V
väsynyt ruusu
Vieras
En tiedä mitä tehdä mieheni kanssa kun hän ilmoitti ettei tiedä mitä tuntee minua kohtaan. Noin vuoden verran ollut epävarma tunteistaan ja nyt hän rohkeni siitä kertomaan kun oikein kaivelin tietoa hänestä.. Harmittaa niin pirusti kun minulla on ollut samanlainen tunne jo pitkään siis hänen "tunteistaan" ja nyt vasta saan tietää asiasta vaikka olen aiemminkin kysellyt ja koittanut kaikin tavoin saada häntä kertomaan tunteistaan jne.. olemme asuneet yhdessä pari vuotta. Tulevaisuuden suunnitelmat romahtivat täysin kun hän ei tiedäkään mitä haluaa ja tuntee minua kohtaan. Vuoden ajan meillä meni todella hyvin ja hänellä oli melkeinpä vahvemmat tunteet kuin minulla häntä kohtaan mutta sitten jokin särö tuli väliimme.. toista naista hänellä ei ole, vaikka ikinä ei varma voi ollakaan eli mitä on voinut tapahtua? Olen nyt vain odottanut että hän selvittäisi ajatuksensa ja tunteensa mutta edelleenkään ei tiedä. Tämä epätietoisuus tässä on pahinta joten mietin että annan kuukauden vielä miettiä ja sitten pakkaan tavarani jos vastausta ei kuulu. Mielestäni tämä on epäreilua ja myöskin nöyryyttävää minua kohtaan että joudun elämään hänen takiaan tällaisessa tilanteessa. Toki yritän ymmärtää häntäkin, mutta tuntuu kun hän ei vaivautuisi asian eteen tekemään mitään, tarvitsee vain aikaa.. olemme kuitenkin tänä aikana olleet melko normaalisti kuin aiemminkin eli viettänyt aikaa yhdessä jne.. en haluaisi luovuttaa, koska meillä on kuitenkin hyvin "vahvalla pohjalla" asiat eli arki sujuu jne. Mutta ehkä tässä rakkaudessa on jotain korjattavaa? Vai mitä se ikinä tarkoittaakaan...