MIEHEN KÄYTÖKSESTÄ...ONKOHAN IHAN NORMAALI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pämpiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pämpiäinen

Vieras
Käytiin lavatansseissa yksi ilta (yleensäkään en niissä edes viihdy) mutta nyt lähdettiin kavereiden kanssa. Oli ihan mukavaa, tanssittiin ja muuta kivaa. Näin siellä sitten yhden vanhan miespuolisen tutun, ei todellakaan mitään SELLASTA tuttavuutta, juteltiin muutama sanakin. Sitten toisen kerran törmättiin taas, mieheni oli siis mukana. Tämä tuttuni oli ottanut muutaman rohkaisevan ja oli vauhti päällä...teki mulle jonkilaisen "pyllyvastenpyllyä" liikkeen ohi mennessään. Mä sit heilautin kans kun en ymmärtänyt et siin oliskin jotain kamalaa. Mieheni mielestä siis. Mutta ukko ottikin siitä herneen nenään, ihmetteli kovin sitten kotona että mitä mun päässä oikein liikkui ja sopiiko tollanen muka tanssipaikalle..
Mun omasta mielestä siinä ei ollut MITÄÄN kunhan nyt tuttava vuosikymmenen takaa vähän hassutteli. Mä en jaksa tällaista, tää ei ole eka kerta. Päin vastoin, joka kerran (n.kaksi kertaa vuodessa) kun jossain ulkona käydään, mä olen aina katsonut jotain liian pitkään, puhunut sopimattomia tms. SORRY, pitkä vuodatus mutta PÄNNII NIIN PI*RUSTI!

Yhteistyössä