Miehen naispuoliset kaverit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kkk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kkk"

Vieras
Mulla on suht uusi miesystävä, joka aina juttelee naiskaveristaan, sen kuulumisia ym. Ovat kuulemma vaan kavereita, mutta mua jotenkin risoo kuulla jostain ihmisestä, jota en edes tunne. Epäilen lisäksi, että miehellä on jotain tunteita kys. naista kohtaan, vaikka sanoo ettei ole...jotenkin vaan vaisto sanoo niin, kun on jatkuvasti puhumassa sen naisen asioita. Mietin nyt, että pistänkö poikki asian takia. En vaan halua huomata jossain vaiheessa, että mua on ns. kusetettu koko asian suhteen ja mies haluaakin sen naisen (ailahtelevainen miessuhteissaan)...

No olisko mitä jos tutustuisit siihen ihmiseen? Jos se on miehellesi tärkeä henkilö, niin ehkä sun on vaan tultava sen naisen kanssa toimeen tai vaihdettava miestä. On mullakin muutamia miespuoleisia henkilöitä ja nykyiselle siipalle sanoin suoraan, et jos niistä aletaan mustistella, ni tää suhde oli sit tässä.

Mä olen Sanna80:sen kanssa samoilla linjoilla.
Pitää muistaa että tämä ystävä "oli ennen sinua".Luopuisitko itse ystävästäsi sen takia että ihminen johon olet ihastunu vaatisi?Tai miltä se tuntuisi?
VOihan olla että tämä naienn on oikeasti tärkeä ihminen miehen elämässä jne.
Miehelläni on akksi naispuolista ystävää joiden kanssa hän jakaa asioita,en ole siitä mustasukkainen.He tietävät minun olemassaolostani (se on pääasia että mies on minusta kertonut,muuten vois haiskahtaa).
Minulla on myös miespuolisia ystväcviä joista meis on ollut mustis,turhaan.
Sain hänet tajuamaan tuon asian kun kysyin että mitäs jos MINÄ oisin mustis hänen kavereistaan.
Sinuna koittaisin kehitellä jotain yhteistäkin tekemistä joskus,mutta jos oelt itse mustasukkaista tyyppiä nii ei välttämättä kannata ettei tule itseleen paha fiilis siitä ettei mies tuolloin huomioi pelkästään sinua.
Ystäviä ei myöskään pidä jätää uuden parisuhteen vuoksi :O

Ja olen istekin käynyt tuon mustasukkaisuus-vaiheen suhteessamme läpi tuolloin alkuun,ehkä se kuuluusiihen että ajattelee automaattisesti noin?

No olisko mitä jos tutustuisit siihen ihmiseen? Jos se on miehellesi tärkeä henkilö, niin ehkä sun on vaan tultava sen naisen kanssa toimeen tai vaihdettava miestä. On mullakin muutamia miespuoleisia henkilöitä ja nykyiselle siipalle sanoin suoraan, et jos niistä aletaan mustistella, ni tää suhde oli sit tässä.

No niin kai..mutta kyseinen henkilö ei vaikuta kovin mielenkiintoiselta ihmiseltä, vaan lähinnä semmoselta jolla on vaan hankaluuksia. Kysyinkin mieheltä, mikis ylipäänsä haluaa olla sellaisen kanssa tekemisissä...jollei oo sitten niitä tunteita pelissä.

Jätä se mies. Jos olet oikeassa, ja miehellä on tunteita toista naista kohtaan, säästyt turhalta mielipahalta kun et haaskaa häneen enempää aikaasi. Jos taas olet väärässä, teet miehelle palveluksen, sillä mustasukkaisen ihmisen kanssa on vmäistä elää.

[QUOTE="jasmine";25388365]no tuskin ne viettäs aikaa yhdes jos ei olis seksii kyl miehil pitää ain olla seksii siks mä en haluu tavata enää miehii muullon kun haluun seksii...[/QUOTE]

Tää ei kyllä pidä paikkansa...ei kaikki miehet koko ajan oo vaan seksin perään, enkä pelkästään puhu nyt tästä suhteesta. Ei miehet oo mitää panokoneita, vaan niilläkin vaikuttaa monetkin tekijät siihen asiaan.

Heh, mulla on omakohtainen kokemus tällaisesta vastaavasta jutusta.
Eräs nainen seurusteli miehen kanssa, luuli miehen asuvan vakituisesti pääkaupungissa ja ihmetteli kun mies puhui tosi paljon naispuolisesta "kaverista" ja "kummilapsistaan". He seurustelivat pari kuukautta, sitten mies muutti naisen luo asumaankin..
Eräänä yönä kun mies oli poissa (lähtenyt viikonloppureissuun muka jonkun muun mökille), naisen puhelin soi.

