Miehen paras ystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "misukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"misukka"

Vieras
Mun tekis niiiin mieli harrastaa seksiä mieheni parhaan ystävän kanssa, vaikka olen tämän ko. miehen vaimon hyvä ystävä. Tämä on pyörinyt mielessä jo ainakin kaksi vuotta. Mies on myös katsellut välillä minua, olen huomannut. Kannattaako antautua himoilleen tilaisuuden tullen vai olla kiltisti? Tekis mieli kokeilla panettaa helvetisti aina kun nään tän komistuksen.

Miehet fantasioi tyttöystävänsä/vaimonsa ystävättäristä melko yleisesti. Ainakin tämän käsityksen olen saanut... Mutta näin päin en ole koskaan kuullut asian menneen, liekö itselle melko tuntematon, salattu naisnäkökulma.

Mutta!
Luulen että sinun kannattaa harkita askeleitasi. Yritä hienovaraisesti vihjata asiasta, mutta niin että sen voi tulkita monella eri tavalla. Jos hän on samalla sivulla kanssasi, hän kyllä ymmärtää (aikajana voi olla pitkäkin, riippuu miehestä).

Varovaisuutta ja kovaa harkintaa.

Mitä jos se sun miehen kaveri ei todellakaan halua sua, vaan torjuu sut heti ja kertoo muille osapuolille millainen petollinen rotkoon sä olet? Olet voinut tulkita sen katselemiset ihan väärin. Jos se katsellessaan sua miettiminen, että tsiisus mikä hullu kiimanen lehmä.

Yhteistyössä