Miehen naisystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soittelee jatkuvasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

soittelee jatkuvasti

Vieras
Mikä ihme siinä on kun mieheni ystävä joka on nainen soittelee miehelleni todella usein. Hän pyytää baariin, risteilemään, syömään, reissuihin, konsertteihin... Monet sanoo, että se on ihan normaalia jos todellakin ovat vain ystäviä. Onko noin? Mulla on myös miesystäviä, mutta kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa ja muutimme yhteen niin en ole ajatellut, että kävisin enää muiden miesten kanssa eri menoissa, vaikka ovatkin vain ystäviä. Tai itse pidän heitä ystävinä, mutta on tullut selväksi, että joillakin heillä on kiinnostusta enempäänkin. Jotenkin se tuntuisi oudolta. Olisikohan miehestä ok jos ilmoittaisin, että eräs mies ystäväni pyysi mua vaikkapa risteilemään viikonlopuksi ja ajattelin lähteä? Tuli vaan mieleen kun tämä miehen naisystävä soitti yksi päivä ja pyysi miestä joulun aikoihin risteilemään ja mies tuntuu tosiaankin harkitsevan sitä. Hän kyllä sanoi naiselle, että mä lähtisin sit mukaan, mut en ole lähdössä. Mun mielestä olis normaalimpaa, että nainen pyytäis meitä molempia risteilee, baariin ja minne vaan, mutta hän pyytää aina vaan tätä miestä. Tunnen tämän naisen ja hän yrittää esittää kaveriani kun olen paikalla, mutta kun käännän selkäni niin hän on kerrankin lähennellyt miestäni. Kerran lähennellyt myös niin, että olen itse ollut näkemässä. Mieshän ei nää asiaa niin ja sanoo aina vaan, että he ovat kavereita vain ei muuta. Ovat tunteneet toisensa aika pitkään. Miten siis pitäisi suhtautua asiaan? En tykkää, että nainen aina soittelee ja pyytelee miestä johonkin, mutta en ole sitä sanonut. Mulle sanottu, että jos he vain kavereita niin ei siinä ole mitään outoa jos he yhdessä viettävät aikaa ja käyvät ties missä. Annanko siis asian olla ja tyydyn tähän tilanteeseen?

Tiedät itsekin että tilanne ei ole normaali, eikä ok kun kerran on sitouduttu.

Mistä syystä sitä siippaa ei haluta ottaa huomioon, vaan huidellaan baareihin ja risteilyille kuin silloin ennen sinkkuna konsanaan?

Kun kummatkin huitelee ystäviensä kanssa kumpikin erikseen, onko sitä keskinäistä suhdetta olemassakaan? Miten rakennatte elämäänne yhdessä, ellette halua sitä edes yhdessä viettääkään.

Toiselle kumarrat niin toiselle pyllistät. Miksi se oma valittu rakas on helpommin se, jolle halutaan pyllistää?

Alapa juosta joka baarireisulla, risteilyllä, leffoissa ja ravintoloissa niiden miesystäviesi kanssa, ympäri vuorokauden, katso miten pitkään miehesi ymmärrys venyy. Ehkä löydät jopa jonkun, joka haluaa juuri sinuun sitoutua ja jättää ne muut vonkaamiset.

No jos mun mies lähtis risteilemään, konsertteihin yms. reissuihin jonkun toisen naisen kanssa niin sais sitten jäädä sille tielleen.

Ensinnäkin, se toinen nainen on kiinnostunut miehestäsi ainakin jollain tasolla, olkoonkin, että hän kuvittelee suhdetta vaan kaverilliseksi.

Toiseksi, vaikka miehesi ei olisi kiinnostunut hänestä, niin miestä hivelee toisen naisen huomio ja ilmeisen paljon tykkää tämän seurasta. Eikä siinä sinänsä mitään, mutta miehet on miehiä...

Kolmanneksi, jos sinä painelisit jonkun toisen äijän kanssa ympäri maailmaa, niin kukaan normaali mies ei sitä katselisi, sillä siinähän on kyse puhtaasti reviirille tulosta (ellei sitten ole samantekevää mitä vaimo touhuaa)

Neljänneksi, tuollainen kaverisuhde ei 99% varmuudella ole pelkkä kaverisuhde. Vaikka vielä ei olisi mitään tapahtunut, niin meinaatko, että jossain risteilyllä parin bissen jälkeen ei tapahtuisi.

Ja viimeiseksi, mitä hemmettiä, tottakai sinä lähdet mukaan noihin rientoihin ja teet toiselle naiselle selväksi, että kyseinen peli ei vetele. Tee miehellesi myös selväksi, että et aio jakaa häntä toisen naisen kanssa.

