oon saanu päähäni tollast.. Ahdistavaa miksei mies myönnä ku kiinni jo jääny syyttää mua et mulla se taitaa joku salasuhde olla jne:( En haluis kertoo et tiedän sen salasanan.. tie mitä sit tapahtuu en uskonu vajoavani niin alas:(

noh hain tavarani pois oltiin erossa vko kaks ja palattii yhteen tosin asun nyt porukoilla.. Meil on sellane sanaton sopimus et saa kattoo toise puhelinta jos haluaa eikä siinä mitään(mies alotti tän joskus suhteen alus) noh vko sitten mun epäilys heräs ko se piti luuriaan ns lukossa et pääsee tietoihin vasta kun tietää koodin. Sano et haluu pitää mut jännitykses jne???? en sit antanu senkään katsoa mun luuriani ni se suuttu..sano et saan kattoo jos annan ny omani sille no annoin mut ei se siltikään laittanu sitä koodia omaansa(kuulostaa varmaa tyhmältä tää menettely) Mut mulla on edelleen vaikee tietenki luottaa siihe menin piruuttani sen sähköpostiin se oli vastannu jonku naisen iskuri ilmotukseen kerto olevansa vapaa jne:( tätä jatkunu päälle vkon..ku olin siellä ni se o kirjottanu sille et oli kaveri käymässä!!
Sitten kun menin miehen työ kännyyn pääsi taas "käsiks" siel oli kolme kuvaa siitä samaisesta naisesta. Eka väitti et on webistä otettuja kysyin kui tyhmän se mua oikee pitää ne o iha selväst lähetetty sille yhen teksti on "päivänjatkoja" toises"silmän isku"
No sitte se sanoki kai hänelläki saa olla kavereita?! joo o (mulla ei saa olla mies puolisii kavereita)
toki ne viestit mitä ne lähettelee ei oo ny mitää alapää juttui mut silti! mukamas vapaajne:( mitä teen???????

ps mies myönsi sitten tuon aiemman jutun sillon kauheen tenttauksen jälkeen uhkasin lähteä jne itki ja katu joten palasin yritän/yritin antaa anteeksi...:( kai turha kuvitellakkaa et se tota ny enää myöntäis..:(??

kiven kovana väittää et on vaan kavereita enkä mä voi vaatia sitä olemaan ilman kavereita..(no en titenkään) eikä kuulemma kertonu koska mä rupeisin vouhaamaan turhasta..hän on niin yksinäinen ja haluaa jotain elämää ja naisiin on helpompi tutustua:(

No jos kerran sulla on jo selvat todisteet niin mitas siella viela roikut? Mita valia silla on mita mies sulle vaittaa/lupaa/vaatii, kun kerran oot jo nahnyt omin silmin millainen porsas se oikeasti on. Mita ihmetta se vois sulle sanoa sellaista joka selittais noin harskit petipuuhasuunnitelmat - ja viela teidan sangyssa! - sinun poissaollessa?

Muuten, miksi noita pettämisasioita ei voi keskustella selviksi jo etukäteen?
Minun vaimo on ainakin sanonut selväsi, jos minä vieraisiin kajoan, niin hän lähtee välittömästi omille teille. Tuo on niin selkeästi sanottu ettei minulle jää mitään epäselvyyttä miten minun pitää toimia.
Tai jos nainen on niin vapaamielinen, että hyväksyy vieraissa käynnin niin voihan hän antaa siihen luvan.

Ap kuulostaa sellaiselta joka vähänniinkuin osittain nauttii salapoliisintöistään...
ottaa ensin selville että mies pettää, sitten kuuntelee valheita ja palaa takaisin, tarkistaa jatkossa välillä sähköpostista että puhuuko mies tälläkertaa totta.

