Miehen kaipuu, Vauvan kaipuu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian vanha kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja liian vanha kohta:
Mistä yksinäiselle sinkulle löytyisi hyvä kiltti mies, vai onko kaikki jo varattuja :( Olen 33v (kohta liian vanha vauvatouhuihin) ja en vaan löyä mistään miestä. Muutama ehdokas on ollut, mutta nekin on lopahtaneet.

Haudatako pitäisi haaveet ja ottaa kissanpentu :/

Missä päin suomea asut ja millaisista miehistä pidät? Millainen itse olet luonteeltasi, ulkonäöltäsi jne?

Minä nimittäin tietäisin yhden tosi hyvän miehen ja vielä about samanikäinen kuin sinä eikä lapsia edes ole :)

AP, profiileja vaan seuranhakupalstoille. Mulla on monta kaveria, jotka on löytäneet miehen sitä kautta. Siis siellä raakataan miehet läpi, ja sitten vaan treffeille heti! Nopein suoritus oli 1,3kk tapaamisesta ja lapsi syntyi. Ja ovat onnellisia!

Hop, hop!

Elä hätäile, on sulla vielä aikaa. Mä just erosin lasteni isästä, oon saman ikäinen kuin sä, ja haluan vielä uuden miehen ja lisää lapsia, enkä yhtään epäile ettei niin kävisi.

Mee vaikka jollekin työväenopiston tai avoimen yliopiston kurssille, sieltä vois löytää kilttejä fiksuja miehiä. Urheilullisen voisi löytää lätkä- tai futismatsista tai vaikka luistelemasta tai uimahallista. Kyllä niitä miehiä löytää muualtakin kuin netistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Tee oma profiili nettideittipalstalle tai vastaa jollekin miehelle? Mutta muista ensin ajaa itsesi positiiviseen ja avoimeen moodiin, muuten pelottaa miehiä, jotka ovat täsmälleen samassa tilanteessa kuin sinä =)

on ollut, kammotuksia :| seksinperässä huutelijoita ja kasvokuvan tilalla tulee yleensä kuva alapään varustuksesta.

Millä palstalla sä olet ollut? :( En ole ikinä itse kokenut vastaavaa, vaikka olen useammankin kerran ollut nettideiteillä. Ja osasta äistä on tullut hyviä ystäviä, vaikkei lopullista kipinää ole löytynytkään. Oletko itse laittanut ilmoituksen? Millaisia asioita siinä kerrot? Itse tykkäsin ennemminkin vastata mielenkiintoisille miehille, kuin laittaa omaa ilmoitusta.

suomi24.

No sulla on ollut todella huono säkä! :( Ja onhan sielä tietysti pimeää sakkia, mut silti aika huono onni sulla. Oletko kokeillut Cityn palstaa? Itse tykkäsin siitä eniten. Ja vaikka ensin tuntui hassulta, niin huomasin että siellä on suurin osa ihmisiä, jotka etsivät sitä omaa tärkeää ihmisitä ja haaveilevat perheestä ja yhteisestä arjesta.

on mulla siellä pari kuvaa, mut enempi se on sellainen "kehumua"-saitti.

Mä löysin omani sieltä. =) Vaikken seuraa hakenutkaan.Kunhan kommentoin sen tekstiä. Alettiin kuitenkin höpöttää ja tässä sitä ollaan
=)

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Tee oma profiili nettideittipalstalle tai vastaa jollekin miehelle? Mutta muista ensin ajaa itsesi positiiviseen ja avoimeen moodiin, muuten pelottaa miehiä, jotka ovat täsmälleen samassa tilanteessa kuin sinä =)

on ollut, kammotuksia :| seksinperässä huutelijoita ja kasvokuvan tilalla tulee yleensä kuva alapään varustuksesta.

Millä palstalla sä olet ollut? :( En ole ikinä itse kokenut vastaavaa, vaikka olen useammankin kerran ollut nettideiteillä. Ja osasta äistä on tullut hyviä ystäviä, vaikkei lopullista kipinää ole löytynytkään. Oletko itse laittanut ilmoituksen? Millaisia asioita siinä kerrot? Itse tykkäsin ennemminkin vastata mielenkiintoisille miehille, kuin laittaa omaa ilmoitusta.

suomi24.

No sulla on ollut todella huono säkä! :( Ja onhan sielä tietysti pimeää sakkia, mut silti aika huono onni sulla. Oletko kokeillut Cityn palstaa? Itse tykkäsin siitä eniten. Ja vaikka ensin tuntui hassulta, niin huomasin että siellä on suurin osa ihmisiä, jotka etsivät sitä omaa tärkeää ihmisitä ja haaveilevat perheestä ja yhteisestä arjesta.

on mulla siellä pari kuvaa, mut enempi se on sellainen "kehumua"-saitti.

Mä löysin omani sieltä. =) Vaikken seuraa hakenutkaan.Kunhan kommentoin sen tekstiä. Alettiin kuitenkin höpöttää ja tässä sitä ollaan
=)

niin kun heti piti löytää uusi mies...kiva sulle jipii

Alkuperäinen kirjoittaja etsitään sulle mies? =D:
Hei, mäkin tietäisin yhden 35-vuotiaan fiksun, kiltin ja rauhallisen miehen, joka haaveilee perheestä. Mistä päin olet?

Heh, siis hetkessä löytyi kolme kilttiä sopivan ikäistä vapaata miestä! :) Niitähän taitaakin olla sitten paljon tarjolla! Eivät vaan taida uskaltaa tehdä aloitteita...

Aloittaja, mitä muuten itse olet mieltä, jos joku tavallisen näköinen ja oloinen mies lähestyy ja tulee juttelemaan jossain yleisellä paikalla, kirjastossa tms., missä nyt ei yleensä mennä vieraille juttelemaan? Mä veikkaan että monelle on ongelma kun ei ne uskalla mennä juttelemaan, kun pelkää, että tulee käsilaukusta...

Yhteistyössä