Miehen maailma??? Kysymys miehille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nti Neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nti Neuvoton

Vieras
Pyytäisin nyt miehistä näkemystä asiaani, sillä itse en oikein ymmärrä tätä enkä tiedä pitäisikö oikeasti itkeä vai nauraa..Vai olla peräti onnellinen..
Ongelma..ääh ei vaan asiani koskee miestäni:
Hän rakastaa minua ja minä häntä.
Olemme onnellisia.
Katsoin eilen mieheni kamerasta, olisiko hänellä hyviä kuvia siellä joita voisin laittaa omalle koneelleni..Bändeistä ja kavereista..Törmäsinkin ensimmäisenä hänen elimeensä..Täydessä valmiustilassa.....Näitä kuvia oli useita..eri suunnista ja myöskin eri etäisyyksiä..Yksinään sekä yksi jossa "sen" vieressä on minun vanha puhelimeni..Pienehkö simpukka-malli jota hän käyttää luvallani töissä mukanaan..Joka tapauksessa ensimmäinen reaktioni oli järkytys..Miksi hän oli ottanut kuvia ja olivatko ne minulle? Vai jollekkin...?
Oliko niiden tarkoitus pönkitää hänen omaa itsetuntoaan tms?
Ei sen puoleen, Mieheni on ihan hyvin varustettu ja hän tietää sen..Kuten myös minä...Joka kerta kun olemme sängyssä asia tehdään minulle selväksi..
En ole ihminen joka tällaisista asoista niin välittää, eli en ole kiinnostunut saamaan kuvia "siitä" enkä myöskään itsestäni antamaan kuvia hänelle..Mieheni ei ole ikinä antanut ymmärtää että olisi itsekkään tällainen tapaus..
Olen kerran löytänyt hänestä alaston kuvia myös tietokoneeltaan..Hän sanoi että voin hakea sieltä musiikkia jne..(Katsoin myös kuvat, sillä hänellä on aina erilaisia ja parempia..Kun osaa kerran kuvata). Hän istui alasti sohvalla haarat levällään ja kitara jalkojensa välissä..
Silloin hän asui yksiössään..Kysyin häneltä asiasta kerran ja mieheni sanoi ottaneensa ne VAIKKA minulle.
Järkytyin..Onko hänellä "nettisuhde" tms asia josta en tiedä.
Miksi mieheni tekee näin??
Olenko liian epäileväinen?
Miksi hän ei kerro asiasta sitten jos ne olisivat minulle?
Miksi en ole ikinä saanut yhtään kuvaa?
MIKSI MIKSI MIKSI???
En uskalla kysyä asiasta enään sillä viimeksi riitelimme..
Mitä minun pitäisi ajatella asiasta ja mitä minun pitäisi tehdä?

Lainaan tekstiäsi:
"En ole ihminen joka tällaisista asoista niin välittää, eli en ole kiinnostunut saamaan kuvia "siitä" enkä myöskään itsestäni antamaan kuvia hänelle..
Olisikohan yksi vastaus juuri tämä ettet sinä itse ole kiinnostunut kuvista, joten hän ei ole niitä sinulle tarjonnut.
Itsetuontoa oman kulllin kuvaaminen ja vertaaminen esimerkiksi pieneen kännykkän pituuteen vertaaminen lisää aivan varmasti.
Oman kalun liittäminen jonnekkin nettikuviin lienee jonkinlaista itsensäpaljastamisen halua joka saattaa häntä kiihottaa.
Nettisuhteesta en olisi sinuna huolestunut.
Ymmärtääkseni naiset eivät, kuten et sinäkään, ole juurikaan kiinnostuneet tällaisita kuvista.

