Miehen pissan haju asunnossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Minulla on 35-vuotias mies. Hän aloitti sen jälkeen pissaamisen ihan mihin tahansa,kun menin töihin. Luovuin jopa työpaikastani sen jälkeen kun huomasin ettei mies kestä sitä. Mutta sen jälkeen mieheni pissasi enimäkseen vain minun kenkiin tai sänkyyn,kun olin poissa kotoa. Nyt hän on poikani kanssa kahdestaan ja jatkaa sitä vain. Pitääkö minun luopua vai mitä teen? Poika on muuttamassa nyt ihan omaan asuntoon ja mies hänen kanssaan enkä halua että siellä alkaa taas sama ongelma.

Täh??? ihanko tosi?? onko miehelläsi alkoholiongelma tai muu vastaava psyykkinen sairaus? Jos on sairas niin hakekaa nyt herran jestas ammattiapua tuollaseen. Ja jos huvikseen vaan tommosta tekee niin jätä se ihmeessä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?!:
Täh??? ihanko tosi?? onko miehelläsi alkoholiongelma tai muu vastaava psyykkinen sairaus? Jos on sairas niin hakekaa nyt herran jestas ammattiapua tuollaseen. Ja jos huvikseen vaan tommosta tekee niin jätä se ihmeessä!!!

Just näin

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Onko tää totta?

Paskat ole.Mä oon monasti huomannut harmaat sen kun paskaa puhuu.

Jos ois ollut musta nikki,oisin hiukankin uskonut,

Mut nää vitun harmaat keksii paskaa kuin tikku heinäsuovasta

Uskokaa vaa huviksenne

Siis mitä!!? Aikuinen mieskö tekee tällaista. Miten hän on poikasi kanssa kahdestaan, jos luovuit töistäkin sen takia. Miten vanha on poikasi, jos mieskin on vasta 35 votias.

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Onko tää totta?

Uskokaa vaa huviksenne

Höh :( Me vitun harmaat :(

Ei pidä harmaita aina yleistämän...

Vietkö miestä tarpeeksi usein ulos? Sekin voi olla syynä, ei tuon ikäinen enää jaksa kauaa pidätellä. Kannattaa kuitenkin käyttää varmuuden vuoksi lääkärissäkin, voi olla ihan joku rakenteellinenkin vika. Tai sitten ihan vaan protestoi, se on ehkä yleisin vika tollaseen ongelmaan miehillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ReddyHead:
Onko tää totta?

Uskokaa vaa huviksenne

Höh :( Me vitun harmaat :(

Ei pidä harmaita aina yleistämän...

Mä vien mies ulos kusel ennen maate menoa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Köh köh ja lehmät lentää B)

Oon muuten nähnyt lehmien lentävän , ihka eka kertaa elämässäni

Kerros lisää *uteliaisuuteni heräsi* :D

Viime viikol yhdes leffas :laugh: ja olin kuolla nauruun kun näin oikeesti lehmien lentävän :laugh:

:laugh:

Käytä mies pissalla ennen töihin lähtöä hihnassa ja heti sen jälkeen. Muista jättää kuppiin raikasta vettä ja hiukan virikkeitä ja esim radio päälle niin ei tunne oloaan yksinäiseksi :saint:
Onneksi ei sentään kakkaa sisälle tai tuhoa kenkiä ym.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Käytä mies pissalla ennen töihin lähtöä hihnassa ja heti sen jälkeen. Muista jättää kuppiin raikasta vettä ja hiukan virikkeitä ja esim radio päälle niin ei tunne oloaan yksinäiseksi :saint:
Onneksi ei sentään kakkaa sisälle tai tuhoa kenkiä ym.

Joo, aika moni varmaan meni lankaan eli kyseessä taitaa olla lemmikki koira tai kissa?

Yhteistyössä