M
mie
Vieras
Tuollainen normaali nuorimies, vielä alle kolmenkympin ja haluttomuus kestänyt yli vuoden. Jonkin verran on haluja, mutta huomattavasti vähentyneet, seksiä onkin n. 0-5krt kuussa, omasta aktiivisuudestani riippuen. Ryhtyy siis joskus seksiin, vaikka ei niin tekisi mielikään, mutta ei sitä kuitenkaan vastustakaan.
Halujen väheneminen koskee myös itsetyydytystä, ei sitäkään nykyään harrasta pahemmin.
Nyt on jonkun aikaa ollut ongelmana se, että miehellä tulee kuin varkain siemensyöksy, ja orgasmi jää puuttumaan. Mies itse laittaa väsymyksen piikkiin, mutta itse olen jo hieman huolestunut.
Aamuseisokki on heikentynt, eikä ole enää joka aamuista, samoin ns. krapulapanetus on jäänyt pois.
Mitä tässä on tehtävissä?
Halujen väheneminen koskee myös itsetyydytystä, ei sitäkään nykyään harrasta pahemmin.
Nyt on jonkun aikaa ollut ongelmana se, että miehellä tulee kuin varkain siemensyöksy, ja orgasmi jää puuttumaan. Mies itse laittaa väsymyksen piikkiin, mutta itse olen jo hieman huolestunut.
Aamuseisokki on heikentynt, eikä ole enää joka aamuista, samoin ns. krapulapanetus on jäänyt pois.
Mitä tässä on tehtävissä?