Miehen bilereissu se vain jatkuu, mitäs veikkaatte...?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva ex
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";22303535]Inhoan tuommosia korppikotkia. Miehellä ei saisi olla omaa elämää ollenkaan. Haista aapee paska.[/QUOTE]
Tottakai oma elämä on molemmilla, mutta parisuhteessa tulee ottaa se toinenkin osapuoli huomioon ja ilmoitella itsestään, ettei toinen huolehdi turhaan.
 
"vieras"
Mä en oikein ymmärrä näitä, joiden mielestä on ihan ok että mies tai nainen vaan katoaa päiviksi ilmoittamatta kumppanilleen mitään. Toki omia menoja on ja oma elämä, mutta jos eletään yhdessä ja on yhteisiä lapsia niin totta ihmeessä toinenkin pitää ottaa huomioon ja sopia asioista etukäteen! Ei kai sitä voi automaattisesti olettaa, että toinen huolehtii yksinään lapsista ja kodista kun itse huitelee menemään? Tottakai sitä voi bilettää vaikka useamman päivän JOS se on molemmille ok ja kotonakin oleva osapuoli tietää, että toinen on kunnossa!
 
tuleva ex
[QUOTE="vieras";22303695]Mä en oikein ymmärrä näitä, joiden mielestä on ihan ok että mies tai nainen vaan katoaa päiviksi ilmoittamatta kumppanilleen mitään. Toki omia menoja on ja oma elämä, mutta jos eletään yhdessä ja on yhteisiä lapsia niin totta ihmeessä toinenkin pitää ottaa huomioon ja sopia asioista etukäteen! Ei kai sitä voi automaattisesti olettaa, että toinen huolehtii yksinään lapsista ja kodista kun itse huitelee menemään? Tottakai sitä voi bilettää vaikka useamman päivän JOS se on molemmille ok ja kotonakin oleva osapuoli tietää, että toinen on kunnossa![/QUOTE]

No niinpä. Ja minusta on melko ikävää vastailla LASTEN kysymyksiin siitä, missä isä on ja milloin mahdollisesti tulee kun en itsekään enää tiedä.
 
mä en kans tajua näitä katoamistemppuja. Hauskaa saa lähteä pitämään ja vaikka pitemmänki ryyppyreissun tehdä mut siitä kyllä sovitaan etukäteen, ja jos ei sovita niin pitää ilmoittaa missä on ja ettei tuu kotiin yöksi. Mullakin on monta yötä takana valvoen kun ei miestä kuulu kotiin, hirveä huoli että jos on jotain sattunu. Ja aina siinä se toinenkin vaihtoehto käy mielessä, mut mitä kauemmin aikaa kuluu, sitä enemmän sitä pelkää että mies on hakattu johonkin hengiltä tai jääny auton alle tai jotain.
 
aivan uskomatonta
En ole puhunut elämäntavastakaan yhtään mitään. Sanoin, että en aio elää sellaisen ihmisen kanssa, jolle tuollainen käytös on NORMAALIA ja hyväksyttävää. Tietenkin miehen asenne ratkaisee paljon.
Kyllä te nyt olette ihan selvästi pahassa umpikujassa, ala vaan pakkailemaan omia vaatteitasi ja lähde menemään, onhan tuo jo anteeksiantamatonta kun jää yöksi ryyppyreissun päätteeksi johonkin. Te ette tule löytämään yhteistä sävelmää keskenään ja ihmettelen todella paljon miten olette voineet olla yhdessä näinkin kauan, lapsista nyt ei varmaan ole tietoa että kuka isä on mutta se on pientä verrattuna siihen että jää yöksi johonkin ryyppyreissun jälkeen.
 
"äippä"
Kukapa se oikeastaan haluaisikaan tulla tuollasen natsin tykö, nytkin varmaan kalsarit jalassa siellä heilut menemään ja syöt karkkia, vaadit mieheltäsi aina vaan enemmän ja luulet että vain sinä olet oikeassa, olet narsisti ihan selvästi.
anteeksi mutta mikä helevetti tätä vastaajaa risoo?? ite oon absolutisti enkä kato yhenkään pullon juomista,että siinä sulle natsia. :kieh: :D ei oo totta säälin sinua,sua on varmasti katkerasti loukattu, varmaan just niin että mies petti tai jätti kun ei jaksanut kattoo teinien bilereissui aikuiselta naiselta,otan osaa.
 
"äippä"
[QUOTE="vieras";22303656]Tottakai oma elämä on molemmilla, mutta parisuhteessa tulee ottaa se toinenkin osapuoli huomioon ja ilmoitella itsestään, ettei toinen huolehdi turhaan.[/QUOTE]

siis ei oo totta kenen elämää se on sitten jota eletään vaimon ja lapsen/lasten kanssa? jos ei omaa? ei meillä vaan erotella sun ja mun elämää ai niin ja piru vie sitten on vielä yhteinenkin elämä, samaa elämää se minusta on.
 
