Miehen kaveri erosi viimekuussa ja nyt jo kolme lastensa kavereiden yh-äitiä

• Viestiketjun aloittaja Vierasss
  • Ensimmäinen viesti
Vierasss
on osoittanut kiinnostusta. Yksi ehdotti heti suoraan seksisuhdetta ja kaksi muuta on kutsunut kahville tai ehdottaneet muita lapsettomia tapaamisia.

Kaikki nämä naiset ovat siis perheen ja ennen kaikkea tämän ex-vaimon tuttuja tai kavereita, ollaan kyläilty puolin ja toisin, tehty lasten kanssa yhteisiä reissuja ja muuta.

Onko tuo oikeasti noin yleistä että eron jälkeen tutut naiset ovat heti tuoreen sinkkumiehen kimpussa?

Ei varmaankaan sitten kannata antaa lasten kaveerata sellaisten lasten kanssa, keiden vanhemmat ovat eronneet ja yh. :D
En vaan ymmärrä, varmaan porvoossa tapahtuu tällaisia? Muttei irl?

:::
No ei kai tuo kovin yleistä nyt kuitenkaan ole. Itse miehen lähdön jälkeen kyllä huomasin lasta päiväkotiin viedessäni, että useampikaan mies ei enää pitänyt sormusta. Aikaisemmin parisuhteessa ollessani en ollut asiaan kiinnittänyt huomiota. Tämä ei kuitenkaan tarkoittanut, että olisin yrittänyt alkaa seuraa näistä miehistä itselleni saamaan juuri sen vuoksi, että meillä olisi kuitenkin yhteiset lapset tarhassa ja ainakin hyvänpäivän-tuttuja olin/olen myös näiden miesten eksien kanssa.

HippuTAR
En mä ny tiedä onko tos mitään outoa, varsinkaan jos on komea mies :D

Mutta sitä pidin hiukka kummallisena että ku mun tädiltä kuoli mies niin kuukauden sisään tuli jo ekat iskuyritykset :O. Täti oli siis sillon n60v., ei mikään rikas, eikä erityisen kaunis vaan ihan tavallisen näkönen. Ekan vuoden aikana kylän miehet yritti sitä ihan urakalla ja jopa yks sen miehen nuoruus aikainen työkaveri (tädin mies ei ollu edes puhunu ton työkaverin kans 20 vuoteen ja täti ei ollu sitä koskaan nähnytkään) oli soittanu ja ehdottanu suhdetta.
Noi yritykset loukkas tätiä melkoisesti, se ei voinut käsittää ettei annettu mitään sururauhaa. Ja sen mies siis kuoli täysin yllättäen että oli jo kyllänsä järkyttävää muutenkin.

Ap.
Miksipä ei? Jos ovat päässeet tutustumaan mieheen ja tietävät että on OK tyyppi, niin hölmöähän se ois jos ei yrittäis?

Ja jos se eronnut nainen on ns. vähemmän tärkeä tuttu kuin se mies, niin en ymmärrä mitä outoa tuossa on?
No nämä naiset ovat siis olleet enemmän sen perheen äidin tuttuja, siis siihen tyyliin mitä nyt yleensä ollaan kun lasten kautta tutustutaan. Naiset enemmän noissa lasten jutuissa mukana kulkee. Ei mitään ystäviä mutta sellaisia kavereita joiden kanssa voidaan tavata kahvittelun merkeissä tai satunnaisesti käydä iltaa istumassa, kyläillään joskus ja tavatessa vaihdellaan kuulumisia.

Ei se mies mikään ihmeellinen komistus ole mutta varmaan keskivertoa paremman näköinen ja ihan hyväkroppainen, urheilullinen nelilymppinen. Ihan mukavakin. Ei mikään rikas, keskutuloinen mies. Aika tavallinen tyyppi mun mielestä.

Vapaa mies ja vapaat naiset saa toki tehdä mitä haluaa, silti musta tuntuu oudolta. Jos joku mun kaveri noin eroaisi, mä olisin sinkku ja kaverin mies mun makuuni, lapsetkin kavereita keskenään niin en mä osaisi mennä sitä miestä pokaamaan. En ainakaan noin ennen kuin se on edes kerennyt kantaa kamojaan ulos yhteisestä kodista. Samoin musta tuntuisi tosi oudolta jos meidän joku mun naapurustossa asuva kaveri olisi kutsumassa miestä kahveille tai ihan seksiä tarjoamassa heti, menisi varmaan maku kaveriin.

Mun mielestä kavereiden miehiä ja exiä ei isketä. Aina voi toki rakastua ja sille ei mitää voi, se onkin eriasia, jos rakkaus molemminpuolista, niin mikä estää, mutta noi ei siltä kuulosta. Joku seksisuhde kaverin exän kanssa, juu ei.

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29756189]Ehkä se ex-vaimo on kahvittelun lomassa tai hiekkalaatikolla kertoillut ukostaan semmoisia juttuja, että nyt kaikki haluavat koettaa.[/QUOTE]

Tietty malli täytyy koeajaa :LOL:

Yhteistyössä