T
Toteuttaja
Vieras
Poikaystavani joskus kainosti pyytaa kotona etta pukisin ylleni tod lyhyen minihameen ja korkokengat yms seksikasta. Sitten han kiihottuu aivan valtavasti jos kavelen ympariinsa naissa kuteissa tai jos vahan vilautan. Kerran han vain pyysi minua olemaan ihan tavallisesti, kiinnittamatta haneen huomiota (hamonen ja korot paalla siis) syomaan poydan aaressa jne ja han tiiraili minua ja kiihotti itseaan kasin!
Kylla kylla tiedan etta miehet ovat visuaalisia jne jne, mutta minulle tuli outo olo tasta. Tiiraileekohan han muitakin naisia silla silmalla!
Muuten han on ihan hyva tyyppi, ei mikaan pervo (ainakaan tietaakseni) mutta tassa tuntuu olevan jotakin hamaraa... tuli hieman hammentynyt olo. Lisaksi han kiihottuu aina jos ""vahingossa"" sattuu nakemaan jotakin, ei niinkaan suoranaisesta alastomuudesta.
Onko muiden miehet/poikaystavat osoittaneet samantyyppista kaytosta?
Kylla kylla tiedan etta miehet ovat visuaalisia jne jne, mutta minulle tuli outo olo tasta. Tiiraileekohan han muitakin naisia silla silmalla!
Muuten han on ihan hyva tyyppi, ei mikaan pervo (ainakaan tietaakseni) mutta tassa tuntuu olevan jotakin hamaraa... tuli hieman hammentynyt olo. Lisaksi han kiihottuu aina jos ""vahingossa"" sattuu nakemaan jotakin, ei niinkaan suoranaisesta alastomuudesta.
Onko muiden miehet/poikaystavat osoittaneet samantyyppista kaytosta?