Miehen mielestä menemisistä ei tarvi ilmottaa jos ei mee kauas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärtynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärtynyt vaimo

Vieras
Asutaan siis omakotitaloalueella ja naapurit kaikki tuttuja.
Usein kesäsin kun kaikki touhuilee pihoissaan niin saatetaan "kokoontua" jonkun pihaan jutusteleen ja kahvitteleen jne.

Kerron nyt esimerkin tältä päivältä ja korostan, että tätä sattuu ihan useita kertoja viikossa.

Miehen kaverit tuli katsomaan peliä meille. Katsottiin matsi ja sanoin, et alan tehdä ruokaa. Miehet menivät ulos.
Siitä on nyt 2 tuntia.
Eivät ole meidän pihassa missään ja auto on paikallaan, ovat siis todennäkösesti menneet johonkin naapuriin. Miehen puhelin keittiössä laturissa.
Ruoka on jäähtyny ja mua vituttaa.

Onko se nyt niin vaikee huikata oven raosta, että "mennään matille!" ?!!
Miehen kanssa kun asian ottanut puheeksi, niin se toteaa et "no mut mähän olin vaan tossa naapurissa."
NO MITÄ SITTEN??!!!
Eikse oo ihan sama onko 20metrin vai 20kilometrin päässä kun pointti on se, et vois ilmottaa jos lähtee jonnekin.... Ei nyt joka reissua tarvii raportoida, mutta kun nää kestää ja kestää, nytkin tosiaan jo 2 tuntia ainakin ollut jossain.

Mikä tuossa oli ongelma?
Jos aikuinen mies ei osaa tulla kotiin sit kun on nälkä niin on menny kasvatus vinksalleen. Voittehan te muut perheenjäsenet syödä ilman miestäkin?

Toisaalta jos tuota tapahtuu useinkin niin voisit muistuttaa miestä että ottaa sen kännynsä mukaan ainakin, jos nyt vaihtaa oleskelupaikkaansa päivän/illan aikana, ettei välttis olekaan vaan "Matin" luona niin saisit sit kiinni kuitenkin jos tulee joku hätä.

Mikä tuossa oli ongelma?
Jos aikuinen mies ei osaa tulla kotiin sit kun on nälkä niin on menny kasvatus vinksalleen. Voittehan te muut perheenjäsenet syödä ilman miestäkin?

Toisaalta jos tuota tapahtuu useinkin niin voisit muistuttaa miestä että ottaa sen kännynsä mukaan ainakin, jos nyt vaihtaa oleskelupaikkaansa päivän/illan aikana, ettei välttis olekaan vaan "Matin" luona niin saisit sit kiinni kuitenkin jos tulee joku hätä.

Sun mielestä tossa ei ole mitään ongelmaa? Et toinen häviää yhtäkkiä sanaakaan sanomatta kun pieru saharaan ja viipyy tuntikausia?
Vois vaikka tehdäkin joskus jotain ihan yhdessä -vaikka vaan syödä- mut ei.
Ja vaikka ei ole mitään menoa tai tekoa niin on se silti ärsyttävää kun ei yhtään tiedä millon toinen tulee. Ja periaatteesta mä en sen perään soittele.. :ashamed:

Ja kyllä, söin ihan ilman miestä, siitä ei ollut nyt kyse..

[QUOTE="alkup.";26301613]Sun mielestä tossa ei ole mitään ongelmaa? Et toinen häviää yhtäkkiä sanaakaan sanomatta kun pieru saharaan ja viipyy tuntikausia?
Vois vaikka tehdäkin joskus jotain ihan yhdessä -vaikka vaan syödä- mut ei.
Ja vaikka ei ole mitään menoa tai tekoa niin on se silti ärsyttävää kun ei yhtään tiedä millon toinen tulee. Ja periaatteesta mä en sen perään soittele.. :ashamed:

Ja kyllä, söin ihan ilman miestä, siitä ei ollut nyt kyse..[/QUOTE]

Ongelma ei siis ole siinä, että mies silloin tällöin häipyy naapuriin muutamaksi tunniksi. Ongelma on siinä, että mies ei ylipäätään vietä teidän kanssa tarpeeksi aikaa. Siksi se ei monellekaan ole ongelma, mutta sulle on koska niitä reissuja pohjustaa se fakta, ettei mies viihdy teidän kanssa.

Mun mies on sellainen ettei pahemmin ilmoittele mihin menee ja saattaa mennä kaummaksikin kuin naapuriin ja viipyä vaikka koko päivän. Saatan tekstarin laittaa ruosta tai jostain, mutta harvemmin sitäkään. Osaa se kotiin tulla jos nälkä yllättää. Kyllä se joskus seurustelun alkuaikoina ärsytti, mutta nyt olen ihan tottunut siihen. Onneksi sillä on sentään aina kännykkä mukana että kyllä siihen yhteyden saa aina jos jotain tärkeää asiaa tulee.

Yhteistyössä