D
"Diamond"
Vieras
Eräässä harrastusporukassa on mieshenkilö, joka oli aina kohtelias, flirtti ja iloinen minua kohtaan. Otin hänet aina huomioon tässä porukassa (hän tunsi minut ensin tästä harrastusporukasta). Olen sosiaalinen, hersyvä ja erittäin puhelias ihminen. Vitsini olivat ehkä hieman liiankin roiseja ja huomasin, että hän ei enää flirttaile minulle. Huomasin hänen kiinnittäneen huomionsa harrasteporukassa toiseen naisihmiseen. Heillä on nyt lämpimän oloista flirttiä ja mies tuntuu olevan todellakin kiinnostunut tästä naisesta. Olen mustasukkainen, mutta yritän jättäytyä tästä ulkopuolelle ja annan heidän pitää oman hauskansa. Tämä mies silti heittää välillä aika ilkeää vitsiä minulle ja ottaa minut puheeksi, vaikka haluaisin olla olematta. Miksi ihmeessä hän näin tekee jos on kiinnostunut tästä toisesta naisesta? Miksi minulle pitää tuottaa vielä pahaa mieltä mollaamalla? En voi jättäytyä tästä harrasteporukasta pois ja tämän vuoksi yritänkin hoitaa kaiken asiallisesti. Mutta minun vitsini tulkitaan ilkeämielisesti, olen loukkaantunut useammastakin heitosta... haluaisiko tämä mies vielä jotain huomiota minunkin puoleltani? Vai onko miesten mielestä vain kiva olla inhottavia? Minä olen auttanut tätä miestä taannoin paljon tässä harrastuspiirin johtoporukassa, kannusanut ja opastanut. Minun mielestäni hänen kuuluisi olla kiitollinen eikä vittumainen.