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Neuvoton:
Pyytäisin nyt miehistä näkemystä asiaani, sillä itse en oikein ymmärrä tätä enkä tiedä pitäisikö oikeasti itkeä vai nauraa..Vai olla peräti onnellinen..
Ongelma..ääh ei vaan asiani koskee miestäni:
Hän rakastaa minua ja minä häntä.
Olemme onnellisia.
Katsoin eilen mieheni kamerasta, olisiko hänellä hyviä kuvia siellä joita voisin laittaa omalle koneelleni..Bändeistä ja kavereista..Törmäsinkin ensimmäisenä hänen elimeensä..Täydessä valmiustilassa.....Näitä kuvia oli useita..eri suunnista ja myöskin eri etäisyyksiä..Yksinään sekä yksi jossa "sen" vieressä on minun vanha puhelimeni..Pienehkö simpukka-malli jota hän käyttää luvallani töissä mukanaan..Joka tapauksessa ensimmäinen reaktioni oli järkytys..Miksi hän oli ottanut kuvia ja olivatko ne minulle? Vai jollekkin...?
Oliko niiden tarkoitus pönkitää hänen omaa itsetuntoaan tms?
Ei sen puoleen, Mieheni on ihan hyvin varustettu ja hän tietää sen..Kuten myös minä...Joka kerta kun olemme sängyssä asia tehdään minulle selväksi..
En ole ihminen joka tällaisista asoista niin välittää, eli en ole kiinnostunut saamaan kuvia "siitä" enkä myöskään itsestäni antamaan kuvia hänelle..Mieheni ei ole ikinä antanut ymmärtää että olisi itsekkään tällainen tapaus..
Olen kerran löytänyt hänestä alaston kuvia myös tietokoneeltaan..Hän sanoi että voin hakea sieltä musiikkia jne..(Katsoin myös kuvat, sillä hänellä on aina erilaisia ja parempia..Kun osaa kerran kuvata). Hän istui alasti sohvalla haarat levällään ja kitara jalkojensa välissä..
Silloin hän asui yksiössään..Kysyin häneltä asiasta kerran ja mieheni sanoi ottaneensa ne VAIKKA minulle.
Järkytyin..Onko hänellä "nettisuhde" tms asia josta en tiedä.
Miksi mieheni tekee näin??
Olenko liian epäileväinen?
Miksi hän ei kerro asiasta sitten jos ne olisivat minulle?
Miksi en ole ikinä saanut yhtään kuvaa?
MIKSI MIKSI MIKSI???
En uskalla kysyä asiasta enään sillä viimeksi riitelimme..
Mitä minun pitäisi ajatella asiasta ja mitä minun pitäisi tehdä?

Mistä ihmeestä luulet niiden kaikkien kuvien tulevan noille nettisivuille, joihin omia kuvia voi lähettää ?
Niitä joku kotonaan ottaa, jopa kännykkään vertaillen.

Kiitos niin rakentavista ja mieltä nostattavista kommenteista..

Ööh...kuullostaa siltä että sinä otit nuo aikaisemmat vastaukset vittuiluna, mutta kyllä minä luulen että vastaajat olivat ihan tosissaan. Esim omakuva.org on täynnä tuollaisia kuvia.

Miehissä on narsistin vikaa, varsinkin kun sattuu omaamaan kookkaan kalun. Jotenkin se vain hivelee itsetuntoa. Jos ja kun elää parisuhteessa, niin eipä tuota voi oikein missään näytelläkään, joten siitä saattaa ottaa pari edustavaa kuvaa mitä ihailla. Varsinkin jos ei vaikka pidä itseään kovin edustavan näköisenä, niin onpahan ainakin jokin kohta kropasta mistä voi olla ylpeä. Jos on vaikka tällainen mitättömän näköinen mies ja kalu taas jumalaisen ylväs kuin kreikkalaisen jumalan, niin on kiva ihailla sen ylvästä seisokkia peilistä tai kuvasta .

Näin juuri. Kyllä se itsetuntoa hivelee, kun pistää vaikka alastonsuomeen kuvia elimestään ja miksei vaikka muustakin, jos seuraa hakee. Kyllä hyvä kroppa on naisten(kin) makuun, ja siitä saa kuulla. Itse ainakin "kostun" aika mukavasti siitä, että joku muodokkaan mallin näköinen namupala kertoo, kuinka haluaisi kaikki 19 senttiä sisäänsä takaa samalla kun oma mies istuu kiltisti jakkaralla katselemassa.

komeaa elintään yrittää julkisesti esitellä, saa virkavallan niskaansa.
Kun ikiomalla ( näpit irti Nti ) kamerallaan siitä kuvan nappaa ja nettiin sen pukkaa, niin jo saa kehuja ja silitystä. Itsetunto nousee kohisten kuin oma sapeli.

