Miehen pikku-sisko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apuva"

Vieras
Miehen sisko (13v) tuli eilen yökylään.
Sisko on pikkasen remppana. Todella todella laiha, käynyt sen takia sairaalassa seurauksessa yms.
Noh, ei tästä kauan oo kun katoin että jopas on muodot tullu ihan viikossa.
Selvishän syy siihen sit yöllä.. katoin kun neiti nukkuu sohvalla. Paita oli noussu korviin, ja neidillä KOLMET rintsikat päälleekäin :O tuli todella omituinen olo.. ihmettelen, ettei miehen äiti oo puhunu mitään. Kyllä nyt kaikki tietää ettei muodot viikossa ilmesty, ja varsinkin tyttö on reippaasti alipainoinen. En tiiä pitäiskö mun puhua asiasta hänen äitinsä kanssa?
PElkkään, että tyttö menettää luottamuksen. Sitä on ollut muutenkin vaikea rakentaa..
Mies tietää tuosta asiasta, koska mun oli pakko kertoo..

Mun miehen 13 vuotiaalle tyttärelle on kans yhtäkkiä ilmestynyt kuppikoot.Geelitäytteisiä ja topattuja rintaliivejä se käyttää että näyttäis naiselta.Ihan normaalia tuon ikäiselle.

Joo, kyllä mulla itselläkin on geelitäytteiset liivit, mutta oikeasti.. näyttäis siltä kun olis laitettu monta desiä silikonia..
Ja siis hulluinta on se, että ne "rinnat" ei yhtään sovi kuvaan. Kun eivät tosiaankaan näytä oikeilta.
Muistan itse koulussa kun yks tyttö oli tunkenu pumpulia rintsikoihin, ja sen joku huomas. Sitten sitä vasta kiusattiinkin..

[QUOTE="apuva";23991175]Joo, kyllä mulla itselläkin on geelitäytteiset liivit, mutta oikeasti.. näyttäis siltä kun olis laitettu monta desiä silikonia..
Ja siis hulluinta on se, että ne "rinnat" ei yhtään sovi kuvaan. Kun eivät tosiaankaan näytä oikeilta.
Muistan itse koulussa kun yks tyttö oli tunkenu pumpulia rintsikoihin, ja sen joku huomas. Sitten sitä vasta kiusattiinkin..[/QUOTE]

Eihän ne oikeilta näytä,varsinkin kun päällä on joku onneton narutopinkikale ja ne tissit törröttää kummallisesti sieltä topin alta.Kai se silti on sitten sen 13 vuotiaan mielestä hyvännäköistä. =)

[QUOTE="apuva";23991194]No en tiiä, mutta äiti vois hommata sit sellaset kunnolliset liivit.
Onhan toi nyt oikeesti hurjannäköistä, kun KOLMET liivit on päällekkäin.[/QUOTE]

ennemmin niin päin et annat tytön ite puhua.. kysy vaik et oot lähdössä käymään itelle katteleen liivejä et tartteisko tyttö kans.. ikään ku et ois huomannu et tytöllä ois liivejä viel ollenkaan

• Tykkää
Reactions: sunniee
No älä nyt helkkarissa mene puuttumaan ja nolaamaan tyttöä. Kyllä kun ikää tulee, niin alkaa holhoamisvietti vaivaamaan ja pelisilmä puuttumaan. Vanhuus ei tule yksin.

[QUOTE="vieras";23991215]No älä nyt helkkarissa mene puuttumaan ja nolaamaan tyttöä. Kyllä kun ikää tulee, niin alkaa holhoamisvietti vaivaamaan ja pelisilmä puuttumaan. Vanhuus ei tule yksin.[/QUOTE]

Peesaan tätä.

Aivan normaalia käytöstä nuorelta tytöltä, joka kovin rintoja kaipailee.

Älä missään ihmeessä ala asiasta tekemään härkästä. Otat tytön mukaan kaupungille ja menette yhdessä ostamaan hänelle parit geelitäytteiset tai topatut rintsikat. Sitten voit hänen äidilleen kahdenkesken sanoa, että kävitte ostoksilla.

Kohtele tyttöä kuin "tyttökaveriasi", niin varmasti tytölle tulee hyvä mieli. :)

[QUOTE="apuva";23991157]No lähinnä mietin sitä, että kun joku kaveri tuon tajuaa niin sitten vasta se kiusaaminen alkaakin.
Mä olen oikeasti huolissani tuosta tytöstä.[/QUOTE]

Juuri tuon takia vie tyttö liivikauppaan ja osta hänelle niitä hieman topattuja tai geelitäytteisiä liivejä. Niistä harvemmin kiusataan, kun lähestulkoon kaikilla niitä on.

Kyllä minä nolostuisin tyttönä jos sinä tulisit ehdotteleen rintsikkaostoksia. Se varmaan ajattelee, että luulet hänen toppauksiaan oikeiksi rinnoiksi kun liivejä ehdottelet, sitten on noloa myöntää, ettei rintoja oikeesti olekaan. :/

Uusimmat

Yhteistyössä