miehen oikeus täydellisesti toimivaan perheeseen ja vaimoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix4

Vieras
mies raivoaa.

unohdin vaihtaa käsisuihkun letkun takaisin kun täytin uima-altaan letkulla.

vettä ruiskahti miehen varpaille vähän kun hanan aukaisi.

hän raivoaa,haukkuu paskaksi ja vitun idiootiksi.

kantoi altaat roskiit.

mulla on ollut todella pitkä päivä lasten kanssa ja halusin heille altaat täyttää. vettä tuli lattialle vessassa noin dl verran.

nyt raivoaa käskee muksut istuun sohvalla oleen hiljaa. mä tulin ennen koko episodia hetkeksi omaan rauhaan jotta lähen sitte kauppaan kaikkien lasten jotta mies voi levähtää töitten päälle.

mä en jaksa olla täydellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei todellakaan ole normaalia. Sulla on helpompaa ilman tuollaista miestä.

Ehkä taustalla on jotain muuta mitä et nyt ymmärrä. Aina on helpointa, kun harrastaa vain yhden yön suhteita ilman sitoutumista.

hän on todella tarkka ja tuntuu itse tekevän kaiken täydellisesti. hän muistaa kaiken ja muistaa miten pitää tehdä että tekee niin kuin sovittu.

nämä olot tulee puuskittain kestää päivän kolme ja ovat poissa viikkoja.
nämä päivät on tuskaa kun hän kontrolloi puheen voimakkuudesta syömisen ääneen ja kävelyn tuottaman äänen pois saamiseksi tekee työtä mun kohdalla.

Mun isä on tuollainen ja pahentunut vaan vuosien myötä. Saattaa hermostua ihan jostain mitättömästä asiasta ja kontrolloi KAIKKEA. Jokaisen pitäs saada elää kotonaan rauhassa ilman pelkoa siitä, että joku hermostuu ihan tyhjästä. Mä lähtisin. Huomaan, että eläkeiässä se on vaan vielä vaikeempaa.

Ei todellakaan ole normaalia. Sulla on helpompaa ilman tuollaista miestä.

Ehkä taustalla on jotain muuta mitä et nyt ymmärrä. Aina on helpointa, kun harrastaa vain yhden yön suhteita ilman sitoutumista.

Voi olla. Mulla on kuitenkin 14v kestänyt avioliitto ja 6 lasta. Ja en todellakaan kattois mieheltäni tuollaista käytöstä.
T. sama

ap:lle voitko puhua miehesi kanssa asiasta? tietääkö ite mistä johtuu ym? Voisko käydä lääkärissä?

Alkuperäinen kirjoittaja Taitaa olla:
Narsisti sun miehes, joka tapauksessa sairas ja tarvii todellakin apua. OIKEESTI!!

ne melko rohkeeta tehä diagnoosi näin mut kantsuu ehkä guuglaa ap kuule tuo narsismi. mun isä on samanlainen ja se on hirveetä kun on tuollainen isä!!

Alkuperäinen kirjoittaja å:
Narsisti sun miehes, joka tapauksessa sairas ja tarvii todellakin apua. OIKEESTI!!

ne melko rohkeeta tehä diagnoosi näin mut kantsuu ehkä guuglaa ap kuule tuo narsismi. mun isä on samanlainen ja se on hirveetä kun on tuollainen isä!!

olen googlannut ja passaa osaksi muttei useastakaan kohdasta.

tosiaan kuin mieshen menkat.

joskus kuvittelen että toisella naisella menkat ja mies ei pääse töissä paneen sitä ja kotona on pinkee...

raskasta on.

päätöksiä tässä pitää tehdä pian.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hän on todella tarkka ja tuntuu itse tekevän kaiken täydellisesti. hän muistaa kaiken ja muistaa miten pitää tehdä että tekee niin kuin sovittu.

nämä olot tulee puuskittain kestää päivän kolme ja ovat poissa viikkoja.
nämä päivät on tuskaa kun hän kontrolloi puheen voimakkuudesta syömisen ääneen ja kävelyn tuottaman äänen pois saamiseksi tekee työtä mun kohdalla.

Kuulostaa autistiselta olla noin yliherkkä äänille.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mä en varmaan sieltä kauppareissulta ihan heti palaisi. Voisi venyä viikon reissuksi jonka aikana miehen tulisi miettiä uudelleen kuka onkaan se vitun idiootti.

En usko, että toimii. Jos on esim kuten mun isä, niin se poissaolo vaan pahentas. Hänet olis hyljätty ja vaimo ollut ties missä. Tällaisilla ihmisillä on taito kääntää asiat toisten syyksi.

Nykypäivänä kaikki kusipäät on "narsisteja", ilmeisesti ihminen ei voi vaan olla täys mulkvisti...

olisikin täysi mulkvisti lähtisin.

ollaanhan me naiset kiukkusia menkkojen takia useinki.

pitää jutella kun ohi että menis lääkäriin kysyyn mikä voi olla.

autismi.en tiedä mitä se sisältää kun järkipäinen töissä olleva muuten. tietokone alalla kyl ja muistinsa takia pidetty tekijä.

kaupassa käyty jo.yksin. sain hetken olla rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mä en varmaan sieltä kauppareissulta ihan heti palaisi. Voisi venyä viikon reissuksi jonka aikana miehen tulisi miettiä uudelleen kuka onkaan se vitun idiootti.

Tällaisilla ihmisillä on taito kääntää asiat toisten syyksi.

Ja sinä mahdollistat sen.
Millä oikeudelle annat hänen heittää lasten altaan roskiin, huutaa ja vaatia hiljaisuutta. Mies on ehkä tyranni idiootti mutta sinä annat hänen olla sitä.

Onko miehelläsi burnout vai onko hän ollut aina tuollainen?

ei,hän ei ole ollut aina tuollainen.
töitä tekee paljon.ei ole fyysistätyötä vaan tietokonejuttuja.
muistia usein pomo kehuu ja kiittelee kun tietää ja muistaa mitä ihmeellisimmätkin koodit yms.

fyysisen puolen hoitaa urheilemalla mutta nyt kesällä on taukoa joukkuepeleistä ja tekee urheilua yksin.

kuvottavaa katsoa toisen turhaa raivoa.

kun mäkin tietäisin mitä se on ja mikä sen aiheuttaa? Myös minun mieheni tekee henkisesti raskasta työtä ja joutuu neuvottelemaan ja ymmärtämään ihmisiä. Kärsimme lasten kanssa siitä kovastikin ajoittain. Tiedän, että lomat ja viikonloput menee hyvin, mutta kun sattuu joku ihmepäivä(töissä) niin saattaa seota aivan mitäättömästä sanomisesta tai väittää, että olen tarkoittanut jotakin tahallani ja heittää esim. ruokalautasen seinään..

Onko mies käyttäytynyt aina noin vai onko uusi ilmiö?? Jos näin vois syynä olla:Stressi tai masennus?? Joskus ihmiset saa kilareita mitä ihmeellisemmistä asioista kun stressi pahasti päällä.

Yhteistyössä