AP: Kumppanin pettämisaikeiden urkkimisen tarkoitus on yleensä saada selville, onko toinen luotettava.
Kun se on saatu selville ettei hän ole luotettava, niin ei ole syytä jäädä urkkimaan lisää hänen seksifantasioitaan ja treffisuunnitelmiaan, vaan etsiytyä epäluotettavasta suhteesta ulos.

^^ ja tämä tulee muuten kokemuksen rintaäänellä.
Kerran sain myös selville oman miehen iskuriseikkailut, tiedän kuinka vaikeaa se on tehdä ratkaisu. Sitä haluaa aina vielä kerran tarkistaa että oliko se totta vai ei. Mutta valitettavasti itsellänikin on nyt edessä se kun pitää valitettavasti vain irtautua suhteesta ja päättää että hyväksynkö minä epäluotettavuutta miehen muiden puolien rinnalla, vai lähteäkö kävelemään.

Jos jää epäluotettavan miehen kanssa niin pitää löysätä se omakin lieka, ja tajuta että toinen haluaa nussia muita. Muuten siihen ei kannata jäädä.

Ja ap, mitä kauemmin jatkat tuota lurkkimista ja urkkimista, niin sitä enemmän sinä olet lopulta se paska teidän suhteessa.

Se että tietää toisen sähköposteista mutta ei kerro, on ihan samaa epäluotettavaa suhdetta.
Mutta sen tiedän että sun ei sitä kannate miehelle kertoa, nimittäin sähköpostiin murtautumisesta voi saada rangaistuksen oikeusteitse jos se siihen menee.

Pidä nyt vain pääsi kylmänä, ja lopeta se suhde, kun tuota luottamusta teillä ei ole ja noin paksuja juttuja välillänne, niin en usko että tuosta koskaan mitään todella avointa ja rehellistä suhdetta saa. Joudut loppuikäsi mulkkaamaan miehen puhelinta ja kuuntelemaan ja seuraamaan häntä salaa, ja mitäs sitten teet kun hän tosiaan laittaa kaikkiin lukon ja pinkoodin, ja tiedät mikä hän on miehiään. Tuossa hajoaa sinun koko sielusi, joten tee rehellinen ratkaisu suuntaan tai toiseen äläkä yhtään ylimääräistä päivää käytä enää likaisten asioitten penkomiseen. ELämässä on niinpaljon muutakin tekemistä, se kaikki menee rikki kun joutuu valheiden verkkoon.

Mieti nyt huolellisesti MITÄ MIEHELTÄSI HALUAT

ja kun tiedät siihen vastauksen, niin mieti hänet tuntien, tuleeko sitä sinun haluamaasi asiaa koskaan tapahtumaan.

ITse teen tätä tutkiskelua parhaillaan, ja huomasin että hartain toiveeni mieheltä olisiettä hän itse tunnustaisi kaiken tähän asti tekemänsä, pyytöisi anteeksi sitä että valehteli minulle, ja kertoisi että hän lupaa tästedes kysyä minulta mielipidettä myös vaikeuksissaan, ennenkuin turvautuu munantyöntämiseen toisiin naisiin.

Mutta tiedän ettei sitä tule koskaan tapahtumaan, ja tiedän myös että jos mies yhtäkkiä vain muuttuisi haluamani kaltaiseksi, niin hän ei edes olisi enää se sama mies, enkä edes uskoisi häntä enää vaikka mikä olisi.

Joten...jossain vaiheessa pitää päättää se mitä itse tulee hyväksymään, ja elää sen mukaan eikä odottaa että toiseen jyrähtää jokin yhtäkkinen jumalan ukkonen joka takoo järjen päähän. Kun sellaista harvoin tapahtuu.

voimia teille, jotka ootte tämmösessä tilanteessa. Munkin edesmennyt mies petti mua pari kertaa ja se oli tietty hirveen tuskallista, mut siinä mä kunnioitan sitä et se oli mulle täysin rehellinen ja pystyin luottamaan siihen että se puhu mulle totta. Mulla on sitä välillä hirvee ikävä, kaks vuotta on sen kuolemasta... Anteeks, tää ei kuulunu tähän. Mut tsemppiä ap:lle!

