Miehen katkera ex tekee minun elämästä helvettiä. Tiedän, lapsellista mutta nyt tarttisin jonkun pienen kettuilu neuvon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";28823045]Voi että, tiedän tasan sinun tunteesi :( Mieheni ex on samanlainen, vainonnut meitä jo 6 vuotta. Mies joutui numeronsakin vaihtamaan, soittelu, tekstiviestien lähettely ja uhkailu oli vielä muutama vuosi taaksepäin aivan järjetöntä, nykyään enään vain minä saan satunnaisesti näitä kettuilu viestejä puhelimeeni. On soitellut myös jatkuvasti mieheni äidille ja haukkunut häntä. Mieheni sähköpostiin oli myös tullut treffikutsu tuntemattomalta naiselta, löysimme tämän saman naisen facebookista, oli exän ja lapsien kaveri. Itse sain samantyylisen viestin facessa, tosin mieheltä, ja yllätys yllätys sain selvitettyä että tämä henkilö oli miehen tyttären poikaystävä...Sattumaako? Enpä usko ihan heti. Ilmeisesti olisivat halunneet meidät käräyttää uskottomuudesta toisillemme :) Ikuinen riita on myös raha, ex on sitä mieltä että koko miehen palkka kuuluu hänelle ja heidän yhteisille lapsilleen. Joten voit arvata kuinka monta oikeustaistelua on käyty elatusmaksuista, myös tänäkin vuonna jouduimme taas aloittamaan uuden oikeudenkäynnin. Lapsiin on välit mennyt totaalisesti, haukkuvat myös meitä äitinsä kanssa. Saan myös puhelimeeni ja facebookiin haukkumisviestejä lapsilta. Ovat haukkuneet useasti mm. meidän yhteisen lapsen äpäräksi. Välillä tuntuu että olen aivan henkisesti loppu tähän jatkuvaan stressiin mitä he seuraavaksi keksivät taas meidän pään menoksi, itse olen sen tyyppinen ihminen etten halua kenenkään kanssa riidellä, joten on tosi raskasta kuunnella tuollaista haukkumista vuosikausia. Jos alkaisin tähän kirjoittamaan kaikki tempaukset vuosien varrelta istuisin tässä koneella varmaan aamuun :) Tsemppiä![/QUOTE]

Paras on, kun ei kiinnitä mitään huomiota. Miehen ex on myös vainonnut meitä samankaltaisilla tempauksilla. Kun niihin reagoi jotenkin, homma vaan jatkuu entistä pahempana. Jos ei kiinnitä mitään huomiota, vastaile tms niin homma jää siihen

[QUOTE="aloittaja";28822421]Lähestymiskielto ei auta koska ei ole perusteita siihen.
Numero on vaihdettu, mutta hänen tytöllään on puhelin ja haluaa monesti soittaa minulle tai isälleen kun on siellä eikä sitä raski lapselta evätä.
Ja sehän tässä huvittavaa onkin, että minun puhelimeen eikä sähköpostiin tule yhtään mitään.
Vaan minä "lähettelen" hänelle ja kiusaan..
Sitten tulee sitä viestiä ja puhelua ja viesiä ja puhelua..Johon ei vastata, soittaa anopille, soittaa minun sukulaisille, soittaa joka helvetin paikkaan että saa huomiota.

Niin, että minkä jäynän keksin.[/QUOTE]
Ja paskanmarjat. Lapsi ei tarvitse sinun numeroasi mihinkään. Puhelinhäiriköinnin voi ilmoittaa poliisille ja siitä tulee kyllä lähestymiskielto. Anoppi, sinun sukulaiset ja muut saavat hoitaa oman suhteensa naiseen, eikä sotkea sinua siihen. Eihän se sinun häiriköintiäsi olekaan. Ja viesteillä ei ollut enää vaikutusta eli eihän sitä kiusantekoa enää ole häiritsevässä määrin, jos vaan toimit oikein.

[QUOTE="aloittaja";28821940]Tätä on nyt jatkunut jo yli 3 vuotta..Keksii milloin mitäkin, ja syyttää siitä aina minua.
Lähettelee itselleen minuna prepeid liittymästä viestejä, kirjoittelee itse itselleen katkeria sähköpostiviestejä..jne. Lista on aivan loputon.
Mutta nyt paloi käämit. Oli tehnyt lastensuojeluilmoituksen minusta ja miehestä (heillä tyttö 5v) ihan vaan näistä "itse itselleen minuna lähettelemistä viesteistä"
Lastensuojeluun kun soitettiin ja selitettiin tämä kiusaaminen ja toivotettiin tervetulleiksi meidän kotiin katsomaan jos on tarvetta. He meinasivat, että ei ole tarvetta tulla teidän arkea häiritsemään.

Tämä alkaa jo vaikuttaa niin omaan psyykkeeseen ja muutenkin meidän kodin rauhaan. On yritetty jo niin paljon hänen kanssa. Parasta on jättää hänet huomioimatta kokonaan, ei onnistu. Tulee näitä ilmoituksia.

Nyt vaan haluan ensimmäistä kertaa vittuilla takaisin. Niin, että neuvoja mikä olisi paras keino.
Voisin tietenkin itsekin vaivautua hommaamaan prepeid liittymän ja kirjoittaa siitä, mutta kun olen "jo niin monta kertaa" (hän) sen tehnyt niin tulisihan se yllärinä jos oikeasti tekisinkin niin..
Vinkkejä :)[/QUOTE]

Sinuna menisin poliisin puheille ja tekisin rikosilmoituksen. Mikäli tää ei ole taas jostain porvoosta hyvää päivää...

Tätä on nyt jatkunut jo yli 3 vuotta..Keksii milloin mitäkin, ja syyttää siitä aina minua.
Lähettelee itselleen minuna prepeid liittymästä viestejä, kirjoittelee itse itselleen katkeria sähköpostiviestejä..jne. Lista on aivan loputon.
Mutta nyt paloi käämit. Oli tehnyt lastensuojeluilmoituksen minusta ja miehestä (heillä tyttö 5v) ihan vaan näistä "itse itselleen minuna lähettelemistä viesteistä"
Lastensuojeluun kun soitettiin ja selitettiin tämä kiusaaminen ja toivotettiin tervetulleiksi meidän kotiin katsomaan jos on tarvetta. He meinasivat, että ei ole tarvetta tulla teidän arkea häiritsemään.

Tämä alkaa jo vaikuttaa niin omaan psyykkeeseen ja muutenkin meidän kodin rauhaan. On yritetty jo niin paljon hänen kanssa. Parasta on jättää hänet huomioimatta kokonaan, ei onnistu. Tulee näitä ilmoituksia.

Nyt vaan haluan ensimmäistä kertaa vittuilla takaisin. Niin, että neuvoja mikä olisi paras keino.
Voisin tietenkin itsekin vaivautua hommaamaan prepeid liittymän ja kirjoittaa siitä, mutta kun olen "jo niin monta kertaa" (hän) sen tehnyt niin tulisihan se yllärinä jos oikeasti tekisinkin niin..
Vinkkejä :)

Miks aloit seurustelemaan miehen kanssa? Olisit vaan pysynyt poissa kuviosta, senkin typerä kevytkenkäinen akka.

Yhteistyössä