Miehen käytös....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eeva21
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eeva21

Vieras
Teenkö nyt kärpäsestä härkäsen, mut kuitenkin...
Kun ei mies voi koskaan osoittaa hellyyttä millään tavalla, ei Koskaan halaa mua tms edes juhlapäivänä jolloin minusta kuuluisi halata onniteltavaa.
Muutenkaan meil ei kahdeskeskistä aikaa enää pahemmin ole.
Olimme kauan odottaneet tapahtumaa, jonne menimme kahdestaan mut sit mies juttelikin siellä vaan kokoajan kavereiden kanssa, joita mä en ollut tavannut. Mun mielestä olisi voinut ottaa edes välillä minut mukaan juttuihin. No aikani kun olin odotellut ni näin et mies halaili siellä jonkun naisen kanssa. Joo ei siinä mitään, menin jonkunajan päästä vierelle ja ajattelin et voitais porukalla jutella, mut ei ku mä olinkin ihan ulkopuolinen ja mies ei sanaakaan mulle sanonut.
Alkoi vaan tämän jälkeen harmittamaan kaikki. Ja ihmettelen miks hän muita kyllä halailee ja juttelee mut ei mua, omaa tyttöystävää, etenkään ku meil ei sitä kahdeskeskistä aikaa ees ole.

En oo nyt varma et oonko mä vaan tehnyt tästä asiasta ongelman vai vai onko miehen käytös ihan normaalia???

Tämä ei ole provo vaan ihan aiheellinen kysymys, usko tai älä:

Milloin olet ottanut mieheltä viimeksi suihin? Siis kunnolla, ilman vastapalveluksia, ei esileikkinä vaan loppuun asti ihan vaan miestä miellyttääksesi?

Minkälaista muuta, pyyteetöntä huomiota annat itse miehelle?

Kyllä miestä pitäs ymmärtää... Ei kun oikeesti herätys! Miksi olet suhteessa jossa selkeästi miestä ei kiinnosta, etkä sä saa mitä tahtoisit ja mitä normaalista suhteesta pitäisi saada?

Kyllä miestä pitäs ymmärtää... Ei kun oikeesti herätys! Miksi olet suhteessa jossa selkeästi miestä ei kiinnosta, etkä sä saa mitä tahtoisit ja mitä normaalista suhteesta pitäisi saada?
Saako se mies tuosta suhteesta mitä tahtoo? Miksi se oletusarvo tällä palstalla on että jos asiat menevät päin persettä ja aloittajalla on paha mieli niin se on aina miehen vika?

Saako se mies tuosta suhteesta mitä tahtoo? Miksi se oletusarvo tällä palstalla on että jos asiat menevät päin persettä ja aloittajalla on paha mieli niin se on aina miehen vika?

Ehkä siksi, koska silloin ap kirjoittaa ihan omasta näkökulmastaan. Tottakai voi olla, että ap on joku aivan mahdoton akka, jota kukaan ei kestä ja mies roikkuu sen kanssa enää vaan säälistä samalla henkisesti valmistautuen eroamaan tms. Mutta kun ap ei nyt tässä valoita sitä puolta niin ei erityisemmin kiinnostaa alkaa arvailemaankaan.

Eli otan ihan vaan kantaa tohon ap:n osoittamaan ongelmaan, ilman että menisin sen syvemmälle ap:n omaan toimintaan tai miehen kenties vaikean lapsuuden vaikutuksiin sen toiminnassa ellei ap itse ota niitä puheeksi.

Älä tee ainakaan kuin minä eli ala nauttimaan juhlista ja elämästä yksin ilman miehen seuraa. Meillä ei ollut kyse siitä, etteikö mies olisi minusta välittänyt, muuten vain halusi seurustella kaveriensa kanssa ja ei vain huomioinut minua. Jatkossa aloin keksia itselleni mukavaa tekemistä ja kohta en enään löytänyt meille yhteistä ajanvietettä. Ole rohkea ja mene mukaan miehesi kaveriporukkaan ja harrastuksiin, niin et jää ulkopuoluseksi.

Yäääääääääääääääääääääääääääääääää bbbbbbbbrrräääääääääääääää pärskis sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinku vooooooooooooooooooooooooonku äääääääääääääääääääääääääääääääää

[QUOTE="höh";29990438]Yäääääääääääääääääääääääääääääääää bbbbbbbbrrräääääääääääääää pärskis sniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinku vooooooooooooooooooooooooonku äääääääääääääääääääääääääääääääää[/QUOTE]

Tuntuu vähän siltä, että kenenkään on turha yrittää aloittaa keskustelua tällä palstalla kun vastaukset ovat tätä tasoa.

Onko mies aina ollut vähemmän läheisyyttä kaipaava, lukuunottamatta ihan suhteen alkuaikoja? Jos hän ei vaan ole tottunut sellaiseen huomion antamiseen?

Kyl suhteen alussa hellyyttäkin sain joskus jopa miehen puolelta itsestään. Hän mielummin halailee 10 v vanhoja naiskavereitaan ku mua, niin hän itse kertoi. Mulle taitaa alkaa riittämään tää paska olo täs suhtees pikkuhiljaa!

Yhteistyössä