Kolme vuotta sitten tapasin miehen, hän halusi ihan kaikki ensimmäisenä yönä, ei saanut, vaikka vannoi ettei ole saanut naista puoleen vuoteen. Tapasimme kahden viikon kuluttua uudestaan, hän sai haluamansa, mutta kertoi myös totuuden, hän seurusteli. Jäljet kaulassa oli pakko tunnustaa naisystävälle. Mies jätti minut.

Kului pari kuukautta, hän laittoi viestin halusi tavata ja peli jatkui.....

Keväällä -06, hän meni naimisiin, tämän maailman ihanimman naisen kanssa.
Kaksi viikkoa vihkimisestä, hän oli sängyssäni ja sanoi rakastavansa minua,
myös vaimoaan.

Nyt kesäkuussa hän sanoi pettäneensä minua, ja vannoi kuinka tästä edespäin olen hänen ainut toinen nainen. Olin murskana, en itseni vaan vaimon vuoksi, miksi, miksi miehet voi tehdä näin? kakkoselle voi olla rehellinen, vaan ei vaimolle mikä on tärkein. suhteemme jatkuu edelleen kun sp-testit on tehty, ei ennen sitä. Älkää hyvät vaimot uskoko kaikkea mitä mies sanoo, mies on velkataakan alla surkea yksilö. Minä kakkosena haluan, että tää mies elää eikä tee itsellensä mitään pahaa.Rakastakaa miehiänne yli kaiken, vain sillä he ovat uskollisia, tai sitten eivät. Minä vihaan nyt häntä ikuisesti. Hyvästi T.L

Minulla on mys epilyj miestni kohtaan. Huhu, jonka mukaan mies olisi pannut yht tuttua naista suhteemme alkuaikoina. Mies kielt jyrksti, mutta faktojen perusteella voisi olla tottakin. Toinen epilys on se, kun mies humalassa vietti aikaa taas ern tutun naisen kanssa, olin itse mys paikalla mutten heidn seurassaan. Myhemmin tm nainen kertoi, ett mieheni yritti iske hnt. Mies taas vitt pinvastaista. En tied totuutta. Kolmas epily: mies lhti kaverinsa kanssa yhden naisen luo ryyppmn, oli iso porukka siell. Mies oli sitten yn pois ja kun tuli kotiin, vitti sammuneensa. Pointti on siin, ett en koskaan ikin ole nhnyt/kuullut, ett mieheni olisi sammunut. Ja sen naisen miesystvll olisi ollut miehelle asiaa pari viikkoa tapahtuneen jlkeen. Neljs epily on naisen nimi miehen shkpostissa. En urkkinut vaan nimi nkyi miehen lhettmss postissa. Ja tstkn ei mies muka tiennyt mitn. Minua kalvaa jatkuvasti nm asiat, koska en tied totuutta. Olen kyll itsekin pettnyt, mutta sentn rehellisesti kerroin siit itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Jossu83:
Minulla on mys epilyj miestni kohtaan. Huhu, jonka mukaan mies olisi pannut yht tuttua naista suhteemme alkuaikoina. Mies kielt jyrksti, mutta faktojen perusteella voisi olla tottakin. Toinen epilys on se, kun mies humalassa vietti aikaa taas ern tutun naisen kanssa, olin itse mys paikalla mutten heidn seurassaan. Myhemmin tm nainen kertoi, ett mieheni yritti iske hnt. Mies taas vitt pinvastaista. En tied totuutta. Kolmas epily: mies lhti kaverinsa kanssa yhden naisen luo ryyppmn, oli iso porukka siell. Mies oli sitten yn pois ja kun tuli kotiin, vitti sammuneensa. Pointti on siin, ett en koskaan ikin ole nhnyt/kuullut, ett mieheni olisi sammunut. Ja sen naisen miesystvll olisi ollut miehelle asiaa pari viikkoa tapahtuneen jlkeen. Neljs epily on naisen nimi miehen shkpostissa. En urkkinut vaan nimi nkyi miehen lhettmss postissa. Ja tstkn ei mies muka tiennyt mitn. Minua kalvaa jatkuvasti nm asiat, koska en tied totuutta. Olen kyll itsekin pettnyt, mutta sentn rehellisesti kerroin siit itse.

