Ä
Ärsyyntynyt.
Vieras
Elikkä odotamme esikoista syntyväksi tammikuussa ja minä haluaisin pikkuhiljaa alkaa ostelemaan suurimpia hankitoja pikkuhiljaa ettei sitten yhtäkkiä pidä ostaa kaikkea kertaheitolla kun siihen meillä ei olisi edes varaa.. Nooh monesti olen jo ottanut asian esille "rahapvänä" kun sitä rahaa olisi sitten ostaa yksi suurempi hankinta (vaunut, turvakaukalo, pinnasänky, sitteri, hoitopöytä yms.), mutta mies vaan myhäilee ja sitten ostaakin itselleen kaikkea.. siis semmoista mikä ei olisi todellakaan välttämätöntä :/
Tänään viimeksi puhuin että voitas ostaa turvakaukalo kun on nyt sitä rahaa mutta taas sain ehdotukselle vaan myhäilyjä.. No äsken sitten soitin hänelle että missä on niin vastaus tuli "Mää olen tatskattavana".. ja kuulemma on aika iso tatuointi tulossa nyt sitten vasempaan käteen..
Että siis eikö mies osaa oikeasti laittaa asioita tärkeysjärjestykseen?!
Laskujakin on rästissä mutta ei.. jos hänellä on hinku saada uuusi tatuointi tai jotain muuta kivaa niin sen hän sitten hankkii, ja heti! Mutta vauvan tarvikkeita mistä olen puhunut jo kuukauden ainakin niin ei mtn halua ostaa..
Kai minä sitten itse säästän rahaa kaikkiin näihin tavaroihin ja tarvikkeisiin ja maksan yksin.
Tänään viimeksi puhuin että voitas ostaa turvakaukalo kun on nyt sitä rahaa mutta taas sain ehdotukselle vaan myhäilyjä.. No äsken sitten soitin hänelle että missä on niin vastaus tuli "Mää olen tatskattavana".. ja kuulemma on aika iso tatuointi tulossa nyt sitten vasempaan käteen..
Että siis eikö mies osaa oikeasti laittaa asioita tärkeysjärjestykseen?!
Laskujakin on rästissä mutta ei.. jos hänellä on hinku saada uuusi tatuointi tai jotain muuta kivaa niin sen hän sitten hankkii, ja heti! Mutta vauvan tarvikkeita mistä olen puhunut jo kuukauden ainakin niin ei mtn halua ostaa..
Kai minä sitten itse säästän rahaa kaikkiin näihin tavaroihin ja tarvikkeisiin ja maksan yksin.