Miehen höhlät kommentit

En harrasta yleensä rakkaan mieheni julkista mollaamista, mutta eilen meinas mennä hermot. Viikkoja on 40 + 1 ja itekin odottelen tässä malttamattomana. No sen vielä kestän, että kesken päivääkin soitetaan ja kysytään, että joko. Sit tulee näitä kommentteja, että voisitko sä pyytää sitä vauvaa syntymään tai teetköhän sä jotain väärin, kun se ei synny :/

Eilen illalla tuli paras kommentti: "Ei kai se synny, kun sulla on noin tiukat pikkuhousut jalassa." Ja vähän ennen tätä ukko oli huolissaan, kun perhehuoneessa ei oo telkkaria eikä nettiä, niin miten siellä saa aikansa kulumaan. :/ :x

Sanooko se mies ihan tosissaan noi jutut? :eek: Mut perhehuonetta ei kyllä ole pakko ottaa, jos mies ei siellä aio olla tai viihtyä. Miksi pitäisi mies pakottaa sinne sairaalaan ympärivuorokautisesti vasten tahtoaan...

En oo pakottamassakaan, vaan haluu ite tulla. Sanoin kyllä ettei tartte. Esikoisen kanssa oltiin perhehuoneessa.
En kyllä oikeen tiedä, kuinka tosissaan se on. Yleensä on ihan järkevä ihminen ;)

Mun mies kommentoi synnytystä, että ihan helppo hommahan se sulle on, kun saat olla makuulla, kun mä joudun kävelemään ympäri huonetta. :LOL: Vitsillähän se mies tollaisia juttelee, meillä kun on ollut melko nopeita nuo synnytykset. :ashamed:

meillä sanoo välillä ihan tahalteen tyhmiä juttuja, ihan vaan keventääkseen tunnelmaa. paras oli varmaan toissapäivänä, kun mulla tuli 41+0 täyteen (juu ja en kestäis muuten enään hetkeäkään olla raskaana...) ja sanoin itse miehelle: mä oon nyt sit neljättäkymmenettäkahdetta viikkoa raskaana. vastaus miehen suusta: enään kymmenen viikkoa niin on vuos täynnä!!!

t,yks tosi kypsä, 41+2

Mun mies sanoi esikoisen synnytyksen jälkeen kylässä olleelle kaverilleen että "kyllä oli aika hurjan näköistä kun niillä PUUTARHALEIKKUREILLA leikattiin ja autettiin vauva ulos kun ei muuten mahtunut" . Eli kertoi epparista. Silloin ei naurattanut, nyt muistelen huvittuneena silloista reaktiotani.

:LOL: Ei sais nauraa... Sori. :ashamed: Nää on vaan niin hyviä. Kirjoittakaahan ylös vauvakirjaan, että on lapsellekin hupia sitten isompana. =)

Minä myös ottaisin nämä kommentit nyt huumorilla, mutta viimeisillään olevana ja itsekin tuskastuneena ne eivät tosiaankaan varmaan helpota asiaa. Oikeasti, monet miehethän käsittelee tulevaa synnytystä omalla tavallaan ja tämmöiset kommentit nyt ilmeisesti sattuvat olemaan sinun miehesi tapa valmistautua tulevaan. :hug: ja jaksamisia!

ekaa synnyttämässä mieheni hämmentynyt kommentti synnytys salissa nähtyään alapääni oli,et "tonnehan voisi vaikka halon heittää"onneksi en silloin kuullut vaan äitini,joka mottas ukkoa samantie :headwall:

Mun ukko tässä odotellessa(rv37) meinas et :"eikö voitais tää toinenkin leikata? Tuntuu vaan niin epävarmalta kun ei tiedä koska pitää lähteä ja mitä jos pyydetään anoppikin hoitamaan kesken työpäivän ja se vauva ei tulekkaan?!) :LOL: :LOL: :LOL:
Voi yksinkertaisuus että miehet on putkiaivoja! Siinä tilanteessa en kehdannut kuin hymyillä ja halata. Oli nääs tosissaan... :D

hitsi mä nauroin...voin kyllä kuvitella...heh :LOL: :LOL: :LOL:
Mut siinä tilassa ei oikeen naurata...jälkeenpäin kylläkin :LOL: :LOL:
Kyllä nuo miehet on niin ihania epeleitä...voin oottaa tuolta mun mieheltä ihan samantapasia kommentteja...kommentoi vitsillää muutenki kaikkee...yhtä naurettavaa...

Joo, me oltiin synnytys salissa ja kätilö sanoi, että voin jo alkaa ponnistelemaan. Mies siinä istui vaan nojatuolissa lukemassa seiskaa, siinä vaiheessa kun kätilö sanoi, että kohtaa näkyy pää, isi voi tulla kasomaan, niin mies ponnahti ylös ja sanoi "mitä! joko se alko?!?" :LOL:
Juu, ei kun muuten vaan tässä puserran.... :headwall:

Ku saatiin tietää että kaksosia odotetaan niin mies kotimatkalla oli vissiin aika sekasin. (rv7) Aloin puhumaan niskaturvotuksesta ja että en enää jaksaisi olla jalat leväällään römpsä paljaana enää yhdessäkään tutkimuksessa, Niin mies totesi ihan pokkana, että miksi niskaturvotuskokeessa pitää olla römpsä paljaana jalat leväällään jos kerta mun niskaa vain tutkitaan.. ! :LOL:
Nii ja siin ultratilantees ku lääkäri sanoi että kaksi olisi tulossa, niin mies totes että ei kai vaan kolmea. Siihen lääkäri että vaan kaksi. :)

Yhteistyössä