Miehen ex ei halua minua lapsen valmistujaisjuhliin koska olen raskaana :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei helvata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29460155]
Hassua muuten, että valmistuvasta nuoresta puhutaan lapsena. Ei ainakaan ammattikoulusta tai lukiosta valmistuvat enää lapsia ole, joten mistä hän oikein valmistuu?[/QUOTE]

Mä olen 34v. ja kyllä mä silti olen vanhempieni lapsi. Jos mun vanhemmilta kysytään montako lasta heillä on niin pitääskö vastata ei meillä lapsia oo vaan kolme aikuusta. :whistle:

Jos tuli ihan puskista tämä, niin pitäisikö teidän odottaa kuukausi-pari, ja ottaa asia puheeksi sitten uudestaan miehen exän kanssa? Voi olla, että tuo on kiukuissaan ja suruissaan tiuskaistu pyyntö, ja mieli muuttuukin ajan kanssa. Kuka tietää vaikka exällä olisi vasta käynyt keskenmeno..

Jos mieli pysyy, niin onhan juttu ikävä. Mitä mieltä juhlien sankari on tästä, ja minkä ikäinen hän on? Jos jo yli 18v, ja esim yo-juhlat kyseessä, niin kyllähän hänenkin mielipide merkkaa. Jos olette miehesi kanssa jo olleet pitkään yhdessä, eli kyseisen juhlakalun lapsuudesta asti, niin voisit ehdottaa hänelle, että teette sen sijaan kahdestaan jotain valmistujaisten jälkeen? Jos siis lapsi on sinullekin tärkeä, ja sinä hänelle.

Mikäli tosiaan tämä lapsi jota juhlitaan on jo täysi-ikäinen, niin voitte kyllä kertoa ihan rehellisesti sitten aikanaan miksi sinä jäät juhlista pois -eli äidin pyynnöstä. Sinun ei tarvitse siitä ottaa syitä niskoille, kun kyseessä ei ole enään pieni lapsi jota pitäisi tarkemmin varjella tällaisilta aikuisten draamoilta.

Mistäs sen tietää vaikka nuori juhlittava itse on toivonut ettei äitipuoli tule juhliin, varsinkin kun on maha pystyssä hänelle odottaa sisaruspuolta. Asia voi olla nuorelle vaikea, ja hänen äitinsä vain välittänyt toiveen eteenpäin.

[QUOTE="Hmm";29460882]Jos tuli ihan puskista tämä, niin pitäisikö teidän odottaa kuukausi-pari, ja ottaa asia puheeksi sitten uudestaan miehen exän kanssa? Voi olla, että tuo on kiukuissaan ja suruissaan tiuskaistu pyyntö, ja mieli muuttuukin ajan kanssa. Kuka tietää vaikka exällä olisi vasta käynyt keskenmeno..

Jos mieli pysyy, niin onhan juttu ikävä. Mitä mieltä juhlien sankari on tästä, ja minkä ikäinen hän on? Jos jo yli 18v, ja esim yo-juhlat kyseessä, niin kyllähän hänenkin mielipide merkkaa. Jos olette miehesi kanssa jo olleet pitkään yhdessä, eli kyseisen juhlakalun lapsuudesta asti, niin voisit ehdottaa hänelle, että teette sen sijaan kahdestaan jotain valmistujaisten jälkeen? Jos siis lapsi on sinullekin tärkeä, ja sinä hänelle.

Mikäli tosiaan tämä lapsi jota juhlitaan on jo täysi-ikäinen, niin voitte kyllä kertoa ihan rehellisesti sitten aikanaan miksi sinä jäät juhlista pois -eli äidin pyynnöstä. Sinun ei tarvitse siitä ottaa syitä niskoille, kun kyseessä ei ole enään pieni lapsi jota pitäisi tarkemmin varjella tällaisilta aikuisten draamoilta.[/QUOTE]

Juhlittava on 18v. Lapsi on ollut 10v silloin kun olemme alkaneet seurustelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mistäs tiedät;29461279:
Mistäs sen tietää vaikka nuori juhlittava itse on toivonut ettei äitipuoli tule juhliin, varsinkin kun on maha pystyssä hänelle odottaa sisaruspuolta. Asia voi olla nuorelle vaikea, ja hänen äitinsä vain välittänyt toiveen eteenpäin.

Tähän en usko, ihan hänen käyttäytymisen takia ja siitä miten on innoisssaan tulevasta sisaruksesta.
On meillä paljon tai aina kun vaan mahdollista.

Siinäpä sitten on sinun miehesi kiva selitellä muille vieraille, mikset ole mukana. Tai no, miehenä jättäisin sen selittelyn exälle. Toivottavasti miehesi ex ei selkäsi takana puhu sellaisia, että sinä et halua sinne tulla...

Siinäpä sitten on sinun miehesi kiva selitellä muille vieraille, mikset ole mukana. Tai no, miehenä jättäisin sen selittelyn exälle. Toivottavasti miehesi ex ei selkäsi takana puhu sellaisia, että sinä et halua sinne tulla...

Puhuttiin miehen kanssa just,että saa ex itse selittää jos joku kyselee. Katsotaan mihin tää tästä kääntyy vai junnaako paikallaan.