Mulla siis treffit heinäkuussa. Miten udella mieheltä mistä hän tykkää kun en halua että suunnitelmani kokata hänelle paljastuu? Ihan hullua että ollaan pidetty yhteyttä 12 vuotta enkä tiedä hänen mieltymyksiään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla siis treffit heinäkuussa. Miten udella mieheltä mistä hän tykkää kun en halua että suunnitelmani kokata hänelle paljastuu? Ihan hullua että ollaan pidetty yhteyttä 12 vuotta enkä tiedä hänen mieltymyksiään.
Grillaat hyvää lihaa.
Kaikki tykkäävät siitä.
Jos eivät tykkää, on jotain pielessä![]()
Joo ehkä mä hylkään tuon salassapidon. Jännittää ihan hitosti kun odotukset korkealla. Pitkään ollaan soudettu ja huovattu kun oon suurimman osan ajasta mitä ollaan tunnettu varattu. Nyt viimein vapaa ja aivan lääpälläni. Sain kysyttyä tykkääkö kalasta ja vastaus oli kyllä.
Eli skumppaa ja kylmäsavulohisalaattia tarjoan![]()
Toivottavasti osaat tehdä hyvää lihamureketta. Tulee ihan mieleen anopin sitkeä harmaa kumipulla, jota kukaan ei ole koskaan halunnut santsataHyvä idea. Jos mies jää päivälliselle, teen lihamureketta tai pullia ja perunamuussia.![]()
Kannattaa hylätä. Siis se salassapito. Ainakin ruoan suhteen.Joo ehkä mä hylkään tuon salassapidon. Jännittää ihan hitosti kun odotukset korkealla. Pitkään ollaan soudettu ja huovattu kun oon suurimman osan ajasta mitä ollaan tunnettu varattu. Nyt viimein vapaa ja aivan lääpälläni. Sain kysyttyä tykkääkö kalasta ja vastaus oli kyllä.
Eli skumppaa ja kylmäsavulohisalaattia tarjoan![]()
"Tragantti, traganttikumiToivottavasti osaat tehdä hyvää lihamureketta. Tulee ihan mieleen anopin sitkeä harmaa kumipulla----