Miehen penis ohuempi kuin sormiesi ympärys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tuulia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tuulia"

Vieras
Onko teidän miehellä miten paksu penis? Ylettääkö sormet paljonkin päällekkäin kun otatte kiinni? Ilmeisesti useimmilla menee ekaan niveleen asti päällekkäin jos paksuustilastoja on uskominen :)
En usko, että monellakaan ei menisi sormet ympäri :)

Voi tuska, koittakaa nyt pärjätä niiden ukkojenne munien kanssa. :headwall: Hyviä ne miehet voivat olla silti elämässään vaikka housuista löytyisi ties mitä.

Vertailun vuoksi miehet voisivat alkaa pitää listaa että "mahtuuko naisesi sisälle
a) nakki
b) kokonainen balkaninmakkara
c) kokonainen joulukinkku?"

Ja ei, en ole pienimunaisen miehen katkera, ja puutteessa elelevä vaimo.

Viimeksi muokattu:
mihinkään virallisiin tilastoihin ei ole lainkaan uskomista, se nyt ainakin on varmaa

palstatotuus on että suomalaisten miesten housuista löytyy järkiään 20 senttiä sekä pituutta että ympärysmittaa

"Kuule Pena, anna ku testaan meneekö mulla päällekkäin ekaan sormenniveleen asti."
Ei ihme että Pena menee hiljaiseksi sen jälkeen.

[QUOTE="Tuulia";29580115]Onko teidän miehellä miten paksu penis? Ylettääkö sormet paljonkin päällekkäin kun otatte kiinni? Ilmeisesti useimmilla menee ekaan niveleen asti päällekkäin jos paksuustilastoja on uskominen :)
En usko, että monellakaan ei menisi sormet ympäri :)[/QUOTE]

Mikä kysymys taas :laugh: :laugh:

mihinkään virallisiin tilastoihin ei ole lainkaan uskomista, se nyt ainakin on varmaa

palstatotuus on että suomalaisten miesten housuista löytyy järkiään 20 senttiä sekä pituutta että ympärysmittaa

Niin ja yllättävän monen miehellä on kalu paksu kuin HK Sininen mutta silti menee kepoisesti naiseen sisään (syystä että?). :D Kumma ettei aivotoiminta kärsi kun kalun tilavuus luulisi hörppäävän aika runsaasti verta aivoista.

Palstamamma liennyt mulla lääkärinäkin kun saan seksistä usein hiertymiä ja sen ei pitäisi olla mahdollista kun kyllähän vauvakin tulee sieltä ulos ja sinne pitäisi saada tungettua vaikka mitä! Lihasjännitys vain ongelmana ja vika korvien välissä kuulemma. Prkl kun ottaa päähän. Ja ihan tavallisen paksuinen härveli, hemmetti kuolisin siihen HK:n siniseen kele. Tai siis mielenterveysongelmahan tämä on vain.

[Toinen lääkäri diagnosoi heti kroonistuneen fissuuran ja diltiatseemirasva alkoi auttamaan heti. Leikkaus ehkä edessä jos ei ongelma ala ratketa, vuoden verran nyt rasvattu.]

hookoon blööhän on palstamamman ukon kaluksi ohut, normipaksuus on kaljatölkki

Ai niin joo. Onhan täällä monta kertaa ollut sekin fakta esillä, että kondomin normikoko on 53mm x 180mm joten miehillä on sen kokoinen kalu sitten. :)
Pintin oluttölkki on muistaakseni 57mm paksu ja arviolta 180mm pitkä.
Se on ilmeisesti hyvä palstamamman pikku koloseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29580356:
tää tais olla tämän aamun kolmas peenisaloitus vasta, jos oikein olen laskenut. Koko aamun (oho, taitaa olla jo iltapäivä :snotty:) olen nimittäin tässä istunut, joten tämä ei ole pelkkää luuloa.
Hiihtoloma alkoi nyt etelässä ja muutamassa viikossa on onneksi käyty koko Suomi läpi ja kartoitettu peeeenisten koot aika hyvin

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Tero niin ku tennispallo niin varteen ei saa ujutettua ihan pientä sormusta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29580300:
Ekana tuli mieleen, että sormukseni on aivan liian pieni mieheni penikseen (eli on paksumpi kuin sormeni) eikä ukkoni peniksessä ole niveliä...

vai mitä tässä kysyttiin

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29580367:
Hiihtoloma alkoi nyt etelässä ja muutamassa viikossa on onneksi käyty koko Suomi läpi ja kartoitettu peeeenisten koot aika hyvin

juuri näin, ja mua alkaa nyt naarattaa taas ihan hillittömästi...mulla on siis perjantai tänään töitten puolesta. :D ja aamulla kyllä hiihtolomat huomasi täällä palstalla muustakin kuin peeeeeeniksistä, täällä ei ollut ketään muuta mun lisäkseni :laugh:

huh, huh hulda...*keräilee voimanrippeitä, vois nimittäin käydä kuitenkin edes siellä kaupassa*

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29580389:
juuri näin, ja mua alkaa nyt naarattaa taas ihan hillittömästi...mulla on siis perjantai tänään töitten puolesta. :D ja aamulla kyllä hiihtolomat huomasi täällä palstalla muustakin kuin peeeeeeniksistä, täällä ei ollut ketään muuta mun lisäkseni :laugh:

huh, huh hulda...*keräilee voimanrippeitä, vois nimittäin käydä kuitenkin edes siellä kaupassa*

Mun täytyy kyllä lähteä nyt töihin, mutta illalla mittailen miestäni oikein urakalla, että voin huomenna vastailla ketjuihin täysipainoisesti. Mulla tasi jäädä tänään yksi ketju väliin

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29580347:
peenis nivelillä... :D :D
johan olis veikeää menoa :rolleyes:

:attn:
g2SB8Hs.jpg

Perinteinen kirjainjärjestysjekku :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29580356:
tää tais olla tämän aamun kolmas peenisaloitus vasta, jos oikein olen laskenut. Koko aamun (oho, taitaa olla jo iltapäivä :snotty:) olen nimittäin tässä istunut, joten tämä ei ole pelkkää luuloa.

Klo 13.00 iltapäivä? :O

Yhteistyössä