Kyllä sinä tiedät.

Alkuperäinen kirjoittaja opettele edes pilkut ja pisteet:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja voi kyynelll:

opi kirjoittaa ensin normaalisti suomea. ehkä mies on sitten sinulle uskollinen?

Voiko joku suomalainen nainen olla oikeasti näin sivistymätön ja vielä täysin kirjoitustaidon?

Suhteenne kuullostaa juuri siltä, mitä se varmaan onkin. Turha.
Kouluttamaton ja tyhmä nainen, jolla on vielä typerämpi mies.

Minusta nuo pilkkuvirhekommentit ovat niitä tyylittömyyden ja sivistymättömyyden huippuja, tämän palstan pohjanoteerauksia.
Kukaan oikeasti sivistynyt ihminen ei lueskele ellipalstan viestejä kieliopillisesta näkökulmasta. Sivistynyt ihminen tajuaa, että jos viestiä ei jaksa kommentoida sen sisällön tiimoilta niin sitä ei kannata kommentoida ollenkaan.
Sivistynyt ihminen tajuaa myös sen, että lienee turha säveltää pilkku pilkulta tekstiään kieliopillisesti oikeelliseksi, kun tarkoitus on vain purkaa mieltään ja miettiä ukkonsa metkuja.
Siihen asiaan ei kannata niin aikaansa tuhlata. Ap ja muut: kirrjoittakaa ihan rauhassa valitsemallanne tyylillä, pilkkuilijoilla on omat ongelmansa joita he potevat, ne ovat paljon pahempia kuin teidän miesongelmanne ja joutaisivat vähän tutkiskelemaan omaa ylemmyydentuntoaan.

Täällähän ihmiset kirjoittavat omin sanoin: Te jotka sitä tyyliä halveksitte niin miettikääs mikä aarreaitta tämäkin voi olla rahvaan puhekielen tutkijoille, ja siten yhteiskunnallisesti ja tieteellisesti arvokas.

Eipä me sit enää taideta olla yhdessä. Toisaalta se ei nyt johtunu pelkästään tästä ns kaverista.. noh kun lähdin ni se meni samalla oven avauksella rannalle ja kappas vaan sillä oli treffitkin jo sen "kaverinsa" kanssa siellä!:( oltiin varmaa alle 2h eros vittu että vituttaa!!! aaaarrrht toivottavast se ei ota muhu enää mitää yhteyt tai vingu takas niinku aina! oon kyllä saanu tarpeekseni miehistä vähäks aikaa.

Sivistynyt ihminen olisi huomannut, että nuo virheet olivat fonttiongelmia, vain åäö:t puuttuivat välistä.

Aloittajalle: mitä sitten jos vinkuu takaisin? Sinä varmaan ihan itse päätät kenen kanssa olet, eikö? Nyt katse eteenpäin, ota tämä oppina. Älä kaikkia miehiä vihaa, vain epärehellisiä!

Se hyvä puoli pettämisen kokemisessa on, että tipahtaa suomut silmiltä.
Enää koskaan ei luota pelkkään rakkauteen, vaan alkaa miettiä mitä vaatii ihmissuhteiltaan yleensäkin, mikä merkitys on rehellisyydellä, tajuaa sen että ei riitä että toinen vain "tuntuu" oikealta ja siitä pitäisi sitten vain jatkaa.

