H
HentoKuiskaus
Vieras
Olen alkanut tapailemaan neljän vuoden takaista eksääni. Olemme tapailleet nyt muutaman kerran. Hän haluaisi kokeilla uudestaan yhdessäoloa, mutta itse en ole aivan varma. Mies on -kuten otsikossa sanotaan- luonteeltaan aivan ihana, huolehtivainen ja ajattelee aina parastani. Mutta..hänen ulkonäkönsä ei viehätä minua juuri lainkaan.
Silloin kun neljä vuotta sitten seurustelimme, hän oli ensirakkauteni enkä antanut ulkonäön silloin häiritä. Lapsellista kyllä, ulkopuolisten ihmisten kommentit hänen ulkonäöstään alkoivat muuttaa pikkuhiljaa omaakin käsitystäni ja erosimme osittain sen takia että häpesin häntä.. Ystäväni eivät silloin hyväksyneet miestäni koska pitivät häntä epäviehättävänä ja vähän tyhmänä, mutta perheeni piti hänestä todella paljon.
Erosin joku aika sitten miehestäni joka oli todella komea, lihaksikas ja charmantti. Mutta luonteentaan kylmä ja etäinen, julmakin välillä. En voi sille mitään että vertailen tätä tällä hetkellä tapailemaani miestä jatkuvasti tähän entiseen. :/ Tiedän, että ulkonäkö ei todella ole se tärkein, eikä pidemmän päälle riitä, mutta en voi olla ajattelematta että "parempaakin on olemassa ja on saatu". Todella kurjaa ajatella näin pinnallisesti.
Pystyisinkö mitenkään muuttamaan asennettani, tai onko joku samankaltaisessa tilanteessa? Vai enkö vain ole vielä päässyt yli entisestäni? Ikävää olisi menettää muuten todella mahtava mies tämän takia.
Erosin joku aika sitten miehestäni joka oli todella komea, lihaksikas ja charmantti. Mutta luonteentaan kylmä ja etäinen, julmakin välillä. En voi sille mitään että vertailen tätä tällä hetkellä tapailemaani miestä jatkuvasti tähän entiseen. :/ Tiedän, että ulkonäkö ei todella ole se tärkein, eikä pidemmän päälle riitä, mutta en voi olla ajattelematta että "parempaakin on olemassa ja on saatu". Todella kurjaa ajatella näin pinnallisesti.
Pystyisinkö mitenkään muuttamaan asennettani, tai onko joku samankaltaisessa tilanteessa? Vai enkö vain ole vielä päässyt yli entisestäni? Ikävää olisi menettää muuten todella mahtava mies tämän takia.