miehen lapset ja sairastelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sepi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sepi

Vieras
miehelläni on viisi lasta ja itselläni kaksi.minä,mieheni ja minun lapset asumme yhdessä ja miehen lapset ovat meilla joka toinen viikonloppu.nyt kysyisin mielipidettä mieheni lasten tuloon meille sairaina varsinkin kun tuntuu että ovat nyt olleet yli kaksi kuukautta joka kerta tullessaan kipeitä ja miehen exä ei edes ilmoita että ovat kipeita tullessaan,vaan isommat lapset kertovat tullessaan ja kertovat myös missä kassissa on lääkkeet...siis lapset kertovat ei lasten äiti!!!kiitos jos joku kertoo mielipiteitä!

riippuu siitä MITÄ sairastavat, pikkuflussaa voi tosiaan olla pitkäänkin, niin meinaatko etteivät tapaisi sitten isäänsä pariin kuukauteen? Mutta esim. mahataudissa ei tietenkään liikuta mihinkään.

.se vaan on nyt sellaista et lapset sairastaa, ihan samalla tavalla mun mielestä ne voi sairastaa kummassa kodissa vaan. kun on viisi lasta ni silloin todellakin saa varautua et voi olla usein sairastelua. olisko sun mielestä ollut kohtuullista et äiti olis pitänyt lapsiaan koko 2kk kun ovat sairastelleet?

Miehesi on lastensa vanhempi. Vanhemmat huolehtivat sairaista lapsistaan. Kyseessä ei ole hoitopaikka eikä vapaaehtoinen kyläily. Ikävää, mutta näin se vaan menee.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
riippuu siitä MITÄ sairastavat, pikkuflussaa voi tosiaan olla pitkäänkin, niin meinaatko etteivät tapaisi sitten isäänsä pariin kuukauteen? Mutta esim. mahataudissa ei tietenkään liikuta mihinkään.

meillä on räkätauti kestänyt nyt 2 viikkoa ja loppua ei näy. korvat ja keuhkot puhtaat. näin se vaan menää.

pikkuflunssat,nuhat,yskät joo ne kyllä menee,mutta just nää vatsataudit,kovat kuumeet ja pahat silmätulehdukset jotka näyttää täällä ainäkin tarttuvan ja rokot...en vaan ymmärrö!

Mä kyselin aiemmin palstalaisten mielipidettä siitä että miehen etätyttö oli tulossa sikalenssussa meille viikonlopuksi. Meillä 5 kk vauva kotona. Palstalaisten yleinen mielipide oli se, että kyllähän lapsella on oikeus tulla kotiinsa, vaikka sairaana.

Että silleen. Mä en kyllä haluais meille ketään sairaana, enkä myöskään omaa lastansa pistäis sairaana reissuun.

Riippuu kyllä onko sikanuha (jota toisilla ei ole ollut), vai jotain "helpompaa"... Meillä kyllä miehen lapset tulleet aina kun äitinsä päästää ja itse jaksavat. Ollaan mekin joskus sairaina kun lapset tulee...

joo niin voi valvoa ja pitääkin,mutta omia lapsiani en esim kovassa kuumeessa tai oksutaudissa lahde kuskaamaan isänsä luokse,minäkään en haluaisi kovassa kuumeessa vaihtaa paikkaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo niin voi valvoa ja pitääkin,mutta omia lapsiani en esim kovassa kuumeessa tai oksutaudissa lahde kuskaamaan isänsä luokse,minäkään en haluaisi kovassa kuumeessa vaihtaa paikkaa

Peesi, haluaisitteko muut vastaajat lähteä esim. vatsataudissa vessaa pitemmälle?

Helpompi olisi antaa mielipiteitä jos tietäisi mikä lapsilla tautina. Jos sitä lääkitään, niin toden näköisesti ei tartu enään teihin, niin en näkisi mitään estettä.
Kaikilla vanhemmilla ei ole puhevälit ja siksi ehkä hankalaa puhua lasten lääkityksestäkään. Ihan positiivisena näen sen että lapset osaavat itse kertoa näistä asioista.

Yhteistyössä