Tämä tietenkin on vaan mun mielipide eikä mikään ylikaiken kattava totuus, mutta itse en tuollaista katselis päivääkään. Hommatkoon oman miehen.

Siis eikö mies tunnista lähentelyä lähentelyksi, vai onko hän lähentelystä huolimatta sitä mieltä, etä kyseessä on kaverisuhde? Ikävää käytöstä naiselta, että kutsuu vain miehen rientoihin, kun kuitenkin tietää olemassaolosi. Olisiko hänellä menossa joku kokeilu, että mihin asti raja venyy?

No mene mukaan lyöttäydy kylkeen pusuttele kyllähän kavereiden nähden voi lähmiä omaansa:) Kyllä se nainen joka soittelee harventaa yhteyden pitoa jos kyse ei ole pelkästä kaverisuhteesta.. Jos miehesi on sulle kylmä sen naisen aikana, niin sitten laitat sen miehen menemään. Silloin ei ole puhtaat paperit touhussa. Itselläni miehen naispuoliset ystävät ovat tulleet minun ystäviksi ja jättäneet mieheni vähemmälle, kun aloimme hmm seurustelemaan joskus vuosia sitten:))

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan;11020875:
Miten voit tosiaan SIETÄÄ tommosta..!!!

Nämä suvaitsevaisuuden ylilyönnit johtuu siitä kun parisuhteen vapautta nykyään korostetaan ihan tolkuttomasti. Valintoja ja vastuuta niistä ei enää suvaita. Puoliso leimataan sairaasti mustasukkaiseksi, jollei "salli" toisen remeltää samaan malliin kuin sinkkuna.

Käyttäytymisen rajat ja tolkku pitää löytyä itsekultakin eikä niin että puolison on vahdittava ja arvuuteltava onko tuo nyt vaan kaveruutta vai vispilänkauppaa vai alkava parisuhde.

Jos on alun perin sovittu täysin avoimesta suhteesta niin asia pon toinen. Itse en sietäisi tuollaista peliä hetkeäkään.

Tiedät itsekin että tilanne ei ole normaali, eikä ok kun kerran on sitouduttu.

Mistä syystä sitä siippaa ei haluta ottaa huomioon, vaan huidellaan baareihin ja risteilyille kuin silloin ennen sinkkuna konsanaan?

Kun kummatkin huitelee ystäviensä kanssa kumpikin erikseen, onko sitä keskinäistä suhdetta olemassakaan? Miten rakennatte elämäänne yhdessä, ellette halua sitä edes yhdessä viettääkään.

Toiselle kumarrat niin toiselle pyllistät. Miksi se oma valittu rakas on helpommin se, jolle halutaan pyllistää?

Alapa juosta joka baarireisulla, risteilyllä, leffoissa ja ravintoloissa niiden miesystäviesi kanssa, ympäri vuorokauden, katso miten pitkään miehesi ymmärrys venyy. Ehkä löydät jopa jonkun, joka haluaa juuri sinuun sitoutua ja jättää ne muut vonkaamiset.

Tiedän kyllä, että se ei ole normaalia, mutta niin moni ulkomaailmassa on sanonut, että ihan ok jos ovat kavereita. Kumpikin saa tavata myös omia kavereitaan vaikka olisi eri sukupuolta. Käydä heidän kanssaan baareissa jne jne. Kyllä me miehen kanssa aikaa vietetään paljonkin yhdessä. No päivät menee töissä, mutta illat ollaan yhdessä. Toisinaan taas mies menee jos joku pyytää. Se on ihan ok, voin itsekkin mennä, mutta tyttökavereideni kanssa.

Viimeksi muokattu:
No jos mun mies lähtis risteilemään, konsertteihin yms. reissuihin jonkun toisen naisen kanssa niin sais sitten jäädä sille tielleen.

Ensinnäkin, se toinen nainen on kiinnostunut miehestäsi ainakin jollain tasolla, olkoonkin, että hän kuvittelee suhdetta vaan kaverilliseksi.

Toiseksi, vaikka miehesi ei olisi kiinnostunut hänestä, niin miestä hivelee toisen naisen huomio ja ilmeisen paljon tykkää tämän seurasta. Eikä siinä sinänsä mitään, mutta miehet on miehiä...

