Miehen bruttotulot nousivat 5000eur/kk.

  • Viestiketjun aloittaja kiva
  • Ensimmäinen viesti
mun mielestä
Ei sitä kuitenkaa oo sen enempää ku ennenkään ;) Ei ne suuret tulot vaan pienet menot =) Meillä myös nousi tulot rutkasti joku aika sitten... tasoittunut niin että eipä tuota edes huomaa enää :D
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Mä en ymmärrä miten kukaan voi edes bruttona saada 4000-5000? kuussa.Saa olla kyllä opiskellu todella hyvän ammatin ja kokenut.
Toki kokemus vaikuttaa. Se näistä viesteistä tietysti usein unohtuu. Että vertaillaan vaikka vastavalmistuneen ja vaikka 15 vuotta jo uraa tehneiden palkkoja...
 
welder
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
Meillä tuo on ihan pikkuraha. En nyt sanoisi ihan että onneksi nyt on rahaa. Mut jos on pienet menot niin sehän on hyvä se. :LOL:
No hyvä, että on näitä varakkaita jotka nauraa pienitulosille. 5000euroa kuukaudessa on ihan valtava määrä rahaa!!! Onneksi on niitäkin jotka tajuaa rahan arvon. Itse yksinhuoltaja opiskelijana tienaan alle 1000 euroa kuukaudessa. Ja ihan hyvin me pärjätään.
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Mä en ymmärrä miten kukaan voi edes bruttona saada 4000-5000? kuussa.Saa olla kyllä opiskellu todella hyvän ammatin ja kokenut.
Voi kuule, kyllä noita ammatteja on paljon, jossa voi tienata hyvin. Oma palkkanikin on tuossa välissä, mulla on opistoasteen koulutus, tosin työkokemusta alaltani jo 15 vuotta.

Ja juu, on ihmisiä, jotka tienaavat vielä paljon paljon enemmän kuin itse tienaan. Mulle tuommoinen on ihan normaali palkka.
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja welder:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:
Meillä tuo on ihan pikkuraha. En nyt sanoisi ihan että onneksi nyt on rahaa. Mut jos on pienet menot niin sehän on hyvä se. :LOL:
No hyvä, että on näitä varakkaita jotka nauraa pienitulosille. 5000euroa kuukaudessa on ihan valtava määrä rahaa!!! Onneksi on niitäkin jotka tajuaa rahan arvon. Itse yksinhuoltaja opiskelijana tienaan alle 1000 euroa kuukaudessa. Ja ihan hyvin me pärjätään.
No verotus tasaa tuota aika hyvin vielä. Ei sitä 5000 euroa tilillä näe. Oma palkkani on lähempänä sitä 4.000 euroa, ja verot ja nuo erilaiset työttömyysturva, eläke ynnä muut maksut lohkaisevat siitä kyllä yli 1400 kuussa, ja mulla on vielä ihan kivasti vähennyksiäkin.
 

Yhteistyössä