miehen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Olen keski-ikäinen eronnut nainen. Muutama viikko sitten tapasin ikäiseni mukavan ja sympaattisen ja romanttisenkin miehen mutta maailmani musteni sen jälkeen kun vietimme ensimmäisen yhteisen yön saman peiton alla. Seksi sujui ensin ihan ok mutta lauetesaan mies päästi korvia vihlovan eläimellisen huudon jonka jälkeen minun tunteeni menivät täysin lukkoon. Mistä tuollainen huuto johtuu? Onko se kuinka tavallista ja voiko siitä opetella pois? Mielestäni lapsiperheessä ei voi ajatella että makuuhuoneesta kuuluu sellaisia ääniä kuin joltakin vietäisi henkeä.

Kyllä me ainakin normaalisti aika kovaa ääntä pidetään sängyssä, mutta osataan olla aika hiljaakin tarpeen vaatiessa. Kerran mies huusi orgasmissa suoraan korvaani niin kovaa että kipeää teki. Yleensä olemme hieman hiljaisempia.

Mulla oli kerran kanssa mies joka huusi niin että varmaan kuului koko talossa.
Eihän sellaista voi kerrostaloon tuoda,johan siitä saisi häädön.
Ei kait voinut itselleen mitään.

Olen myös orastavassa keski-iässä oleva nainen. Minullekkin sattui seuraan mies joka ennen rakastelua levitteli minua ja puhui rivoja , se jatkui koko rakastelun ajan kunnes laukeamisen lähestyessä hän hoki kohta tulee ja sitten kova ääninen murina ja ähinä.