Uskon että apkin tuosta toivuttuaan valikoi miehet aivan uusilla kriteereillä. Ja itse luultavasti solmin väljemmän suhteen, pahin on jo koettu, tiedän mitä miehet puuhailevat ja tajuan sen jo ensimmäisestä merkistä mihin suuntaan ollaan menossa.

Olen tullut taitavaksi lukemaan valehtelijan merkkejä.

Ennen mm. uskoin senkin todeksi kun mies sanoo haluavansa olla mun kanssa.
Sillä oli jostain syystä valtava merkitys, jos mies SANOO haluavansa jotain, ja vaikkapa esimerkiksi itkee ja soittelee mun perään,

nyt olen oppinut että miehet eivät siinä tilassa tiedä mitä haluavat, ja se on pelkkää sympatian kerjäystä eikä aitoa vastuun ottamista.

Odotan viikon pari, itkeminen yleensä lopppuu ja paljastuu että mies kykenee olemaan aivan samalla lailla kenen tahansa muunkin naisen kanssa, en ole korvaamaton, eikä paskaa suhdetta kannata jatkaa.

Niin kai se menee mut en olis uskonu et saman tien järkkää treffit sen kans:(
Joo en iha heti ala mitää miehii tapailemaa, tuu varmaa enää luottaa keneenkään 100%.

Alkuperäinen kirjoittaja pilkku joo:
Alkuperäinen kirjoittaja opettele edes pilkut ja pisteet:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja voi kyynelll:

opi kirjoittaa ensin normaalisti suomea. ehkä mies on sitten sinulle uskollinen?

Voiko joku suomalainen nainen olla oikeasti näin sivistymätön ja vielä täysin kirjoitustaidon?

Suhteenne kuullostaa juuri siltä, mitä se varmaan onkin. Turha.
Kouluttamaton ja tyhmä nainen, jolla on vielä typerämpi mies.

Minusta nuo pilkkuvirhekommentit ovat niitä tyylittömyyden ja sivistymättömyyden huippuja, tämän palstan pohjanoteerauksia.
Kukaan oikeasti sivistynyt ihminen ei lueskele ellipalstan viestejä kieliopillisesta näkökulmasta. Sivistynyt ihminen tajuaa, että jos viestiä ei jaksa kommentoida sen sisällön tiimoilta niin sitä ei kannata kommentoida ollenkaan.
Sivistynyt ihminen tajuaa myös sen, että lienee turha säveltää pilkku pilkulta tekstiään kieliopillisesti oikeelliseksi, kun tarkoitus on vain purkaa mieltään ja miettiä ukkonsa metkuja.
Siihen asiaan ei kannata niin aikaansa tuhlata. Ap ja muut: kirrjoittakaa ihan rauhassa valitsemallanne tyylillä, pilkkuilijoilla on omat ongelmansa joita he potevat, ne ovat paljon pahempia kuin teidän miesongelmanne ja joutaisivat vähän tutkiskelemaan omaa ylemmyydentuntoaan.

Minusta ihmisen kirjoitustyyli kertoo hänestä paljon eikä sitä voi jättää huomiotta. Netissä on muutenkin hankala tehdä ihmisestä tarkkoja johtopäätöksiä koska ilmeet ja eleet puuttuvat, joten on helpompi "analysoida" kirjoitustyyliä. Jos kirjoittaja näyttää vähät välittävän oikeinkirjoituksesta ja pilkuista, on todennäköistä että hän suhtautuu muihinkin asioihin samalla rennolla otteella. Ei se tee hänestä tyhmää mutta taatusti erilaisen kuin "pilkuntarkasta" kirjoittajasta. Ja kun täällä muutenkin harrastetaan kettiöpsykologiaa toisten lauseiden merkityksiä kaivelemalla niin miksei myös kirjoitustyyliä analysoimalla? Jotain se kuitenkin kertoo - vai miksi sitten käsialaakin analysoidaan?

Yhteistyössä