miehen kivut seksin jälkeen..osaisko joku valaista mistä ois kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jenna

Vieras
tää nyt ei ehkä kuule tänne mutta, mikä miehellä voisi olla? seksin jälkeen ja sen aikana tuntee kipua peniksessä.eilen sanoi että ei tartte vähään aikaan harrastaa kuulemma on nyt niin kipee?!? olen sanonut että lääkräiin ja heti jos on tulehdus, mut ei jumankekka ei suostu!

mä veisin väkisin omakätisesti lääkäriin. ei paljon ole naurun asia jos siellä on jotai pahemmin vialla ku vaan joku tulehdus, kohta toimi koko heppi ni sit ei ainakaa tarvi harrastella mitään. |O
Miehet, lääkäriin ei voi mennä ennen ku on pää kainalossa, mut oon kuvitellu et jos niitten vehkeessä on jotai vikaa ni ne sais helpostikkin lääkäriin.. :saint:

ei ole aina ollut..nyt vasta kuukauden verran.
nii sitä kans pelkään et jos on tulehdus niin voi tulla vakavia ongelmia..ja levitä se tulehdus muualle..valittaa myös selkäkipuja, mut ei alaselkää..tosin voi johtua työasennoista..

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
laita heti menee lääkäriin, ei kuulu olla yhtään kipee ainoastaan sellaista kutinaa että haluaa naida.

No en mä tiedä onko se ihan noinkaan. Mun miehellä on peniksessä jotenkin herkkä iho ja joskus se vähän hankautuu. Ei useinkaan halua seksiä hirmuisen tiheällä tahdilla, koska peniksestä tulee arka. Eikä ole mitään tautia, se vain on tommonen herkkis.

ei varmaan mitää tarttuvaa oel koska minä en oireile mitenkään.täytyy koittaa josko toi ukko menis lääkäriin.sanoi se t jos on tulehdus mut ei taida tajuta että ei ne ihan itsestään lähde pois.
miehet on just tollasia että sinne lääkäriin ei voi muka mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei varmaan mitää tarttuvaa oel koska minä en oireile mitenkään.täytyy koittaa josko toi ukko menis lääkäriin.sanoi se t jos on tulehdus mut ei taida tajuta että ei ne ihan itsestään lähde pois.
miehet on just tollasia että sinne lääkäriin ei voi muka mennä.

Juu sit vasta mennään ku pää kainalos, jos sillonaan. Ja voi se tarttuvaakin olla. Et vaan oireile vielä.

Pakota se mies lääkäriin!

Kivessyöpä on nuorten miesten yleisin syöpätauti. Kivessyöpää voidaan joskus luulla lisäkives- tai kives-lisäkivestulehdukseksi tai kiveksen kiertymäksi.

Oireet

-toisen kiveksen suureneminen, johon voi liittyä myös kipu pelkkä kiveskipu
-etäpesäkkeisiin liittyvä selkä- tai vatsakipu, hengenahdistus tai veriyskä

http://www.cancer.fi/tietoasyovasta/syopataudit/kivessyopa/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakota se mies lääkäriin!

Kivessyöpä on nuorten miesten yleisin syöpätauti. Kivessyöpää voidaan joskus luulla lisäkives- tai kives-lisäkivestulehdukseksi tai kiveksen kiertymäksi.

Oireet

-toisen kiveksen suureneminen, johon voi liittyä myös kipu pelkkä kiveskipu

http://www.cancer.fi/tietoasyovasta/syopataudit/kivessyopa/

Korjaan hieman eli myös pelkkä kipu voi olla oireena...

-toisen kiveksen suureneminen, johon voi liittyä myös kipu
-pelkkä kiveskipu

Onko miehellä aiemmin ollut kipuja vai onko tuo nyt ihan yhtäkkistä? Mulla kokemusta että exälläni oli liian ahdas esinahka tai siis oli jotenkin "kiinni" vielä. Hääyönä jäi lakanaan verta, ei suinkaan sen takia että minä olisin ollut neitsyt :D vaan mieheltä tuli pippelistä verta raukalta... Meni kivut ohi ajan kanssa, voidaan kuulemma myös leikata jos se esinahka ei itsestään irtoa.

Jos miehellä on kipuja peniksen alapuolella,puolivälissä vartta, jotka liittyvät siemensyöksyyn, tai joskus jopa virtsaamiseenkin, kyseessä voi olla virtsaputken virtsakivi.

Touhutipat syntyvät Littren rauhasissa, joista ne kulkevat tiehyitä pitkin peniksen alapuolella ja liittyvät virtsaputkeen puolivälissä penistä. Tällaisen kanavan suuaukolle voi syntyä virtsakivi tippojen sisältämien happojen kiteytyessä.

Linkissä on lisää juttuja aiheesta ja kuvia kivestä, joka vuosikausien vaivan jälkeen irtosi itsekseen kun olin ottamassa virtsanäytettä.

http://qmies.blogit.fi/virtsakivi-peniksen-touhutippakanavasta/

Hyvähän sitä on lääkäriin komentaa, mutta itse tapaamiltani urologeilta on tullut pelkkää buranaa. Terskan reuna sattuu ja esinahka on alkanut ahdistaa. -"Ota buranaa ja tarkkaile tilannetta". Paljompa tuo auttaa !

Yhteistyössä