Miehen entinen heila tuli meille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Tämän kyseisen naisen kanssa aikoinaan tapeltiin oikeen verissä päin, heille oli jo ero tulossa kun minä astuin kuvioihin.
Minuahan tämä nainen syyllisti siitä asiasta vaikkei ollu osaa eikä arpaa asiaan.

Kuitenkin tuli eilen meille ja kysy miestä, mies ei ollu kotona niin sano tulevansa uudestaan.
Minulle ei voinu asiaansa kertoo vaikka kiinnosti niin perkuleesti :whistle:

Me kans törmättiin miehen entiseen 20 vuoden takaa, soitteli aikoinaan kauan ennenkuin lopetti, jopa multa kyseli miestä, silloin oli vielä lankapuhelimet ainoastaan kyllä käytössä. No tämä tuli miehen kanssa juttelemaan, ei mulle tai lapsille mitään virkkanut, jatkettiin sitten lasten kanssa ostoskierrosta, en kyllä ihmistä meinannut tuntea oli niin kurjan näköseksi mennyt.

No jos jonku kans on huonot välit ja se on jonkun entinen, niin mitä hittoa ees vaivaudutte puhumaan näille? =D En oikeesti ymmärrä, miksi pitää olla kiva ihmisille, jotka eivät itse sitä ole. Jos toisen eksä tulee kylään ja sen kans on tapeltu..niin voin vaan kysyä a)mitä hittoa aukasette ovea ja b) jos aukasisit vahingossa, mikset saman tien lätkäse ovea kiinni. Ja miksi jotakuta kiinnostais ees rupatella ihmisen kanssa, joka on yrittänyt vaurioittaa nykyistä suhdetta?

Saa olla ilkeä ihmisille, jotka sitä itekin on. Ei tarttte olla mikään anteeksiantavainen..jos jollain on ollu alusta asti vaikeuksia sopeutua tilanteeseen (esim. ero) ja on sinua siitä syytellyt..niin ei se kuule jatkossa muutu sua kohtaan yhtään positiisemmaksi. Tyypillä on aina ketunhäntä kainalossa miestäsi nähdessään.

mun miehen eksä käy meillä silloin tällöin yhteisten lastensa takia. mua vähän häiritsee mutta en kiellä tulemasta, asiasta se silloin käy. meillä kävi niin että vois kai sanoa että vein miehen tuolta naiselta. en tiedä miksi se häiritsee kun käy, yhtään en epäile että miehen takia kävis, mustasukkanen mun ei tarvi olla. kai mulla on vieläkin vähän syyllinen olo..? jotenkin kiusallista nähdä. käyn mäkin naisen ja lastensa kotona joskus, mutta yleensä en halua mennä. asioikoon mies ne asiat.