H
huh
Vieras
Meidän 3v. kuopus mekkaloi illalla sängyssään tuttuun tapaan..Sitten oli sängystä pois tullessaa lyönyt päänsä lipaston reunaan ja hirveä huuto..Minä olin pyykkihommissa niin en tiennyt,mikä siellä oli meneillään.Mies sitten tuli vihaisena sanomaan,että miten oli käynyt.Lastenhuoneen ovi oli kiinni ja mies vaan istui keittiössä pöydässä syöden ja mutisten,että "V***u.mitä mä sanoin,kun riehutaan sägyssä,mua ei kiinnosta p****n vertaa,vaikka putosikin" ym.Menin ottamaan pienen syliin ja huomasin,että verta tulee päästä,suihkutin puhtaaksi ja huomasin,että haavahan siellä,varmasti kävi kipeää
Lohdutin pientä ja riitelin miehen kanssa asiasta.Hän vaan toitotti,että lapsen vika..Esikoinne oli jo sängyssään ja hädissään kuunteli siellä,samoin keskimmäinen oli myös aika hädissään..Lohdutin sitten kaikkia ja sanoin,ettei ole mitään hätää,mennään vaan nukkumaan.Nyt pieni nukkuu meidän sängyssä ja menen kohta viereen,mies on häipynyt jonnekin,koska uhkailin häntä "taas"erolla ym.Suuttui..Mutta kun olin niin raivoissani moisesta reaktiosta,jättää lapsi yksin kun on loukannut itsensä ja reagoida noin tunteettomasti!Mieskin on varmasti väsynyt iltoihin,mutta silti!Pieni parka tyttöni..Mua ei nyt kiinnosta koko mies.