Miehen juhannusylläri.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
On kylppärissä ajamassa partaansa. Hetki sitten hihkaisi sieltä että "ootko jo valmiina?". Kysyin, että mihin...ajattelin jo jotain pervoa :snotty:. "No XXX, YYY ja ZZZ tulee ihan kohta meille, grillaamaan".

Ärähdin, että kiitti kun kerroit. Tai siis ärisin vähän enemmänkin. Nalkutin jopa. Taisinpa myös sanoa, että tasan tarkkaan eivät tule :xmas:

Mies siihen, että kerroinhan mä, tekstarinkin laitoin vielä tänään.

No, enhän mää muistanut :ashamed: ennen kun se asiasta mainitsi, viestejäni en oo edes lukenut tänään (paitsi nyt, ja olihan siellä mieheltä muistutusviesti). Ja pian on siis pihalla kekkerit pystyssä. Pitänee vääntäytyä tästä koneelta veke, laittaa päälle jotain muuta kuin pyjama, ja siistiä pärstääkin sen verran että kehtaa naamaansa takapihassa näyttää.

Sama laho pää kesät ja talvet näköjään :|

Oliks sun mies siis töissä tai jotain kun muistutti asiasta viestillä?
Aika myöhään te asiasta puhuitte, siis vasta kun vieraat on kohta oven takana. Mulla kun on kuitenkin tapana valmistautua vieraiden tuloon edes jollain lailla, syötävää tai juotavaa tai jotain. Vaikka olisi omatkin eväät vierailla mukana. Tai olisin miettinyt etukäteen, mitä itse grillataan.

Meillä ainakin mies meni just nukkumaan ja lapset nukkuu myös, mutta meillä ei kyllä aamulla nukuta puolille päiville. En ottaisi ketään vastaan tähän aikaan, eikä kukaan takuulla tulisikaan vaikka kutsuis.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu:
Tuliks miehes vasta sieltä pizzeriasta/kebabmestasta jossa sillä oli suhde sen yhden kanssa tässä keväällä?

Suhde? Joo, sen miespuolisen pomon kanssa, tai pomon vaimon kanssa :laugh: :laugh:

...harmaan Warma tieto, harmaa tosin ei edes tiennyt missä päin Turun seutua mun mies tuolloin oli töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ----------------------------------------------------------------:
Ulkomaalaisilla on kummalliset ajat tulla kylään...

Niin, suomalaisethan perinteisesti nukkuvat jo tähän aikaan juhannuksena.

On eri asia MILLOIN tulee kylään kun se milloin menee nukkumaan!

Hauskaa grilli-iltaa :) Itse olen usein todennut, että spontaanit jutut on paljon hauskempia kuin oikein viimeiseen asti suunnitellut :)

Päteköön se siis teidän grillijuhlissannekin!

Alkuperäinen kirjoittaja ---------------------------:
Alkuperäinen kirjoittaja ----------------------------------------------------------------:

No, onneksi eivät ole tulossa teille vaan meille :)
Hankalahan niiden olisi aikaisemmin tullakaan, kun olivat iltayhdeksään saakka laittamassa ravintolaa kuntoon, että voivat viettää avajaiset maanantaina.

Heh. Musta monilla ulkomaalaisilla on just ihailtava tyyli tehdä kaikkea extempore ja jos jotain halutaan/huvittaa tehdä niin se kans tehdään! Tälläsiin pirteisiin mä mun exässä aikanaan ihastuin.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Hauskaa grilli-iltaa :) Itse olen usein todennut, että spontaanit jutut on paljon hauskempia kuin oikein viimeiseen asti suunnitellut :)

Ainoa spontaani tässä jutussa olen minä - nuo sopivat jutusta jo aikaisemmin, ja mä unohdin onnellisesti kaiken.
Nyt tosin tajuan, miksi mies putsasi grillin samalla kun kävi röökillä töistä tultuaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ---------------------------:

ja suomalaisillahan ei juhannuksena ole vieraita myöhään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu:
Tuliks miehes vasta sieltä pizzeriasta/kebabmestasta jossa sillä oli suhde sen yhden kanssa tässä keväällä?

Suhde? Joo, sen miespuolisen pomon kanssa, tai pomon vaimon kanssa :laugh: :laugh:

...harmaan Warma tieto, harmaa tosin ei edes tiennyt missä päin Turun seutua mun mies tuolloin oli töissä.

No siis kun istuskeli käsi kädessä sen yhden naisen kanssa niin rakastuneen oloisesti ja puhui jotain ongelmista kotona,lapsestakin mainitsi että jotain probleemaa puheen kanssa ja väsynyt kotielämään.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:

Ainoa spontaani tässä jutussa olen minä - nuo sopivat jutusta jo aikaisemmin, ja mä unohdin onnellisesti kaiken.
Nyt tosin tajuan, miksi mies putsasi grillin samalla kun kävi röökillä töistä tultuaan :D

:laugh: Mukavaa iltaa kuitenkin :)

Yhteistyössä