Miehen logiikkaa vai yleinenkin tapa sairastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grrrrrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tuohan on ihan oikein! Kuumehan tappaa pöpöt, sitä vartenhan se nousee. Nopeammin paranee ja on nopeammin sinun käytettävissäsi!

Paskat se mun käytössä ole kun menee maanantaina töihin.

Mutta voi sitten palvella kun tulee sieltä töistä. Huilatessahan se päivä (kuumeesta toipuessa) on kuitenkin mennyt.

Ai että ihan PALVELLA? Sinäpä Timppa taidat olla ihan sovinisti viesteistäsi päätellen ja veikkaan että se akkas jätti sut...

Alkuperäinen kirjoittaja ukot kuriin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Niin että kun sinä et ole saanut/osannut levätä niin eipä lepää mieskään. Todella kypsää...

No kerroppas nyt miten minä voisin levätä kipeänä,kun pitää hoitaa kolme pientä lasta? Kerro nyt ihmeessä niin sovellan sitä sitten ensi kerralla.

Toivoa todellakin sopii, että en tule kipeäksi. Tässä minä edelleenkin olen. 8kk valvoi viime yönä yli kahteen ja edelleen kiekuu tässä sylissäni. Kerran jo vein nukkuvana sänkyyn ja välittömästi silmät levälleen kun sain omaan sänkyynsä. On siis hyväntuulinen, ei itke, mutta ei näytä nukuttavankaan.

Mitäs se sun ukkos sit tekee kun sä olet kipeä, tekeekö se kotihommat ja sä saat levätä?
Mä en kattois tollasia ukkoja kyllä kauan, ihan yhtälailla saavat hommia tehdä ja laskea sen kuumeensa vaikka lääkkeillä. Joulu on sentään joulu!

No hyvänen aika. Käy töissä tietysti! Illalla joo tietysti auttelee sitten, mutta kyllä niitä kotitöitä aika paljon jää tekemättä jos minä olen kipeä ja mies hoitaa osan hommista illalla ja päivällä minä sairastelen täällä lasten kanssa.

No onneksi en juurikaan ole kipeänä ollut. Täytyy toivoa, että en nytkään tule. Vauva sentään nukati. Pitää itsekin mennä nukkumaan. Pyykit ois koneessa, mutta ne saa nyt olla.

Yhteistyössä