Välilihassa ???? Siis mitä, onko miehelläkin väliliha ? :headwall: KIITOS ANUjotakin ! Olisiko vinkkejä jos mies ei suostu tuohon sormi takapuoleen juttuun ?Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 23:15 mikki hiiri kirjoitti:Välilihassa. Kokeile kevyttä hierontaa, tai minulta jalat alta vievää kevytä nuolemista.
Passsita ensin mies kunnon suihkuun.
Mulla meni siihen aikaa toooosi kauan et mies suostui päästämään mua lähellekään anusta! Mulle kehkeytyi siitä joku fetissi ja aika-ajoin vitsailin miehelle asiasta ym.Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 23:20 IITA kirjoitti:\Välilihassa ???? Siis mitä, onko miehelläkin väliliha ? :headwall: KIITOS ANUjotakin ! Olisiko vinkkejä jos mies ei suostu tuohon sormi takapuoleen juttuun ?Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 23:15 mikki hiiri kirjoitti:Välilihassa. Kokeile kevyttä hierontaa, tai minulta jalat alta vievää kevytä nuolemista.
Passsita ensin mies kunnon suihkuun.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 00:16 Jorma Molottaja kirjoitti:Miehen eturauhasta pääsee hieromaan peräsuolen kautta eli se on miehen G-piste. Se tekee tosi nannaa eikä sillä ole mitään tekemistä #&%?$!* kanssa. Miksi eturauhasen käsittely olisi vain homppeleiden etuoikeus? Tuota kun painelee niin HARD ROCK HALLELUJAAAAAAAA!!
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2006 klo 21:05 vieras kirjoitti:Mä löysin kans vuosia sit mieheltäni g-pisteen ja nyt ostin noin vuosi sitten sellaisen seksilelun,joka on takoitettu hieromaan juuri miehen g-pistettä ja mies laukeaa muutamassa minuutissa lelun kanssa....Ja toimii myös naisella anaalissa Nim.merk. elämänsä parhaita orkkuja lelun ja miehen kans saaneena suositteleepi kaikille