Miehen ruokamaku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kattimummo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kattimummo

Uusi jäsen
18.08.2013
6
0
1
Mulla siis treffit heinäkuussa. Miten udella mieheltä mistä hän tykkää kun en halua että suunnitelmani kokata hänelle paljastuu? Ihan hullua että ollaan pidetty yhteyttä 12 vuotta enkä tiedä hänen mieltymyksiään.

Mulla siis treffit heinäkuussa. Miten udella mieheltä mistä hän tykkää kun en halua että suunnitelmani kokata hänelle paljastuu? Ihan hullua että ollaan pidetty yhteyttä 12 vuotta enkä tiedä hänen mieltymyksiään.

Voit treffien varjolla kysellä hänen seksimieltymyksistään ja tehdä siitä johtopäätöksesi...

"annan sinulle heti suuseksiä"
1200px-Aringa-marinato.jpg

Kannattaa myös yrittää kautta rantain selvittää etukäteen tykkääkö mies anaalista, rajummasta S/M menosta, ulosteleikeistä, välineistä jne. Tekee vaikutuksen, kun osaa ottaa toisen tarpeet ja mieliteot huomioon heti alusta alkaen.

No tiiätkö onko kasvissyöjä, allergioita, tai muita sellaisia ihan ehdottomia juttuja? Muuten voit varmaan aika vapaasti valita. Kannattaa tehdä sellasta minkä itse osaat hyvin (oli se sitten hanhenmaksapalleroita tai makaronilaatikkoa).
Ehkä kuitenkin voit kysyä ohimennen että millaisesta ruuasta pitää, koska syöminen on kuitenkin ihmisen perustarve, niin ei siitä heti tule mieleen että nyt toinen on yllätystä väsäämässä.

Jospas kattimummo tekisit siten, että sanoisit miehelle, että "ajattelin laittaa sapuskaa", oletko allerginen jollekin? Oletko enempi lihan vai kalan ystävä?

Eli hylkäät suunnitelmastasi sen salassapidon.

Kas, huonolla tuurilla mies on päättänyt yllättää sinut leffalipuilla samaan aikaan kun sinä yllätit hänet illallisella.
Onneksi sinä teit jotain laktoosivaivaiselle sopimatonta ja mies oli ostanut liput ihan surkeaan elokuvaan joten voitte viettää illan naureskellen kuinka molempien kivat yllätykset menivät yhtä hienosti pieleen.

Tiedätkö yhtään, onko allergioita tms?
Jos osaat nuo ottaa huomioon niin silloin ei ole niin väliä. Tuskin mies kehtaa sanoa, ettei tykkää ruoastasi, oli se sitten mitä tahansa.
Tee jotain sellaista, missä varmasti onnistut.

Joo ehkä mä hylkään tuon salassapidon. Jännittää ihan hitosti kun odotukset korkealla. Pitkään ollaan soudettu ja huovattu kun oon suurimman osan ajasta mitä ollaan tunnettu varattu. Nyt viimein vapaa ja aivan lääpälläni. Sain kysyttyä tykkääkö kalasta ja vastaus oli kyllä.

Eli skumppaa ja kylmäsavulohisalaattia tarjoan ;)

Joo ehkä mä hylkään tuon salassapidon. Jännittää ihan hitosti kun odotukset korkealla. Pitkään ollaan soudettu ja huovattu kun oon suurimman osan ajasta mitä ollaan tunnettu varattu. Nyt viimein vapaa ja aivan lääpälläni. Sain kysyttyä tykkääkö kalasta ja vastaus oli kyllä.

Ei se riitä - alkupalaksi kyllä. LIpapullia, lihamureketta tai pihviä ja perunamuussia.

Kannattaa hylätä. Siis se salassapito. Ainakin ruoan suhteen.
Kyl sitä voi ihan reilusti sopia lounas-, päivällis- tai illallistreffit ja kysyä, että laitanko pitsaa vai kalasoppaa. Yllätyksiä voi sit tarjoilla muutenkin.
Jos sinä itse menet treffeille niin on se kiva tietää onko tarjolla ruoka vai käytkö ensin syömässä.
Ainakin minua nolottaisi vetää ensin masu täyteen makaronilaatikkoa ja sitten lähteä treffeille joka yllätyksenä paljastuukin viiden tähden kynttiläillalliseksi. Pieni varoitus etukäteen on paikallaan niin minäkin tiedän tuonko mukanani pullon punkkua vai valkkaria vai niitä kynttilöita vai riittääkö kukkaset ja suklaati.

Toivottavasti osaat tehdä hyvää lihamureketta. Tulee ihan mieleen anopin sitkeä harmaa kumipulla----
"Tragantti, traganttikumi
Ilmassa kuivuva kumihartsi, kasvikumi, jota saadaan eräiden etuaasialaisten kurjenherneiden (Astragalus), varsinkin traganttipensaan (Astragalus gummifer) maitiaisnesteestä. Käytetään elintarviketeollisuudessa stabilointi-, emulgointi-, hyytelöinti- ja sakeuttamisaineena mm. makeisiin, virvoitusjuomiin ja tuorejuustoihin.

Guarkumi
Guarkumi on syötäväksi kelpaava luonnonkumi. Se on sakeuttamisaine, jota saadaan palkokasveihin kuuluvasta intialaista alkuperää olevasta guar-kasvin Cyamopsis tetragonoloba siemenistä.
Guarkumi on kylmään veteen liukeneva polysakkaridi. Elintarvikkeiden lisäaineluettelossa guarkumi kuuluu sakkeuttamisaineisiin ja sen E-koodi on E412." Keittotaito -sivusto