Miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KolmiVitoneN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KolmiVitoneN

Vieras
Ollaa oltu nuoruuden rakastettuni kans nyt uudelleen yhdessä täs, mutta ärsyttää kun on noi "sellaiset aikuisten jutut" tulleet ajankohtaisiksi, niin hän ehdottelee lähes aina sinne "kakkoseen laittoo" (vaikka kyl "oikee reikäkin kelpaa" jos mä vaan ite osaisin saada "huiput") ja vielä selkis ettei hän pidä suu-sellaisesta antavana osapuolena yhtää, eikä muutenkaa osaa "hyväillä ulkoista pistettä" (vaikk on ollut naimissa kuulema kahdesti ja teinilapsikin olemassa) vaan hänen mukaansa mun siis pitäsi opetella saamaan sisäisesti.

-Auttakaa, neuvoja, kokemuksia?!? ettei mun tarvis (taas) jättää häntä...koska vasta muistin että nuorena taisin just osin sen vuoksi jättää hänet etten hänen seurassaan koskaan saanut..

Onhan se aika surkeaa, jos miestäsi ei kiinnosta partnerinsa mielihyvä pätkääkään. Ja mielestäni kohtuutonta vaatia, että pitäisi "opetella" laukeamaan sisäisesti, kun eivät läheskään kaikki naiset siihen pysty vaikka kuinka harjoittelisivat (ainakaan ilman samanaikaista ulkoista stimulaatiota). Mutta jos tekniikkaosuus tuntuu miehesi mielestä hankalalta, ainahan voit ehdottaa apuvälineiden käyttöä seksin aikana - pikku vibralla tai vastaavalla voi saada ihmeitä aikaan. Pääasia, ettet alistu sellaiseen järjestelyyn, jossa et itse saa seksistä mitään iloa irti.

Eihän se mies voi sua vaatia opettelemaan laukeamaan yhtään mitenkään. Sinä laukeat niin kuin laukeat ja jos mies ei halua sinua tyydyttää juuri niin niin suksikoon kuuseen. Suostuisiko hän jos sinä vaatisit häntä opettelemaan laukeamaan ajatuksen voimalla?

Yhteistyössä