K
kfkfkf
Vieras
[QUOTE="...";28823045]Voi että, tiedän tasan sinun tunteesi
Mieheni ex on samanlainen, vainonnut meitä jo 6 vuotta. Mies joutui numeronsakin vaihtamaan, soittelu, tekstiviestien lähettely ja uhkailu oli vielä muutama vuosi taaksepäin aivan järjetöntä, nykyään enään vain minä saan satunnaisesti näitä kettuilu viestejä puhelimeeni. On soitellut myös jatkuvasti mieheni äidille ja haukkunut häntä. Mieheni sähköpostiin oli myös tullut treffikutsu tuntemattomalta naiselta, löysimme tämän saman naisen facebookista, oli exän ja lapsien kaveri. Itse sain samantyylisen viestin facessa, tosin mieheltä, ja yllätys yllätys sain selvitettyä että tämä henkilö oli miehen tyttären poikaystävä...Sattumaako? Enpä usko ihan heti. Ilmeisesti olisivat halunneet meidät käräyttää uskottomuudesta toisillemme
Ikuinen riita on myös raha, ex on sitä mieltä että koko miehen palkka kuuluu hänelle ja heidän yhteisille lapsilleen. Joten voit arvata kuinka monta oikeustaistelua on käyty elatusmaksuista, myös tänäkin vuonna jouduimme taas aloittamaan uuden oikeudenkäynnin. Lapsiin on välit mennyt totaalisesti, haukkuvat myös meitä äitinsä kanssa. Saan myös puhelimeeni ja facebookiin haukkumisviestejä lapsilta. Ovat haukkuneet useasti mm. meidän yhteisen lapsen äpäräksi. Välillä tuntuu että olen aivan henkisesti loppu tähän jatkuvaan stressiin mitä he seuraavaksi keksivät taas meidän pään menoksi, itse olen sen tyyppinen ihminen etten halua kenenkään kanssa riidellä, joten on tosi raskasta kuunnella tuollaista haukkumista vuosikausia. Jos alkaisin tähän kirjoittamaan kaikki tempaukset vuosien varrelta istuisin tässä koneella varmaan aamuun
Tsemppiä![/QUOTE]
Paras on, kun ei kiinnitä mitään huomiota. Miehen ex on myös vainonnut meitä samankaltaisilla tempauksilla. Kun niihin reagoi jotenkin, homma vaan jatkuu entistä pahempana. Jos ei kiinnitä mitään huomiota, vastaile tms niin homma jää siihen
Paras on, kun ei kiinnitä mitään huomiota. Miehen ex on myös vainonnut meitä samankaltaisilla tempauksilla. Kun niihin reagoi jotenkin, homma vaan jatkuu entistä pahempana. Jos ei kiinnitä mitään huomiota, vastaile tms niin homma jää siihen