miehen kaveri ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alabama

Vieras
Siis yksi miehen kavereista käy meillä joka viikko 1-3 kertaa ja on kerrallaan n. 5 h. Auttaa kyllä miestä remontti ym. muissa hommissa joita mies ei yksin osaa, mutta paljon myös vaan istuvat kahvilla keittiössä tai ulkona tupakalla. Nyt alkanut ärsyttää jo tuon tyypin naaman näkeminenkin, lisäksi pienempi lapsista vierastaa tuota tyyppiä jostain syystä niin, ettei uskalla juuri muuta kuin olla minun sylissä. Olen kyllä kertonut miehelle etten haluais tuota tyyppiä niin usein meille ja useampi riita on aiheesta ollut, mutta ei muuta. Olenko siis kohtuuton?

No ei sen naamassa varsinaisesti mikään ärsytä :) vaan se, että se tulee meille olemaan ja itse en voi olla kotonani niin kuin haluaisin sinä aikana ja lisäksi joudun hoitamaan yksin lapset ym. kodinhoidon kun mies on tämän kaverinsa kanssa. Perhettä sillä ei ole vaan äitinsä kanssa asuu, vaikka yli 40 v, että voi tosiaan olla että yksinäinenkin on.

joo kyllä mies pitää kaveristaan joskus tuntuu, että enemmän kuin minusta, ja ottaa remonttiavun kiitollisena vastaan. Kai sitä sitten on kohtuuton. Pitää yrittää vaan sietää. Mieskin vaan tuon ystävän aikana käyttäytyy ääliösti, puhuu mm. "hyvän naisen kouluttamisesta" ja tyttöbisneksen aloittamisesta. Sitten nauravat.

Pyydä jotain hyvää kaverias teille yhtä usein. Teette yhdessä vähän kotitöitä, istutte kahvilla ja puhuttu typeriä. Kokeile kauanko täytyy jatkaa, jotta mies huomauttaa asiasta.

Yhteistyössä