Miehen juhannusylläri.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu:
No siis kun istuskeli käsi kädessä sen yhden naisen kanssa niin rakastuneen oloisesti ja puhui jotain ongelmista kotona,lapsestakin mainitsi että jotain probleemaa puheen kanssa ja väsynyt kotielämään.

Juujuu, siinä samassa ravintolassa missä ei edes ollut töissä. Kyllä toi harmaan juttu on ihan tuttua kamaa :D

Täällä on taas muutama kaavoihinsa kangistunut tuominnut myöhäisgrillauksen. Hankkikaa elämä. Mun mielestä Suomen kesä on siitä kiva että jos tarpeeksi kauan jaksa kukkua ulkona hereillä niin näkee kauniin auringonnousun. Miksi kaikkien pitää mennä uutisten jälkeen nukkumaan tai muuten on paheellinen anarkisti.

Meillä eilen mies sanoi ennen kuin vei pojan hoitoon, että onko meillä nyt tarpeeksi siistiä kun tulee vieraita. Ei siinä mitään mä tein pikapika siivouksen. Pari päivää olin mieheltä kysellyt, että mitä me tehdään perjantaina, kun poitsu menee hoitoon, että tuleeko meille kavereita vai mennäänkö me jonnekin, mutta ei voinut sitten kertoa kuin vasta ihan viime minuuteilla.
No hauska ilta siitä kuitenkin tuli ja nuo kaverit eivät onneksi kavahda, vaikka meillä pientä epäsiisteyttä näkyykin, tein sellaisen pikaisen yleissiivouksen puolessa tunnissa.

Yhteistyössä