Se miehen "kaveri" olikin sen miehen vaimo, joka oli kotona haistanut palaneen käryä.
Minä olin tarinan vaimo. Tuskin ihan joka päivä tulee yhtä absurdia saippuaoopperaa vastaan, mutta siis koitan sanoa, että kuuntele omaa intuitiotasi ja jos sinusta tuntuu että jokin tuossa mättää niin silloin todennäköisesti jokin ihan oikeasti mättää...

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25388448:
Eräs nainen seurusteli miehen kanssa, luuli miehen asuvan vakituisesti pääkaupungissa ja ihmetteli kun mies puhui tosi paljon naispuolisesta "kaverista" ja "kummilapsistaan". He seurustelivat pari kuukautta, sitten mies muutti naisen luo asumaankin..
Eräänä yönä kun mies oli poissa (lähtenyt viikonloppureissuun muka jonkun muun mökille), naisen puhelin soi.

Se miehen "kaveri" olikin sen miehen vaimo, joka oli kotona haistanut palaneen käryä.
Minä olin tarinan vaimo. Tuskin ihan joka päivä tulee yhtä absurdia saippuaoopperaa vastaan, mutta siis koitan sanoa, että kuuntele omaa intuitiotasi ja jos sinusta tuntuu että jokin tuossa mättää niin silloin todennäköisesti jokin ihan oikeasti mättää...

No juu, tää mies on kyllä ihan oikeesti eronnutkin eli mitään tällaista ei oo kyseessä. Muuten ehkä luottaisinkin vaistooni, mutten tiedä pystynkö tässä tapauksessa, koska oon tosiaan sitä mustasukkaista tyyppiä

Jos mies jauhaa koko ajan tästä naiskaveristaan, niin ehkä on ihastunut siihen.

Mies ja nainen voi kyllä olla ihan vaan ystäviäkin, mutta ei niistä ystävistä koko ajan jauheta, ei ainakaan silloin kun ollaan oman uunituoreen kullan kanssa.

• Tykkää
Reactions: kattimarri
[QUOTE="a p";25388393]No vaikka mitä, liittyen miehiin, lasten kasvatukseen yms. ja lisäks se on vissiin luulosairaskin jollain lailla.[/QUOTE]

Olis kiva tietää tarkemmin noita ongelmia, esim millasia miehiin liittyviä, millain luulosairas? Kuulostaa nimittäin tutulta... ettei ois se mies joka vedättää..

[QUOTE="a p";25388141]lisäisin kyllä vielä, että mies vannoo ja vakuuttaa, että hänellä on vain yksi kenen kanssa harrastaa seksiä kerrallaan..[/QUOTE]

Miksi itsestäänselvyyttä pitää erikseen vannoa ja vakuuttaa?? Epäilyttävää.

Luen vaan alun. Onko sun mies muuten sosiaalinen, eli onko hällä muita ystäviä, joista puhuu sulle yhtä paljon ? Onko vain tämä nainen antanut huomiotaan miehelle ?
Kokeiles kääntäen. Ala puhuu jostain vanhasta mieskaipparista, et tapasit sattumalta. Kerro, et se oli lukion/ työpaikan/minkä tahansa , fiksuin ja pidetyin kaveri. Kerro, et se on ollu ulkomailla töissä, mut nyt muuttaa Suomeen, ihan teidän lähelle/ samaan kaupunkiin, haluu tavata ja jutella kunnolla, on naimaton ja lapseton, alkaa rakentaa, ettii mökkitonttiakin, harrastaa veneilyä... Kuulostele, miten onnistuisi, jos sulla olis miesystävä, josta puhuisit jatkuvasti.

Peesaan tätä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25388448:

Ja sitten keskellä yötä soitit?

Jatkan vielä. Kerroit, että mies on suht uus tuttavuus. Kun kelaan omia asioitani taapäin, minä ja tuore tuttavuuteni, olemme aina olleet kiinnostuneita tutustumaan TOISIIMME. Olemme halunneet kuulla toistemme asioista. Jos tuohon väliin uusi tuttavuuteni olisi alkanut kertoa sivullisesta henkilöstä, olisin suuresti asiaa ihmetellyt. Mies voi olla varustettu tosi huonolla itsetunnolla tai hän haluaa mieluumin puhua vieraasta ihmisestä vältelläkseen puhumasta - ehkä asioista, jotka eivät välttämättä kestäisi päivänvaloa. Jotain on vinksallaan tässä hommassa. Mietihän nyt todella pitkään ja hartaasti. Jos jo näin varhaisessa vaiheessä näin paljon mättää, suosittelen irtiottoa. Kerran se vain kirpasee ! Järki käteen ja onnea tulevalle elämälle !

Yhteistyössä