Kolmanneksi, jos sinä painelisit jonkun toisen äijän kanssa ympäri maailmaa, niin kukaan normaali mies ei sitä katselisi, sillä siinähän on kyse puhtaasti reviirille tulosta (ellei sitten ole samantekevää mitä vaimo touhuaa)

Neljänneksi, tuollainen kaverisuhde ei 99% varmuudella ole pelkkä kaverisuhde. Vaikka vielä ei olisi mitään tapahtunut, niin meinaatko, että jossain risteilyllä parin bissen jälkeen ei tapahtuisi.

Ja viimeiseksi, mitä hemmettiä, tottakai sinä lähdet mukaan noihin rientoihin ja teet toiselle naiselle selväksi, että kyseinen peli ei vetele. Tee miehellesi myös selväksi, että et aio jakaa häntä toisen naisen kanssa.

Tämä tietenkin on vaan mun mielipide eikä mikään ylikaiken kattava totuus, mutta itse en tuollaista katselis päivääkään. Hommatkoon oman miehen.

No jos mies tosiaan risteilylle lähtee tämän naisen kanssa niin sitten lähtee. Kyllä se jotain kertoo. Kuulin kyllä, että sinne ois muitakin lähdössä. Kyllähän se sitten muuttaa asiaa. Eri asia jos kahdestaan lähtisivät. Ovat tunteneet toisensa monta vuotta ja molemmat sanoo, että vain kavereita. Tiedän kuitenkin, että heillä intiimimpää juttua oli vuosia sitten siis jo ennen mua, eikä siinä mitään. Mies on sanonut, että hän ei ole kiinnostunut tästä naisesta. En voi miestäni kieltääkkään, että hän ei saa naista tavata kun ovet niin kauan tunteneet.

Siis eikö mies tunnista lähentelyä lähentelyksi, vai onko hän lähentelystä huolimatta sitä mieltä, etä kyseessä on kaverisuhde? Ikävää käytöstä naiselta, että kutsuu vain miehen rientoihin, kun kuitenkin tietää olemassaolosi. Olisiko hänellä menossa joku kokeilu, että mihin asti raja venyy?

No hänen mielestään kaverillisessa lähentelyssä ei ole mitään pahaa. Ehkä hän ei edes oikein ajattele miltä, tuntuu jos joku muu häntä lääppii ja mä oon vieressä.

Viimeksi muokattu:
No mene mukaan lyöttäydy kylkeen pusuttele kyllähän kavereiden nähden voi lähmiä omaansa:) Kyllä se nainen joka soittelee harventaa yhteyden pitoa jos kyse ei ole pelkästä kaverisuhteesta.. Jos miehesi on sulle kylmä sen naisen aikana, niin sitten laitat sen miehen menemään. Silloin ei ole puhtaat paperit touhussa. Itselläni miehen naispuoliset ystävät ovat tulleet minun ystäviksi ja jättäneet mieheni vähemmälle, kun aloimme hmm seurustelemaan joskus vuosia sitten:))

Ollaa me yhdessä oltu kaikki baarissa. Mies ei todellakaan ole kylmä mua kohtaan naisen aikana vaan pitää mut kyllä lähellään ja halailee ja koskettelee. Ei se nainen tunnu välittävän mitään, ei siitä ainakaan näy, että häntä haittaisi. Sitten hän vaan etsii sieltä jonku muun jota lähennellä. Viime aikoina olen huomannut, että tämä nainen tanssinut hitaita jopa naisten kanssa ja kähminyt. Kuulin, että tämä nainen olisi bi. Miehelle tuli yllätyksenä kun näki, että mitä tämä nainen touhuaa ja sanoi, että ei hän ole tiennyt asiaa ja hän ei uskoisi sitä. Onko kaikki siis vain teatteria? Eikä nainen ole vähentänyt soittelua vaikka mies on aina niin mun kimpussa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs.;11021192:
No ehkäpä se juuri todistaa, että he ovat vain ystäviä.

Samaa mieltä muutamien muiden kanssa, että anna miehen valita itse ystävänsä. Mitään syytä laittaa miestä seinää vasten valintatilanteeseen en näe..

Lähenteleekö vain kaverit sitten varattua miestä? Hieman outo kaveruus suhde kieltämättä.

Ei tuo minusta enää kuulosta pelkältä ystävyydeltä.

Kyllä minä tekisin miehelle tilanteen selväksi, miltä moinen minusta tuntuisi ja naiselle myös rajat, mikä on sopivaa ja mikä ei. Ystäviä saa olla, mutta pitää pariskunnalle suoda se omakin aika ja rauha olla yhdessä. Jos miestä kiinnostaa enemmän ystävä kuin sinä, niin sitten on valinta tehtävä ja etsittävä joku joka sinua arvostaa enemmän.

Ei tuo minusta enää kuulosta pelkältä ystävyydeltä.

