Miehen outo käytös Facebookissa/IRC-galleriassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enjaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enjaksa

Vieras
Onko kenelläkään muulla tällaista ongelmaa??? Eli siis mieheni "tykkäilee" Facebookissa kaikista Hot girls- yms. sivuista ja niistä kuvista mitä siellä on (siis tissi- ja persekuvia). Lisäksi "seuraa" joitain tissimuijia ja tykkäilee ja kommentoi niihin kuviin. Tätä tapahtuu päivittäin. Sain myös tietää, että harrastaa samaa IRC-galleriassa.
Onko tuo enää normaalia? Asia on aiheuttanut minulle pahaa mieltä ja riitoja.

No ihan riippuu parisuhteesta, toisissa suhteissa tuo on normaalia ja toisissa ei, kumpaan kuulut?

Omassa parisuhteessani tuollainen ei olisi hyväksyttävää, enkä olisi tuollaista miestä edes huolinut, mutta tiedän kyllä suhteita joissa molemmat osapuolet voisivat käyttäytyä noin ja se olisi ok molemmille.

Jos sulle tulee asiasta paha mieli, niin silloinhan se ei ole ok. Yleensä ei vaan tule oltua edes parisuhteessa tuontyylisen miehen kanssa, ellei hyväksy tuollaista käytöstä

Sinänsä minua ei haittaa, vaikka mies naisten kuvia katseliskin, mutta noita tykkäämisiä pitäisin junttina käytöksenä. Ihan vain siksi, että ne tykkäämiset näkyvät monesti kaikkien kavereiden sivuilla ja itseäni vähän ällöttää nähdä omilla sivuillani, miten Keppana Kalle on tykännyt joogapantseistä. En oikeasti halua tietää, enkä usko, että koko tuttavapiirini haluaa tietää mikä on minun tai mieheni mielestä seksikästä.

Jos mieheni taas seikkailisi jossain teinisivustoilla tykkäämässä, niin en tiedä olisiko hän pitkään minun mieheni. Ihan vain siksi, että pitäisin teinien kuolaamista ällöttävänä ja se kyllä vähentäisi mieheni viehätysvoimaa minun silmissäni.

Olen todellakin ihmetellyt, miksi tekee tuollaista ja kaikenlisäksi JULKISESTI. Mies on melkein 30v., joten emme ole teinejä. Osaako joku kertoa, MIKSI on tarve tehdä tuollaista???

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29693207:
Voisko olla kyse siitä, että mies ei tietäisi että nuo tykkäämiset näkyy kaikille?

Jos hän kuvittelee ettet sinä esim näe mistä hän on tykännyt :D

Ei, kyllä tietää että ne näkyvät kaikille (ja myös minulle).

Kertoo kyllä miehestä jotain. Itsellä on yksi kaveri, kylläkin sinkku, joka harrastaa tuota, ja mä kypsyin nyt lopullisesti niihin herutuskuviin uutisissa ja rajoitin näkymistään.

Olen miettinyt, että onko kyse jostain riippuvuudesta? Koska olen jopa uhannut erota jos mies vielä tuota harrastaa, mutta silti saan jostain selville, että on taas "tykkäillyt" jostain tissikuvista. En oikeasti ymmärrä.

[QUOTE="vierailija";29693619]Oiskohan kyseessä joku sairas mieltymys teini-ikäsiin tyttöihin jos tuon ikänen äijä viettää aikaansa IRC-galleriassa?[/QUOTE]

Käyttäjien keski-ikä on reilut 22 vuotta.

Pointti nyt ei ole se, onko aikuisen ihmisen järkevää olla IRC-galleriassa, vaan se, että onko teistä normaalia, että parisuhteessa oleva mies kommentoi/tykkää tissikuvista yms. Minun mielestäni tuollainen julkinen tykkäily olisi jo sinkkumiehellekin outoa/lapsellista käytöstä. Mies ei ymmärrä mitä pahaa siinä on jos tekee tuollaista.

No mitä se mies on siihen sanonu ku oot uhkaillu erolla jos ei lopeta? Sano sille et on okei katella niitä muijia netistä, mutta voisi rajoittaa sitä että se tieto näkyy kaikille. Että pitää sen omana "harrastuksenaan" , ja sun ei tarvi häpeillä että se näkyy kaikille ja sinulle.. Ja kysy mitä mieltä on , jos sinä aloitat samanlaisen tykkäyksen seksikkäitten miesten jne. kuviin.

Alkuperäinen kirjoittaja käyttäjäMinttu;29696725:
No mitä se mies on siihen sanonu ku oot uhkaillu erolla jos ei lopeta?

Lupasi lopettaa. Jonkin aikaa oli tykkäilemättä, mutta sitten sain taas selville, että oli tykkäillyt (luuli kai, että ne tykkäykset ei näy mulle). Mikä motiivi miehellä on tehdä tuota, en ymmärrä? Olen kysynyt, niin ei kuulemma tiedä miksi tekee sitä. Mietin vaan, että onko tuo hyvä syy lopettaa suhde vai teenkö nyt kärpäsestä härkäsen? Itseäni asia häiritsee ja vaikuttaa mielialaan ja itsetuntoon.

Pointti nyt ei ole se, onko aikuisen ihmisen järkevää olla IRC-galleriassa, vaan se, että onko teistä normaalia, että parisuhteessa oleva mies kommentoi/tykkää tissikuvista yms. Minun mielestäni tuollainen julkinen tykkäily olisi jo sinkkumiehellekin outoa/lapsellista käytöstä. Mies ei ymmärrä mitä pahaa siinä on jos tekee tuollaista.

Todellakin on normaalia. Mun miehellä on tissikuvia kaikkialla ja tykkääilee naisten kuvista.