Miehen ilmeet seksin aikana...

Olen "tapaillut" erästä miestä ja ajauduimme harrastamaan seksiä.. Minua jäi häiritsemään se, että mies näytti siltä että häntä sattuisi.. Irvisti siis siihen malliin. En uskalla kysyä onko se hänen normaali seksi-ilmeensä, vai oliko joku hullusti :D Mies kyllä sanoi että piti seksistä ja haluaa edelleen nähdä minua jne.. Kävi mielessä että, miehet yleensäkin ja tämä uusi mies mukaanlukien ovat sanoneet että olen aika tiukka.. Niin mietin johtuisiko tämä "irvistäminen" siitä?.. :D Joka tapauksessa se häiritsi minua niin paljon, etten tiedä haluanko kokeilla seksiä uudestaan hänen kanssaan.

Osaisitteko sanoa mitään fiksua? :) Olen uusi käyttäjä ja rekisteröidyin, koska huomasin että täältä saa useimmiten kunnon vastauksia :)
 
Sritsiina: Ei ole kyse lainkaan kivusta vaan siitä että mies saa kunnon orgasmin sinun sisällä. Itselläni vääntyy naama sitä rumempaan irvistykseen, mitä rajumpi orgasmini on! =)

Älä suotta lopeta suhdetta tuon takia, irvistys on varma tae siitä että mies saa suuren nautinnon sisälläsi. Ja varsinkin jos olet vielä tiukansorttinen niin ei ole ihme miehen ilme! :p
 
Sritsiina: Ei ole kyse lainkaan kivusta vaan siitä että mies saa kunnon orgasmin sinun sisällä. Itselläni vääntyy naama sitä rumempaan irvistykseen, mitä rajumpi orgasmini on! =)

Älä suotta lopeta suhdetta tuon takia, irvistys on varma tae siitä että mies saa suuren nautinnon sisälläsi. Ja varsinkin jos olet vielä tiukansorttinen niin ei ole ihme miehen ilme! :p
Heh, no kuulostaa sitten aika hyvältä :D
 
no niin no..kyl äijää saattaa sattuu dikkii etenkii yhdynnän alkuvaiheessa jos tytöllä on tiukka..mut silloin kannattaa käyttää liukkarii..ja sen ehdottamista ei kannata häpeillä..vaan pikemminkin poika/mies yleensä innostuu siitä.. ;) ELI älä siis ota itseesi..vika ei oo sussa..päin vastoin..sä oot MAINIO..ja aivan varmasti loppujen lopuksi teillä molemmilla on mahtavaa.. ;D
 
Mieheni irvistelee usein silloin kun haluaa estää itseään laukeamsta liian aikaisin, jos kovasti pidättelee niin naamakin vääntyy, ja toisinaan raju orgasmi tekee samoin hänelle.
Voit toki kysyä seksin aikanakin varovasti tuntuuku hyvältä/pahalta. Ja jos stondis jatkuu kovana vaikka ilme näyttää hurjalta, niin tuskin kovasti pieleen menee. Luulisi tuskaisen olon vievän vehkeestä voiman.
 

Yhteistyössä