Miehen mielestä tämä on ok, mitä mieltä te olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -------
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-------

Vieras
Vajaa puoli vuotta sitten mies oli kännissä pussaillu toista naista. Nyt oli viikonloppuna viettänyt illan samassa seurassa tämän naisen kanssa ja ollut vielä tämän luona yötä. Siellä oli muitakin miehen kavereita.. Mä en vaan voi hyväksyä tätä ja tuntuu musta tosi pahalta. Oletin, ettei mies enää viettäisi aikaa samassa porukassa. :(

No ei ole ok mun mielestä. Toisaalta onko mun mielipiteellä tässä väliä? Tärkeintä on kai, että saat miehellesi selvitettyä, miksi et hyväksy tuollaista, ei se mitä minä täällä palstalla ajattelen asiasta.

Mun mies on valitettavasti harrastanut ihan samaa. Pussaillut vähän ja tyttö istunut sylissään. Käynyt hänen luona kylässä, mutta ei sitten muuta. Miehen mielestä viatonta. Tosin myöhemmin myönsi, että oli vähän ihastunutkin tuohon tyttöön. Eli ei todellakaan mitenkään ok! Anteeksi kuitenkin annoin, mutta myös tein selväksi että noin ei vastaisuudessa toimita, koska se loukkaa minua. Onneksi meillä tuo loppui kun tuo tyttö löysi itselleen ihan oman miehen ja sai sitten tosi nopeasti lapsenkin.

Yhteistyössä