Jotenkin lohduttavaa, että jollain muullakin kävi näin.. :D Mä odottelen edelleen eukkoa himaan, ei ole näkynyt nyt melkein 48 tuntiin, ja puhelimeen vastasi vasta tunti sitten.. Ja on muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun mä hyväksyn tällästä. Johan selvittiinkin 6 vuotta ilman näitä paska temppuja! :D Ja eräs toinen ystäväni odottaa myös puoliskoansa kotiin, se tosin vissiin pakkaa siellä jo kamoja kun niillä tää on vähän yleisempää.. Joten onkohan tää jotenkin normaalia yleisempi käytäntö näin täysikuun aikana tai jotain?? :D
 
"vieras"
[QUOTE="juh";22303917]Jos sillä on puhtaat jauhot pussissa, se antaa sun toimia samalaa tavoin. Tee samanmoinen reissu ens viikonloppuna, mitä se nyt.[/QUOTE]

Kannatan!!
 
"hhh"
[QUOTE="äippä";22303841]anteeksi mutta mikä helevetti tätä vastaajaa risoo?? ite oon absolutisti enkä kato yhenkään pullon juomista,että siinä sulle natsia. :kieh: :D ei oo totta säälin sinua,sua on varmasti katkerasti loukattu, varmaan just niin että mies petti tai jätti kun ei jaksanut kattoo teinien bilereissui aikuiselta naiselta,otan osaa.[/QUOTE]

:LOL: Itse olen mies ja kirjoitan vastaukseni miehen kannalta ajateltuna, no onneksi sinunlaisia idiootteja ei ole kuin harvassa niin ei tarvi huolestua että sinunlaisiin voisi törmätä missään. Olen itsekin ollut usean päivän bile reissulla ja ei se ole mikään ongelma ollut ikinä kun olen kotia tullut.
 
"mii"
[QUOTE="hhh";22303965]:LOL: Itse olen mies ja kirjoitan vastaukseni miehen kannalta ajateltuna, no onneksi sinunlaisia idiootteja ei ole kuin harvassa niin ei tarvi huolestua että sinunlaisiin voisi törmätä missään. Olen itsekin ollut usean päivän bile reissulla ja ei se ole mikään ongelma ollut ikinä kun olen kotia tullut.[/QUOTE]

--koska sulla ei ole eukkoa ja lapsia vastassa joka kerta kun sinne menet? (vapaa suhde) vai onko molemmat yhtä huithapeleita ettei parisuhteessa menoista ilmoiteta?
 
mikä on ongelma
[QUOTE="mii";22303973]--koska sulla ei ole eukkoa ja lapsia vastassa joka kerta kun sinne menet? (vapaa suhde) vai onko molemmat yhtä huithapeleita ettei parisuhteessa menoista ilmoiteta?[/QUOTE]

On vaimo ja lapsia, kumpikin käymme töissä vakituisesti ja ei olla sosiaalipummeja tai muutenkaan häirikkö tapauksia, asia nyt ei vaan ole niin vakava että siitä pitäisi nostaa numeroa, jos toinen lähtee perjantaina kaverilleen niin on toden näköistä että tulee kotia lauantai iltana tai sunnuntaina, ilmoittaa jos tarvetta on, muuten on ihan selvää että siellä se toinen kuitenkin on tallessa, töihin on joka kerta pystytty lähtemään ilman krapulaa.
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja mikä on ongelma;22303995:
On vaimo ja lapsia, kumpikin käymme töissä vakituisesti ja ei olla sosiaalipummeja tai muutenkaan häirikkö tapauksia, asia nyt ei vaan ole niin vakava että siitä pitäisi nostaa numeroa, jos toinen lähtee perjantaina kaverilleen niin on toden näköistä että tulee kotia lauantai iltana tai sunnuntaina, ilmoittaa jos tarvetta on, muuten on ihan selvää että siellä se toinen kuitenkin on tallessa, töihin on joka kerta pystytty lähtemään ilman krapulaa.
No se on hienoa, että on suojelusenkeliinkin luottaminen. Meinaan että ihan ehjänä on ja ympäristössä ei ole mitään vaaroja, ja kaverit mm. ilmottelee jos itse ei jostain syystä pysty.
 
"tuutikki"
Alkuperäinen kirjoittaja mikä on ongelma;22303995:
On vaimo ja lapsia, kumpikin käymme töissä vakituisesti ja ei olla sosiaalipummeja tai muutenkaan häirikkö tapauksia, asia nyt ei vaan ole niin vakava että siitä pitäisi nostaa numeroa, jos toinen lähtee perjantaina kaverilleen niin on toden näköistä että tulee kotia lauantai iltana tai sunnuntaina, ilmoittaa jos tarvetta on, muuten on ihan selvää että siellä se toinen kuitenkin on tallessa, töihin on joka kerta pystytty lähtemään ilman krapulaa.
Minnkä ikäiset muksut? Ajattelin kysyä että onko teillä jotenkin hankalaa sanoa milloin isi tai äiti tulee kotiin. Meillä ei riitä se että tulee kun ehtii, tai että hetkenä minä hyvänsä. Sitä kun ne on sattuneet kuulemaan aika usein.. (ja minä myös)
 
voi pyhä yksinkertaisuus
[QUOTE="sama";22304022]No se on hienoa, että on suojelusenkeliinkin luottaminen. Meinaan että ihan ehjänä on ja ympäristössä ei ole mitään vaaroja, ja kaverit mm. ilmottelee jos itse ei jostain syystä pysty.[/QUOTE]