Juu, onhan se ristiriitaista, että netissä saa kehuja, mutta oikeassa elämässä keppiä. Toisaalta netissä tuolla on vaan pieni osa väestä, ja varmaan se pervoin osa. Normaalit ihmiset naivat sen 3 kertaa vuodessa tai elämänsä aikana, ja pitävät kaikkea ruumiissaan vastenmielisenä. Ja sekin on jännä, että usein juuri rumemmat ihmiset ovat paljon joustavampia tässä suhteessa - se kaikkein kaunein nainen on yleensä täysi ääliö, joka pihtaa viimeiseen asti.

Eli asia on nyt niin että mieheni lähettää elimestään salaa kuvia nettiin että muut eukot saa sitä kuolata..Kiva.
Pitää sit vissiin muutta pois ja jättää se pervoileen niille keskenään..
Tää valaisi ihan hirmusti mua tietämätöntä tyhmää..
Olenpas elänyt pahvilaatikossa. Eihän sillä voi olla missään nimessä muuta merkitystä kun kaikille pervoille se ihanin vaihtoehto:)

Eli asia on nyt niin että mieheni lähettää elimestään salaa kuvia nettiin että muut eukot saa sitä kuolata..Kiva.
Pitää sit vissiin muutta pois ja jättää se pervoileen niille keskenään..
Tää valaisi ihan hirmusti mua tietämätöntä tyhmää..
Olenpas elänyt pahvilaatikossa. Eihän sillä voi olla missään nimessä muuta merkitystä kun kaikille pervoille se ihanin vaihtoehto:)

No älä nyt kuitenkaan keksi mitään totuuksia meidän ellejen arvauksien perusteella, vaan puhu sen miehen kanssa.

Kun se on niin hankalaa ilman että mies alkaa tappeleen ja valittamaan että syytän sitä asioista..
Se menee heti puolustuskannalle jos yritän puhua sen kanssa..
Sehän se ongelma onkin..Ja se tietää että olen huono puhuun seksiin liittyvistä asioista naamatusten....
Tää asia vaivaa mus niin paljon että en voi kuvitellakaan harrastavani seksiä sen ihmisen kanssa kun kuvittelen kokoajan että sillä on joju muu mielessä..
Olen aika säälittävä ihmiseks mut tältä musta tuntuu..

Ei mies välttämättä halua jakaa kuvia muitten kanssa. Ihminen on yleensä sen verran narsisti, että tykkää katsella itseään. Nykypäivänä kaikki paikat ovat täynnä elinten kuvia ja moni saattaa miettiä, että onkohan mulla isompi tai komeampi kun toi.

Että ennekuin alat pakkaamaan kamojasi, niin ota sekin vaihtoehto huomioon, että miehesi nyt vaan haluaa katsella kuvia isosta peniksestään.

Otin mäkin kerran kuvan läppärin kameralla ihan vaan sen takia, että halusin tietää, että miltä se näyttää valokuvassa:)

Kyllä yksi mahdollisuus on aivan varma, että hänkin voi ottaa kuvia vain omaksi ilokseen, kuten minäkin teen. (En vain jostain syystä pysty esittämään kuviani vaimolleni).

Kyllä minä luulen että on yleistä attä miehet ottavat kuvia kalustaan ja tallettavat ne puhelimeensa, nykyaikana kun se on niin vaivatonta.Eikä välttämättä ole tarkoituskaan lähettää tai näyttää kuvia kenellekään.Omakin mieheni tekee noin, eikä se minua onneksi häiritse...joskus kun kesken työpäivän alkaa haluttamaan, laitan hänelle viestin ja pyydän lähettämään kuvan. =)

Yhteistyössä