Miehen muuttunut käytös

vierailija
Mitähän ihmettä tapahtuu... Yhteisestä toiveesta olemme raskaana, asumme etäsuhteessa. Tuore suhde, aiemmin mies aina soitti iltaisin. Laittoi hyvän yön viestiä ja huomenet. Sydämien kera.

Nyt tämä on 80% loppunut, päivällä kyllä heittää jonkun lyhyen viestin ja ehkä kiireisen puhelun.
Ei puhu enää rakkaudesta, ei sano mitään mukavaa muutenkaan, siis minuun liittyvää. Neuvolaan ei pääse työnsä vuoksi.

Mitä tapahtui, olen ymmälläni. Hän muuttui niin täysin. Kaipaisin tukea raskauteen, käytännön asioihin ja ihan hellyyttää ja rakkautta. Kysymystä miten tänään menee, mitä kuuluu.

Hänellä on yhtäkkiä tosi kiireistä, ja jos suoraan sanon niin osa ihan läpipaistavia tekosyitä.
Harmittaa ja surettaa, toivoisin enemmän yhteistä aikaa ja että ei tarvitsisi raskauden aikana stressata mitään ylimääräistä

vierailija
.
.
Mitä minä juuri luin?
Olet raskaana, mutta et
kuitenkaan asu lapsesi
biolog. isän kanssa.
.
Hmm.
Kuulostaa heppoiselta.
.
Tuo lapsen isän pesti
on naisen elämässä
valinta, joka on syytä
tehdä erityisen
harkitusti ja huolella!
.
Etäsuhteen spekseistä
käsin todellista arkipäivän
tutustumista mieheen/
potentiaaliseen
isäkanditaattiin tuskin
tapahtuu.
.
Onhan isyys miehellekin
18 vuoden mittainen
vastuullinen keikka,
vaikka ei mies
synnytäkään.
.
Ei kukaan todella
näe seurustelukaveriaan
tämän todellisessa
ihmisyydessä vikoineen
ja virheineen; ennen
yhteen muuttamista.
.
Tavallaan näemme
vain ne helpot,
mutkattomat
sunnuntaipuolet.
Karu, keskeneräinen
maanantaipuoli
astuu kehiin

vasta saman katon alla
perunoita keitellessä.
.
Onko kysymykseni
yltiökyyninen
heittäessäni ilmoille
retorisen ajatuksen:

Pohditko asian loppuun?
.
.

vierailija
Voisko olla ihan sitä että asiasta tuli yks kaks todellista? Sitä joutuu vähän pohtimaan ja voi iskeä pakokauhukin vaikka olisikin ollut suunniteltu juttu. Niin kävi minulle. Tekemällä tehtiin lasta, kun sitten tulin raskaaksi nopeasti heti tokalla yrityksellä, ensin olin onneni kukkuloilla kunnes yht äkkiä olisin halunnut antaa raskauden pois. Asiaa sitten pari päivää pyöriteltyäni, olin rakkautta täynnä ja valmis ottamaan annetun lahjan vastaan.

Yhteistyössä