Niin mikäs se ongelma sitten on, ajatteletko että kun on kaverilla yötä niin siellä vedetään taukoamatta viinaa kaksinkäsin ja ollaan tiedottomuuden rajamailla kokoajan? Onko tosiaan niin että naisen aivot ei yksinkertaisesti pysty käsittämään sitä asiaa kun kaverilla on yötä niin siellä pitää taukoamatta vetää viinaa koko ajan. :LOL: En minä ainakaan vaan ihan ollaan ja katsotaan televisiota, kuunnellaan musiikkia, pidetään hauskaa ja miksi siellä mitään sattuisi kun kaverit on ihan normaaleja ihmisiä eikä mitään mielenvikaisia eikä asu missään hullujen huoneella tai lähistölläkään.
 
vähän huolestunut
[QUOTE="tuutikki";22304065]Minnkä ikäiset muksut? Ajattelin kysyä että onko teillä jotenkin hankalaa sanoa milloin isi tai äiti tulee kotiin. Meillä ei riitä se että tulee kun ehtii, tai että hetkenä minä hyvänsä. Sitä kun ne on sattuneet kuulemaan aika usein.. (ja minä myös)[/QUOTE]

8, 6, 5 vuotiaat on, työaikakin on aika vaihteleva miten loppuu niin ei voi sanoa aamulla tarhaan viedessäkään sanoa tiettyä kellonaikaa milloin hakee pois, ei tietenkään ole joka viikonloppuista kavereilla notkuminen vaan joskus on niin tapahtunut, on harmi kun itse olet joutunut ilmeisesti kärsimään lapsuutesi jatkuvasti yksinolosta. Miten hoidat nykyään pelkotilanteitasi jossa joudut yksin jäämään kotia?
 
"tuutikki"
Alkuperäinen kirjoittaja vähän huolestunut;22304089:
8, 6, 5 vuotiaat on, työaikakin on aika vaihteleva miten loppuu niin ei voi sanoa aamulla tarhaan viedessäkään sanoa tiettyä kellonaikaa milloin hakee pois, ei tietenkään ole joka viikonloppuista kavereilla notkuminen vaan joskus on niin tapahtunut, on harmi kun itse olet joutunut ilmeisesti kärsimään lapsuutesi jatkuvasti yksinolosta. Miten hoidat nykyään pelkotilanteitasi jossa joudut yksin jäämään kotia?
Ja höpö höpö. Pelko on vaan se että lapset tietää etteivät odota turhaan. Sen olen itse noista huomannut että roikkuvat kaksinkäsin lahkeissa jos on ollut pitkään poissa kotoa. Minkäs sille mahtaa jos et ymmärrä, toisten lapset vaan rakastaa vanhempiaan ehkä enemmän kuin toisten jos teidän menoista ei ole lasten kannalta mitään ongelmaa tullut. Lapsilla ei ole niin pitkä pinna kuin minulla.
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja voi pyhä yksinkertaisuus;22304073:
Niin mikäs se ongelma sitten on, ajatteletko että kun on kaverilla yötä niin siellä vedetään taukoamatta viinaa kaksinkäsin ja ollaan tiedottomuuden rajamailla kokoajan? Onko tosiaan niin että naisen aivot ei yksinkertaisesti pysty käsittämään sitä asiaa kun kaverilla on yötä niin siellä pitää taukoamatta vetää viinaa koko ajan. :LOL: En minä ainakaan vaan ihan ollaan ja katsotaan televisiota, kuunnellaan musiikkia, pidetään hauskaa ja miksi siellä mitään sattuisi kun kaverit on ihan normaaleja ihmisiä eikä mitään mielenvikaisia eikä asu missään hullujen huoneella tai lähistölläkään.
Täällä on kuule mies, jonka vaimo meinasi jonkun hullun takia jäädä huonoon jamaan. Ajoi nimittäin tuiskeessa ylitse. Vaimoni oli melkein selvä, enkä oleta että viinaa kaksinkäsin vedetään. Että semmosta. Vahinkoja ja hulttioita löytyy, vai onko illanvietot sitten jotenkin rajoittuneet linnakkeeseen josta ei ulos lähdetä? Juu, anna olla. Itsestään ilmoittaminen on ihan normaalia, että kaikki on hyvin. Ympäristöön ei voi aina luottaa. On hyvä mieli olla omissa puuhissaan kun toinen viitsii ilmottaa että kaikilla on kaikki hyvin. OTTAEN HUOMIOON: Meillä on myös yhteisiä ystäviä, ja jos heille käy jotain ikävää, olisi hienoa jos minäkin tietäisin asiasta.
 

Yhteistyössä