Miehen ex vainoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perherauha hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perherauha hukassa

Vieras
Heillä ei ole lapsia ja naista on kielletty ottamasta yhteyttä. Hän sai nyt selville miehen salaisen numeron ja viestit jotkut puhelunyrityksetkin häiritsevät! Miehellä on soneran liittymä. Osaisko joku nopeasti sanoa että saako sen naisen numeron jotenkin estettyä, ettei viestit tule perille? Puhelimesta ei tunnu löytyvän sellaista toimintoa.... ja nopeasti katsoen soneran oman liittymän sivuiltakaan en ainakaan heti löydä. Mies vois varmaan soittaa as.palveluun... mutta ei jaksa jonottaa sinne, jos joku tietää täällä?

Niin.. tulee tästä mieleen juttu toiselta kantilta (enkä nyt tarkoita että tässä tilanne olis tässä sellainen).. Oon vaan joutunut niin törkeen haukkumisen ja häirinnän kohteeks exän nykyisen suunnalta. Erottiin vajaa vuosi sitten, aluks kaffeteltiin ja sellasta exaän kanssa mut vähitellen jäi yhteydenpito lähinnä käytönnön asioiden hoiteluun.. exän posti kun tuli pitkään vielä mun luo ja sen jälkeen kun itse muutin pois meidän asunnosta (mies oli muuttanut aiemmin) ja oltiin laiskoja eikä ollu tehty mitään muutoksia papereihin joten siitä tuli kaikennäköstä paperi asiaa hoidettavaks.. pointti kuitenkin se että yhteydenpito oli puhtaasti käytönnön asioihin liittyvää ja tapahtui noin 2-3 kertaa kuussa. No tämä nykyinen ei sitä oikein ymmärtänyt ja alkoi lähetellä minulle kaikkia ihania haukkumavistejä ja soitella perään että jättäisin heidät jo rauhaan. En yleensä helposti hermostu enkä sano pahasti kenellekkään mutta tuon takia tuli kyllä useampi hetki vietettyä kiukusta kihisten. Itsekin mietein miten saisin lopullisesti estettyä tuon numeron, viestejä tulee vieläkin satunnaisesti vaikka en muutamaan kuukauteen ole ollut missään tekemisissä exän kanssa lukuunottamatta että kerran näin kaupassa ja moikkasin.. pimeitä ihmisiä mahtuu tähän maailmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
muutes jos se vainooja soittaa aina samasta numerosta, voi myös operaattorille tehdä pyynnön että estää tietystä numerosta soitot/viestit.

Kiitti tästä viestistä. laitettiinkin netissä asiakaspalveluun pyyntö yhdestä numerosta.