Kyllä minä tekisin miehelle tilanteen selväksi, miltä moinen minusta tuntuisi ja naiselle myös rajat, mikä on sopivaa ja mikä ei. Ystäviä saa olla, mutta pitää pariskunnalle suoda se omakin aika ja rauha olla yhdessä. Jos miestä kiinnostaa enemmän ystävä kuin sinä, niin sitten on valinta tehtävä ja etsittävä joku joka sinua arvostaa enemmän.

Näin on ei tuo minustakaan kauhean kaverilliselta vaikuta tuo naisen käytös, mutta ei hän pettyneeltä näytä vaikka olen mukana porukoissa ja mies on mussa kiinni, mutta silti kun silmä välttää niin tuntuu itse yrittävän jotain ja aina soittelemassa miestä johonkin. En tiedä miten asia sitten pitäisi tulkita. Eilen mies olisi voinut mennä baariin kun nainen hänelle keskiviikkona soitti ja pyysi jos mies torstaina lähtisi, mutta eipä ollut lähtenyt. Kotona oli kiltisti kun töistä tulin.

Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo pahasti vaikuttaa siltä, että tämä ystävä on lämmennyt vähän liikaa miehestäsi ja esittää ystävää, piilottaa teidän edessänne tunteensa, mutta heti silmän välttäessä on miltei kaulassa roikkumassa.

Normaali ystävä ei tee noin, kuten ap kertoo.
Nyt ne rajat ja heti tai heihei sille suhteelle.

Miehesi naisystävä on itsekäs. Hän tuskin suostuisi tahollaan samaan, mutta niin kauan aikaa kuin ei ole oma lehmä ojassa voi iloisesti hypellä ympäriinsä saarnaten sallivuudesta ja vapaudesta. Toisen kunnioittaminen on ilmeisesti niin hanurista, että vain tyhmät ja nyhväleet suostuvat siihen...

Tilanne olisi toinen, jos elämänne keskittyisi palvelutalon seniorikerhon retkiin ja kun sinulla sydämestä ottaisi voisi miehesi lähteä naapurin naisen kanssa retkelle heidän pitäen toisistaan hyvän huolen. Jotenkin sallivuus parisuhteissa on silloin järjellisempää ja yhteisöllisyys palvelisi tarkoitustaan, mutta ei nuorilla jotka vielä hakevat varmuutta itseensä ja elämäänsä. Toisen kunnioittaminen on vain opeteltava joko itse tai ymmärtää toisen sanoista. Älä siis anna periksi ja tee rajat. Jos sinusta tuntuu ikävältä luota siihen, että olet oikeassa.

Kyllä tuo pahasti vaikuttaa siltä, että tämä ystävä on lämmennyt vähän liikaa miehestäsi ja esittää ystävää, piilottaa teidän edessänne tunteensa, mutta heti silmän välttäessä on miltei kaulassa roikkumassa.

Rusketusrajoja, jos niijen ulukopuolella pyssyy nii mittää veärää ei oo tapahtunu....

Viimeksi muokattu:

Niinpä. Mies soitti taas jälleen kerran eilen miehelle ja pyyteli baariin. Itse olin omien kavereitteni kanssa eri baarissa. Mies olit oisessa baarissa tämän naisen kanssa ja muutaman kaverinsa. Pyys kyllö mutkin sinne, mutta en menny. Pihalla näin tämän naisen ja hän tuli halaamaan ja esitti niin ystävää. Myöhemmin menin sinne baariin ja näin ikkunasta kun tämä nainen halaili miestäni ja kosketteli. Naisella oli myös juttua mieheni pomon kanssa mies kertoi. Nainen myös lähti yöksi tämän miehen pomon luo. Aikaisemmin hän oli myös erään muun miehen kimpussa.

Viimeksi muokattu:
Niinpä. Mies soitti taas jälleen kerran eilen miehelle ja pyyteli baariin. Itse olin omien kavereitteni kanssa eri baarissa. Mies olit oisessa baarissa tämän naisen kanssa ja muutaman kaverinsa. Pyys kyllö mutkin sinne, mutta en menny. Pihalla näin tämän naisen ja hän tuli halaamaan ja esitti niin ystävää. Myöhemmin menin sinne baariin ja näin ikkunasta kun tämä nainen halaili miestäni ja kosketteli. Naisella oli myös juttua mieheni pomon kanssa mies kertoi. Nainen myös lähti yöksi tämän miehen pomon luo. Aikaisemmin hän oli myös erään muun miehen kimpussa.

Sori virhe siis nainen soitti tälle miehelle elen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä