Miehen bändille tarjottu keikkaa ens kuulle, toiselle puolelle Suomea. Meiltä olis sinne ajomatkaa 6 tunnin verran. Korvausta ei kuulemma juurikaan taitais tulla (jotkut sisäpiiribileet ), bensakulutkin menis omasta pussista. Soittaisivat ehkä sen 30-40 minuuttia, koska paikalla muitakin esiintyjiä. Ja sit ajais yötä myöten kuulemma kotiin sen toiset 6 tuntia.
Kertoili mulle asiasta alkuviikolla. Kuuntelin ja pyysin, että miettis tosi tarkkaan, lähteekö. Kelit on liukkaat, illat ja yöt pimeitä, hirviä pomppii teillä. Pitäis lähtee työviikosta väsyneenä, vissiin sattuis vielä iltavuoroviikolle (toki lauantaille, mut silti ). Mua pelottaa jäädä tänne kotiin sydän kurkussa venaamaan, tuleeko takas vai ei. En kieltäny, en estelly. Pyysin vaan kovasti harkitsemaan.
Ja nyt sit on tullu aika mielenkiintoisia tekstareita mieheltä töistä. Hiukan, sanoisinko, vittuuntuneen oloisia. Tympeitä, hyvin loukkaantuneen sävyisiä. Kertoi, että on perunu keikan, ehkä. Mutta antaa ymmärtää, että SE ON MUN SYY. Ja suoraan sanottuna, en oikein jaksais tollaista paskaa niellä just nyt... Koska mielestäni en kieltäny, pyysin vaan nätisti ajattelemaan asiaa...
Mitäs ootte mieltä? Oonko mä tässä jotenki syyllinen vai onko äijä turhasta vetäny palkoja nenuun?
Kertoili mulle asiasta alkuviikolla. Kuuntelin ja pyysin, että miettis tosi tarkkaan, lähteekö. Kelit on liukkaat, illat ja yöt pimeitä, hirviä pomppii teillä. Pitäis lähtee työviikosta väsyneenä, vissiin sattuis vielä iltavuoroviikolle (toki lauantaille, mut silti ). Mua pelottaa jäädä tänne kotiin sydän kurkussa venaamaan, tuleeko takas vai ei. En kieltäny, en estelly. Pyysin vaan kovasti harkitsemaan.
Ja nyt sit on tullu aika mielenkiintoisia tekstareita mieheltä töistä. Hiukan, sanoisinko, vittuuntuneen oloisia. Tympeitä, hyvin loukkaantuneen sävyisiä. Kertoi, että on perunu keikan, ehkä. Mutta antaa ymmärtää, että SE ON MUN SYY. Ja suoraan sanottuna, en oikein jaksais tollaista paskaa niellä just nyt... Koska mielestäni en kieltäny, pyysin vaan nätisti ajattelemaan asiaa...
Mitäs ootte mieltä? Oonko mä tässä jotenki syyllinen vai onko äijä turhasta vetäny palkoja nenuun?