Miehen käytös ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tuntuu, että itsetunto on 2v aikana vaan laskenut kun tuntuu etten riitä miehelle.
Ulos kun lähdetään katselee kaikki mahdolliset naiset, jossain kahviossa tuijottaa kokoajan toiseen pöytään missä on naisia. Netissä kattelee alastonkuvat ja muut vähäpukeiset naiset. Jopa minun aikana jää tuijottamaan jonkun naisen kuvaa. Katselee säännöllisesti netistä exät, ja jopa yhden yön jutut. Oon kysyny tästä ja vastannu vaan, että on jäänyt hyvin mieleen.
Maininnu oon asioista, mutta pitää vaan kaikkea valituksena. Lupaa muuttaa asioita, mutta tyhjiä lupauksia.
Tykkää kyllä läheisyydestä ja seksistä, mutta siihen se taitaa jäädä.
Tosi harvoin kehuu, tai yleensäkään puhu, kun omista asioista.
Alkaa jotenkin kyllästyttään. Johtuukohan käytös siitä, että alettiin seurustelemaan aika pian hänen eron jälkeen.

En tekisi tuommoisella miehellä mitään vaan kärräisin UFF:lle...no ei sentäs mut äijä kiertoon.

Mulla samanlainen mies. Hakee kadulla koko ajan katsekontaktia nättien naisten kanssa. Jos saa naisen katsomaan hetkeksi silmiinsä, on itsetyytyväinen ilme.

Olin juuri aika isossa leiklauksessa, mies odotti sairaalan parkkiksella kun kotiuduin ja teki juuri tuota yhdelle naiselle ja he hymyilivät hetken toisilleen. Minulle sellainen "Tervetuloa kotiin" puistattavalla tavalla.

Yhteistyössä